Ets una escola i vols aparèixer al nostre portal com a destacada?

Descobreix els avantatges

*RESPONSABLE TRACTAMENT: GLOBAL DE MEDIOS, SCCL.
FINALITAT: Atendre la sol·licitud de l’usuari.
LEGITIMACIÓ: Consentiment de l‘interessat.
CESSIONS: No es preveuen cessions, excepte per obligació legal o requeriment judicial.
DRETS: Accés, rectificació, supressió, oposició, limitació, portabilitat, revocació del consentiment. Si considera que el tractament de les seves dades no s’ajusta a la normativa, pot acudir a l’Autoritat de Control (www.aepd.es).
INFORMACIÓ ADDICIONAL
Consultar política de privacitat.

Vols ser una escola destacada? Emplena aquest formulari i respondrem a la teva petició.

El servei d’ESCOLA DESTACADA té una tarifa de 250 €/any + IVA

Et donem 5 raons per unir-te al nostre portal

Captaràs més alumnes

Converteix internet i les xarxes socials en la teva eina més eficaç  per captar nous alumnes. El  màrqueting i la publicitat online  s’han convertit en imprescindibles. Si fa unes dècades la publicitat perseguia als seus compradors  mitjançant anuncis de tota mena,  avui la clau és fer que ells et trobin a tu.

Guanyaràs visibilitat

El cercador és una finestra oberta als pares i a tota la comunitat educativa. Una ocasió d’or per mostrar el teu model educatiu, les activitats que ofereixes i donar-te a conèixer!

Milloraràs el teu posicionament

No fem màgia. Fem màrqueting i digital, i d’això va la cosa. El nostre cercador comptarà amb optimitzacions constants ja sigui del posicionament orgànic de la pàgina com de publicitat a través de Google i a les xarxes socials.

Augmentarà la teva reputació

La reputació és tan important com la visibilitat que li vulguis donar al teu centre. Per això és molt important  tenir controlada la informació que aparegui per internet i l’única manera és generant el teu propi contingut.

És una inversió de futur

No som visionaris. Trobarescola.cat no és una eina pensada pel futur. És una eina pensada pels hàbits de consum d’avui. Per això ser-hi és la millor inversió perquè no t’hagis de preocupar pel teu demà.

¿Necessites mes motius? Omple el formulari i ens posarem en contacte!