I Torneig Solidari Metropolitan Cup

Formulari de contacte

Informació i imatges aportades per l’escola

Nom:
I Torneig Solidari Metropolitan Cup
Adreça:
Poliesportiu Municipal Sergio Manzano
Codi postal:
Població:
L’Hospitalet
Provinicia:
Telèfon/s:
Adreça electrònica:
metropolitancup@accede.es
LOGO_METROPOLITAN_CUP_bl

Presentació

El projecte

La pobresa a molts països d’Àfrica es converteix en un obstacle insalvable per a molts per a moltes famílies, que han de treure als seus fills de l’escola, perquè ajudin a la feble economia domèstica, treballant la terra i pasturant el bestiar. AE BellSport i ACC9DE tenen el compromís de ser una eina pel desenvolupament, que afronti les problemàtiques d’àmbit social i les prioritats bàsiques de milers d’infants a Etiòpia, contribuint mitigar la situació en què es troben, fent possible la seva escolarització i dotant de l’alimentació bàsica per garantir la seva salut unint esforços a favor de la seva educació, la practica esportiva i la seva salut.

AE BellSport i ACC9DE han signat un acord de col·laboració per a la creació de la primera Escola Social de Futbol Sala a Etiòpia. Aquesta escola anirà dirigida a nens i nenes entre 8 i 14 anys , amb una capacitat màxima de 120 jugadors i jugadores entre els centres educatius de la ciutat de Debre Berham (Etiòpia). El programa vol augmentar la taxa d’escolarització anual als centres educatius de la ciutat, prioritzant els col·lectius d’alumnes més vulnerables, sobretot aquells que tenen majors necessitats. Tots el recursos i recaptació del I Torneig Solidari FutSal – Metropolitan Cup, aniran destinats aquest projecte.

Des de TrobarEscola, ens hi hem volgut sumar i aportem el nostre granet de sorra a la causa recolzant el I Torneig Solidari Metropolitan Cup.

Què oferim?

Sumar-se a un projecte solidari que farà que molts nens i nenes a Etiòpia gaudeixin de l’esport, a més de cobrir les seves necessitats bàsiques.