PortAventrura World

Formulari de contacte

Informació i imatges aportades per l’escola

Nom:
PortAventrura World
Adreça:
Avinguda Alcalde Pere Moles, Km 2
Codi postal:
Població:
Vila-seca
Provinicia:
Tarragona
Telèfon/s:
Adreça electrònica:
comercial.grupos@portaventura.es
Web:

Presentació

Sabies que PortAventura World va néixer el 1995 amb l’objectiu de fer realitat un somni universal?

Mostrar els llocs més fascinants del món des d’ un mateix lloc. Aquí podràs viure l’aventura de recórrer 6 àrees temàtiques com un intrèpid aventurer, sorprendre’t amb les seves respectives cultures i admirar els monuments i paisatges més sorprenents del planeta. Des d’aleshores, gairebé 5 milions d’escolars han escollit PortAventura World com a destinació per a les seves excursions i viatges de fi de curs.

Fem una excursió?

Es tracta, sens dubte, de l’esdeveniment més especial per als alumnes, la possibilitat de realitzar una activitat diferent i divertida amb els companys de classe. A PortAventura World, tot està disposat perquè l’excursió sigui memorable: no només les fantàstiques atraccions i espectacles, sinó també la tematització, que permet conèixer parts del món tan increïbles com la muralla xinesa, un poblat de l’antic llunyà Oest, el campanar de Venècia o el Coliseu de Roma, a més de la cultura asteca. Una classe de geografia com mai abans te l’havies imaginat.

On ens anem de viatge?

Any rere any, milers d’alumnes culminen la seva etapa escolar amb la guinda més especial, el viatge de fi de curs; una vivència plena d’emocions que recordaran per sempre. PortAventura ofereix tots els ingredients per convertir el viatge en una experiència difícil de superar.

Amb 1 nit d’hotel als hotels de PortAventura World (4*) el resort ofereix accés a PortAventura Park tots els dies d’estada, inclosos els d’arribada i de sortida; a més d’un dia d’accés a Ferrari Land… però això no és tot. L’experiència continua en allotjaments d’alta qualitat amb els millors serveis disponibles: els nostres hotels de 4 estrelles del resort, tematitzats en les diferents àrees de PortAventura Park. A més, l’estada en règim de pensió completa inclou el dinar a PortAventura Park, perquè l’experiència sigui encara més còmoda i pràctica.

• Allotjament gratuït per al professor per cada 20 alumnes de pagament
  • Allotjament gratuït per al conductor i pàrquing gratuït per l’autocar

Què oferim?

EcoEduca Per a un futur més sostenible. Per enriquir el viatge pels mons de PortAventura Park, presentem el nou programa educatiu, una proposta única que combina aprenentatge i diversió i que porta el nostre compromís ambiental un pas més enllà. Amb aquest programa, desitgem aportar valors educatius a la visita a PortAventura World i s’ensenyen actituds que afavoreixin un futur més sostenible per a tothom i un major respecte pel medi ambient. APROFITA LES OFERTES I PROMOCIONS D’ENTRADES PER A ESCOLES I INSTITUTS DE PORTAVENTURA WORLD! (Consulta-les en l’apartat de “Promocions” de trobarescola.cat)