AE Bellsport

Formulari de contacte

Informació i imatges aportades per l’escola

Nom:
AE Bellsport
Adreça:
Poliesportiu Municipal de Bellvitge Sergio Manzano – Av. Mare de Déu de Bellvitge, 7 – L’Hospitalet
Provinicia:
Població:
L’Hospitalet de Llobregat
Comarca:
Barcelonès
Destacada:
Barri:
Bellvitge
Codi postal:
Telèfon/s:
Adreça electrònica:
bellsport@aebellsport.com
Web:

Presentació

AE Bellsport som una entitat per a tothom. Precisament amb l’intenció d’acollir a tothom tenim tres seccions esportives futbol sala, bàsquet i gimnàstica rítmica. Son tres esports molt diferentes, pero tots tenen la mateixa essència, els valors socials i els hàbits saludables.

Entenem la vida i l’esport en igualtat. Per aquest motiu totes les nostres seccions esportives i són obertes a totes les persones. Tots els nens i nenes, joves y adults que formen part de la nostra familia, formen part d’un teixit cohesionat i segur per al desenvolupament personal i social.

Tots els nostres esportistes tenen els mateixos recursos i oportunitats, des dels més menuts que participen competicions escolars fins al primer equip de fútbol sala a 2ª Divisió B Nacional.

Què oferim?

FUTBOL SALA

Un referent a la ciutat

La nostra secció de fútbol sala es tot un referent a la nostra ciutat. Des de fa molts anys ens omple d’orgull ser l’únic representat de la ciutat en àmbit nacional en fútbol sala. El nostre primer equip masculí ,format en gran part per jugadors procivients de les categories de base del club, competeix acutalment a 2ª B Nacional i l’equip juvenil és l’actual campió del Campionat d’Espanya Juvenil. Per una altre banda, i amb una rellevancia vital per a la secció comptem amb més de 20 equips, entre masculins i femenins, presents a totes les categories des de pre-benjamí fins al primer equip. Els més de 230 esportistes que formen la sección una mostra dels valors que traslladem des de l’entitat.

BÀSQUET

El triple d’emocions

La secció de Bàsquet neix amb la motivació de promocionar un esport d’equip tan important com aquest al barri de Bellvitge. Actualment la secció la formen més de 60 esportistes de diferents edats. En aquests últims anys hem aconseguit ampliar el nombre de participants, traslladant des d’aquest esport l’essència de l’entitat. A la secció de bàsquet també disposem d’equips femenins i masculins, tant en l’àmbit escolar com en l’àmbit federat.

NATACIÓ AMB ALETES

L’adrenalina i la velocitat arriben a l’aigua

Neix la secció de natació amb aletes, la modalitat de natació més emocionant i espectacular. Llisca per l’aigua a màxima velocitat usant els diferents tipus d’aletes, equipa’t i comença la teva batalla contra el cronòmetre.
Descobreix quin tipus de nedador ets: velocista, ràpids com un llamp a les distàncies curtes. migfondista, resistents com el ferro a les distàncies mitjanes. fondista, infatigables com les onades a les distàncies llargues. Posa’t a prova i lliura curses en competicions, ja som 7 equips a la lliga catalana de natació amb aletes. Si tens més de 6 anys i un bon nivell de natació, no dubtis a posar-te el banyador i venir a provar. Us hi esperem!

PÀDEL

Torna el cop i guanya

Inaugurem secció de Pàdel. Uneix-te i, amb les classes de Dani i Raúl, et podràs convertir en un veritable jugador/a de pàdel. A més de gaudir d’aquest excitant esport, podràs adquirir millores tècniques i tàctiques que et permetran millorar dia a dia. Les nostres classes van orientades al teu creixement com a esportista i com a persona, a través d’un ambient educatiu i social. Estàs a un pas de gaudir d’aquest esport, i aconseguir totes les teves metes. T’esperem!

Formant persones, formant esportistes

Els nostres VALORS

RESPECTE

És el valor fonamental tant a la vida com a l’esport. Tenir consideració per tot i tots els que ens envolten és el principi per a construir relacions socials i personals fortes, saludables i beneficioses.

EMPATIA

Sapiguer entendre i respectar els sentiments i comportaments de les altres persones, és molt important tant a l’esport com fora de la pista. Ajuda a evitar conflictes i facilita arribar al consens entre diferents punts de vista.

COMPROMÍS

És el principal valor que afavoreix a la consecució dels nostres objectius personals i esportius. Tan sols amb compromís, tenim la possibilitat de fer tot el que ens proposem, i gaudir d’una alta satisfacció i orgull personal.