Highlands School Barcelona

Formulari de contacte

Informació i imatges aportades per l’escola

Nom:
Highlands School Barcelona
Adreça:
Carrer de Manuel Florentín, 26, 08950 Esplugues de Llobregat, Barcelona
Provinicia:
Població:
Esplugues de Llobregat
Destacada:
Barri:
La Mallola
Codi postal:
Telèfon/s:
934190800
Adreça electrònica:
admissions@highlandsbarcelona.es
Web:

Presentació

“Les activitats extraescolars són les encaminades a potenciar l’obertura del centre al seu entorn i a procurar la formació integral de l’alumnat. Es fan fora de l’horari lectiu, tenen caràcter voluntari per a l’alumnat i buscaran la implicació activa de tota la comunitat educativa.”

L’oferta d’activitats extraescolars va orientada a estimular l’alumne/a en la capacitat artística, coordinació motora, capacitat intel·lectual i en la formació integral com a persona.

• Activitats esportives
  • Activitats artístiques
  • Activitats intel·lectuals

Què oferim?

• Activitats esportives: Futbol, Gimnàstica rítmica, Judo, Dansa, Pàdel, Natació, Voleibol, Bàsquet, Multiesports (futbol, bàsquet i mini-tennis), Defensa personal, Robòtica, Tipi readers, Art, Classes particulars, Logopèdia, Tècniques d’estudi, Francès, Club Net, ECyD, Cavallers i Dames de l’altar.
  • Activitats musicals: Guitarra, Violí, Piano, Cor.
  • HSB Family Sports: Mummy Fit, Classes de pàdel.
  • Altres activitats esportives: Tornejos de pàdel, Esquiada, Torneig de l’amistat.

Més informació

Summer activities Highlands Barcelona Summer School (última setmana de juliol segons demanda) Objectiu: invertir el temps de vacances d’una manera sana, divertida, educativa i formativa. Oferim tres tipus de Summer School:
  • Infants Summer School (1-5 anys)
  • Football Camp (6-13 anys)
  • Sport Summer School (5-9 anys) / Sport Summer School (10-13 anys)
Campaments RC
  • Comptem amb una completa oferta de campaments d’estiu, experiències inoblidables a l’ambient ideal de formació i acompanyament que busques per als teus fills.
  • Ambient catòlic, amistats sanes, entorns segurs
  • Acompanyament personal de formadors i monitors
Campaments a l’estranger A més, la nostra institució organitza campaments a l’estranger per a nois i noies per edats i temàtiques que permeten als joves aprendre, divertir-se i formar-se mentre gaudeixen de les vacances.