Socrates Educa International School – Salou

Formulari de contacte

Informació i imatges aportades per l’escola

Nom:
Socrates Educa International School – Salou
Adreça:
Carrer Salvador Espriu, s/n, 43840, Tarragona
Provinicia:
Tarragona
Població:
Salou
Comarca:
Tarragonès
Destacada:
Codi postal:
Telèfon/s:
Adreça electrònica:
info@socrateseduca.org
Web:

Presentació

¡Les vacances d’estiu es mereixen un programa de qualitat, internacional i ple de diversió!

Activitats i programes de lleure educatiu per totes les edats que es desenvolupen de juny a setembre dins les instal·lacions de l’escola i també fora d’aquestes i que engloben molts àmbits diferents de coneixement des de l’esportiu al científic i tecnològic passant per l’artístic i les llengües pròpies i estrangeres.

Poden ser especialment adients per alumnat de fora l’escola que vulgui tenir una experiència internacional i en altres idiomes i, fins i tot, un primer contacte amb la seva futura escola si la família està considerant l’opció de venir a la Socrates Educa® International School.

Els nostres Summer Programmes són en ANGLÈS i estan oberts a TOTHOM!

En tots els casos, l’alumnat combinarà l’oferta cultural i lúdica/esportiva amb l’aprenentatge intensiu d’un o més d’un idioma (anglès, espanyol, xinès).

També es poden demanar programes “a la carta” ja sigui per grups o individuals.

Què oferim?

• BOARDING SCHOOL amb allotjament en Residència o Host Families
  • ACTIVITATS EXTRAESCOLARS durant el curs escolar
  • EXTRA PROGRAMMES al llarg de tot l’any i durant les vacances escolars

DATES: TOT L’ESTIU!

Del 26 de juny al 31 d’agost de 2023

• LITTLE SUMMER CAMP: Programa de lleure educatiu íntegrament en anglès adreçat als més petits.
         EDATS: d’1 a 4 anys (P5 segons demanda)
  • SKILLS PROGRAMMES: Programes setmanals especialitzats combinables per fer-te el teu estiu a mida!
         EDATS: de 5 a 17 anys, depenent del programa
  • ACADEMIC PROGRAMMES: Programes de caire acadèmic per iniciar-se o per aprofundir en l’aprenentatge de LLENGÜES o per preparar EXÀMENS OFICIALS amb l’ajuda de professionals natius especialitzats.
          EDATS: de 5 a 17 anys, depenent del programa
  • LLENGÜES: anglès, castellà, xinès i/o català. 20 hores/setmana