I-Kids I-Adults – Vilassar de Mar

Formulari de contacte

Informació i imatges aportades per l’escola

Nom:
I-Kids I-Adults – Vilassar de Mar
Adreça:
C. Santa Maria, 32, 08340 Vilassar de Mar, Barcelona
Provinicia:
Població:
Vilassar de Mar
Comarca:
Maresme
Destacada:
Codi postal:
Telèfon/s:
Adreça electrònica:
info@i-kids.es
Web:

Presentació

Benvinguts a I-Kids I-Adults, el centre d’anglès per a nens (I-Kids) i adults (I-adults) que us ajuda a assolir les vostres metes comunicatives!

A I-Kids I-Adults oferim una àmplia gamma d’activitats per a l’aprenentatge de l’anglès, com ara classes extraescolars, campus de vacances i viatges lingüístics. Sabem que cada estudiant té necessitats úniques, i per això adaptem els nostres programes a cada persona per ajudar-lo a assolir els seus objectius.

Les nostres classes extraescolars són divertides i interactives, i els nostres professors nadius i experimentats ajuden als estudiants a millorar la seva comprensió oral i escrita de l’anglès. A més, els nostres campus de vacances són una manera excel·lent per als nens i adolescents de practicar l’anglès en un entorn immersiu i divertit.

Per als adults, oferim classes en grups reduïts i també en línia, perquè pugueu aprendre anglès de manera còmoda i flexible. També organitzem viatges lingüístics a països de parla anglesa perquè pugueu posar en pràctica les vostres habilitats lingüístiques en un entorn autèntic.

A I-Kids I-Adults, estem compromesos a ajudar-vos a assolir les vostres metes lingüístiques, ja sigui per raons professionals o personals. Contacteu amb nosaltres avui mateix per obtenir més informació sobre com podem ajudar-vos a assolir l’èxit comunicatiu en anglès.

Què oferim?

SERVEIS I-Kids

1. Curs Escolar

De setembre fins a juny. Basem la nostre metodologia en el model d’ensenyament de l’institut Britànic (British Council).

2. I-Kids Club

Gaudeix de les tardes d’hivern com un autèntic Campus d’estiu.

RECOLLIDA A L’ESCOLA

DIES: Dilluns, dimarts i dijous HORARI: DE 16,30 A 18,30H UBICACIÓ: Club Tenis Mont Cabrer

3. PARTY

Sabeu que són les “PARTY” d’Ikids?… festes pensades per posar en pràctica l’anglès après a l’escola d’una manera natural i divertida… sens dubte un complement perfecte per l’aprenentatge de l’idioma!!!! En un entorn immillorable i un cost simbòlic (10€/3h de conversa), viu l’anglès amb naturalitat…. Estigues ben atent@ a les xarxes… ben aviat anunciarem la nostra propera PARTY EDAT: Per a nen@s de 3 a 10 anys

4. ROBÒTICA EN ANGLÈS

NOVETAT: Robòtica en anglès!!!!… Tenim el plaer d’informar-vos la col·laboració entre Edukem-nos @edukemnos i I-Kids Dimecres de 17 a 18 h Per a nen@s de 8 a 10 anys (3r i 4t primària)

5. TEATRE MUSICAL EN ANGLÈS

TEATRE MUSICAL… de la mà de Maria Torras, Titulada en Teatre Musical en estudis realitzats a Londres. El Teatre Musical, millora en les següents àrees: Desenvolupament emocional Relació amb els companys Afrontar la timidesa i la presentació d’idees Connexió personal i expressió dels sentiments Desconnexió dels problemes Gaudiment

6. Viatges lingüístics: ESTIU 2023 GARTAN (IRLANDA)

Experiència única que aconsegueix la integració en el món local i alhora està dissenyada en un entorn protegit. Anem al Nord-Oest d’Irlanda. És una àrea on la natura és meravellosa i estem molt propers a la costa Atlàntica. És una àrea on no hi ha turisme estranger, cosa que afavoreix al fet que els nostres alumnes siguin valorats i molt ben acollits.

☀️ Viatja amb l’equip de professors nadius d’i-kids els teus fills en bones mans en una integració en un campus d’estiu amb nens irlandesos. Disponibles altres destins. ????Gartan (Irlanda) @gartanoetc

CAMPUS D’ESTIU
  • MUSICAL THEATRE CAMP’23
Aquest any us proposem un summer camp de Teatre Musical. Els nens i nenes gaudiran d’un recorregut per les arts escèniques en anglès i es transportaran a un musical cada setmana.
  • MULTIACTIVITATS CAMP’23
Enguany, també oferim un campus multiactivitats en anglès que segur que serà dels més divertits i enriquidors per als vostres fills i filles. Durant el campus, els alumnes podran gaudir d’activitats com teatre musical, robòtica, esports i piscina, tot en anglès perquè puguin practicar la llengua mentre s’ho passen bé.
  • SERVEIS I-ADULTS
Aprèn, millora i reforça el teu anglès amb confiança. L’anglès està més present que mai, i les perspectives de futur impliquen treballar i relacionar-se en un entorn cada vegada més internacional. La comunicació s’ha convertit en un factor diferencial per a les persones i els equips preparats per als nous reptes.Estàs preparat?
  1. PREPARACIÓ PER EXAMENS OFICIALS Estem especialitzats en la preparació d’exàmens oficials de Cambridge. Des de PET fins a ADVANCED. Tenim cursos de preparació intensiva i oferim plans personalitzats o activitats de grup.
  2. FORMACIÓ PER EMPRESES Vols donar formació d’anglès als teus treballadors? Tens un equip de treball que necessita reforçar les seves capacitats lingüístiques? Necessites que els teus equips adquireixin un millor nivell d’anglès?
  3. PLA PERSONALITZAT Ens adaptem a la teva situació i planifiquem un pla de treball personalitzat per als objectius.
  4. ACTIVITATS LÚDICO-CULTURALS Organitzem tot tipus d’activitats per fomentar la comunicació en anglès: sortides cap de setmana, visites a museus, anades al cinema, trobades familiars.
  Instal·lacions:
  • Santa Maria 32, baixos 3ª 08340 Vilassar de Mar (Barcelona) Aules i Campus
  • Club Tenis Mont Cabrer, Carrer de Can Roldós, 8, 08348 Cabrils (Barcelona) Aules i Campus
  • VILA SPORT Carrer Cadí, 8 VILASSAR DE DALT (Barcelona) Campus
  Tel. 931 757 659  Movil: 682 213 228