Va De Lleure

Formulari de contacte

Informació i imatges aportades per l’escola

Nom:
Va De Lleure
Adreça:
Carrer Mollet, 14,
Provinicia:
Població:
Granollers
Comarca:
Vallès oriental
Destacada:
Barri:
Polígon Palou Nord
Codi postal:
Telèfon/s:
Adreça electrònica:
info@vadelleure.cat
Web:
Va de Lleure Trobar Escola

Presentació

Som una empresa de lleure educatiu que neix el 2015 per oferir una educació en valors de qualitat i potenciar el desenvolupament integral dels infants sempre des d’una visió lúdica. Alhora pretén donar èmfasi al concepte del lleure creant projectes on l’educació en valors, la cooperació i el treball en equip siguin els trets diferencials.

Segons el sociòleg Joffre Dumazedier (1915-2002), el lleure té tres funcions bàsiques, les quals anomena les 3D; Diversió, Descans i Desenvolupament personal. VaDeLleure pretén diferenciar el lleure del temps lliure, ja que tots els nostres projectes estan plantejats per cobrir les 3D entenent que; ens divertim i gaudim quan realitzem l’activitat, ens proporcionen descans del quotidià i alhora ens ajuden a desenvolupar-nos com a persones, incloent-hi en aquest creixement la relació amb les persones i l’educació en valors.

Els nostres objectius:

• Donar valor al lleure educatiu
  • Acompanyar l’infant en el seu creixement personal
  • Fomentar una societat més justa, sostenible i equitativa
  • Fer del temps de lleure un temps de qualitat
  • Respectar la diversitat
  • Potenciar l’esperit crític

Què oferim?

• Menjadors
  • Extraescolars
  • Casals d’estiu
  • Casalets
  • Acollides
  • Colònies escolars
  • Monitoratge

Lleure amb una mirada pedagògica

Gestió de serveis educatius en temps de lleure

Oferim serveis personalitzats, segons les necessitats del centre i de les famílies. Gestionem menjadors escolars, activitats extraescolars, acollides, casals d’estiu, colònies i tot tipus de tallers o activitats vinculades amb el lleure per a infants.