PortAventura World per a escoles: 1a trobada amb equips directius

La 1a trobada d’escoles a PortAventura World va estar tot un èxit! Des de PortAventura World ens van convidar a gaudir de la seva proposta escolar, centrada en la sostenibilitat i la cura pel medi ambient, i no vam poder dir que no! Segueix en aquest post i te n’expliquem més detalls!

Un dia a les instal·lacions de PortAventura World

La jornada va començar a les oficines de PortAventura World, on ens van rebre amb els braços oberts i alguns regalets molt pràctics. Seguidament, vam conèixer el compromís de PortAventura World amb el medi ambient. Tant és així, que es tracta d’una de les poques empreses guardonades amb el B Corp, una certificació internacional que només les companyies més sostenibles aconsegueixen.

Més tard, vam passar a l’acció i vam descobrir el futur emplaçament d’un nou taller: El circuit de l’energia, on es troba el camp de plaques solars que abasteixen el parc i on, fins i tot, han pensat en afegir-hi un hotel per insectes!

I després d’un matí d’aprenentatges, va arribar el moment de la diversió: vam passar la resta del dia al parc PortAventura World, gaudint en exclusiva de totes les atraccions, inclosa la més nova Uncharted: divertida i per a tots els públics!

PortAventura World i la seva proposta per escoles: el programa EcoEduca

EcoEduca, Per a un futur més sostenible. Per enriquir el viatge pels mons de PortAventura Park, en aquesta trobada ens van presentar el seu nou programa educatiu, una proposta única que combina aprenentatge i diversió i que porta el seu compromís ambiental un pas més enllà. Amb aquest programa, l’objectiu és aportar valors educatius a la visita a PortAventura World i ensenyar actituds que afavoreixin un futur més sostenible per a tothom i un major respecte pel medi ambient.

Vols saber-ne més, sobre aquesta proposta sostenible? T’agradaria que la teva escola participés a la propera trobada, amb altres equips directius? O potser plantejes que la propera excursió o viatge de fi de curs sigui a PortAventura World? Sigui quin siqui el teu dubte, contacta’ns i posarem fil a l’agulla.

Índex