Activitats

Descobreix les activitats d’estiu més divertides de 2023!

El compte enrere per a l'estiu ha començat! Aquesta és una època de l'any que els nens i nenes esperen amb il·lusió, perquè els llargs dies d'estiu estan plens de possibilitats i aventures. Però, què podem fer perquè aquest temps lliure sigui també un temps profitós? La resposta és senzilla: apuntar als nostres fills i filles a activitats d'estiu. Aquestes activitats no només mantenen els nens ocupats durant les vacances, sinó que també els proporcionen l'oportunitat d'aprendre noves habilitats, desenvolupar la seva creativitat, fer nous amics i, per descomptat, passar-ho genial. I tot això mentre els pares poden treballar tranquil·lament, sabent que els seus fills i filles estan gaudint d’un estiu ple d’aventures, descobriments i, sobretot, diversió.

Activitats d'estiu: Una oportunitat per aprendre i divertir-se

Amb l’estiu, s’obren infinites possibilitats d’aprenentatge i oci. Per això, hem seleccionat una sèrie d'activitats lúdiques i educatives que faran de l'estiu dels teus fills i filles un moment inoblidable:
  • Acadèmies d'idiomes i viatges lingüístics: En aquests cursos, els nens i nenes podran aprendre un nou idioma o millorar el que ja coneixen. I si optes per un viatge lingüístic, també tindran l'oportunitat d'explorar una nova cultura.
  • Tallers musicals: Perfectes pels petits melòmans, els tallers musicals ofereixen la possibilitat de conèixer diferents instruments, experimentar la música a través de la dansa o el teatre musical.
  • Campus esportius: Activitats com el tenis, el futbol o el surf són una gran manera de fomentar l'activitat física d’una manera divertida i refrescant durant els mesos de calor.
  • Arts creatives: Si els teus fills i filles són més de pintar, dibuixar o crear, segur que els encantarà un taller d'arts plàstiques, un curs de teatre o un taller de cinema.
  • Multiactivitats: Pels que no es decideixen per una única cosa, els cassals de multiactivitats ofereixen una barreja de jocs, esports, tallers creatius i més, assegurant que no hi haurà ni un moment d'avorriment.

Escollint la millor activitat per l'estiu: coses a tenir en compte

El més important és que el nen o nena gaudeixi de l'activitat que esculli. A Trobar Escola, oferim una gran varietat de centres per a cada perfil i interès. Recorda, la millor opció és aquell que fa somriure el teu fill o filla. Per això, és important que coneguis els seus interessos i preferències. Parla amb ell, descobreix què li agrada i què vol aprendre o millorar. I si els interessos són variats, pot assistir a més d'una activitat, però recorda que és important no sobrecarregar-lo i assegurar-te que també tingui temps per descansar i gaudir de l'estiu. A l'estiu, els dies són més llargs i el temps lliure es multiplica. Aprofitar aquesta època perquè els infants aprenguin i es diverteixin és la millor inversió que pots fer. A Trobar Escola, treballem per oferir-te la millor informació per ajudar-vos a trobar l'activitat d’estiu perfecta per cada nen o nena. No esperis a l'últim moment i inscriu-lo amb suficient antelació. Això et permetrà tenir una visió general de totes les activitats disponibles, parlar-ne amb el teu fill o filla i fer la vostra elecció amb calma. Recorda que les places s’esgoten ràpidament. Que tingueu un estiu ple de rialles, oci i noves aventures!