Back

Club Esportiu Jesús Maria Sant Gervasi – Barcelona

Formulari de contacte

Informació i imatges aportades per l’escola

Nom:
Club Esportiu Jesús Maria Sant Gervasi – Barcelona
Adreça:
Jesús Maria, 25
Provinicia:
Barcelona
Població:
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Destacada:
Barri:
Sant Gervasi
Codi postal:
08022
Telèfon/s:
934173236
Adreça electrònica:
clubesportiujm@edu.jmsanger.com
Web:
https://www.jmsanger.com

Presentació

El Club Esportiu Jesús-Maria es va constituir al juny de 1983 i va néixer de la voluntat de la Congregació Jesús-Maria Sant Gervasi de complementar l’educació dels alumnes a través de l’exercici físic i l’esport.

La finalitat és una educació esportiva i cultural que col·labori en la formació integral de la persona, fonamentada en els valors universals de: veritat, responsabilitat, compromís, respecte, tolerància, convivència, justícia i solidaritat.

Aquesta transmissió de valors els ha de donar una visió del món i de la vida que els animi a obrir-se als altres al servei del be comú. És un model d’educació que creu en els joves, en les seves possibilitats de creixement.

La competició es valora com un mitjà que pot, ben entesa, ajudar a la formació. El resultat o la participació en la competició mai és un objectiu per sí sol. EL mateix passa amb l’aprenentatge de caràcter tècnic, per si sol tampoc representa un objectiu final. La finalitat és una educació esportiva i cultural que col·labori a la formació integral de la persona. La dansa, la gimnàstica, el futbol sala, el bàsquet, el vòlei, el tennis, el karate, el patinatge, la música, el kumon, els escacs, els idiomes… han de permetre al/la noi/a descobrir el valor de l’esforç com a font de la pròpia satisfacció i principi d’autonomia.

Què oferim?

EXTRAESCOLARS ESPORTIVES 2023-2024

  • Psicomotricitat P3: La psicomotricitat és una activitat que afavoreix el desenvolupament de les possibilitats motrius, expressives i creatives dels infants a partir del moviment del cos.
  • Multiesport de P4 a 2n PRI: L’activitat de multiesport té com a objectiu que els infants descobreixin i s’iniciïn en tot tipus d’esports. Els participants podran conèixer les normes bàsiques d’alguns esports com el voleibol, el futbol, el bàsquet, el tennis, l’atletisme, l’handbol, el korfball o l’ultimate entre molts d’altres i desenvolupar les habilitats específiques de cada un d’ells; i així poder fer un petit tast de cada esport i més endavant poder escollir l’esport que més li agradi.
  • Jocs i escola de futbol de P4 a 2n PRI: L’objectiu d’aquesta activitat és potenciar el desenvolupament de la coordinació ull-peu, la tècnica individual (conducció, passada, finalitzacions, driblatges…) i la tàctica sense deixar de banda els valors propis de l’esport com el respecte, el treball en equip, la companyonia, l’esforç… Sempre utilitzant el joc com a eix metodològic.
  • Futbol sala escolar de 3r PRI a 2n BATX: L’objectiu d’aquesta activitat és millorar la tècnica individual (conducció, colpeig, passada, recepció, regateig, driblatges…), i la tàctica ofensiva i defensiva sense oblidar els valors propis de l’esport com el respecte, el treball en equip, la companyonia, l’esforç… Els equips estan inscrits a la lliga organitzada pel Consell de l’Esport Escolar de Barcelona (CEEB).
  • Futbol sala federat de 1r ESO a 2n BATX: L’objectiu d’aquesta activitat és el perfeccionament de la tècnica individual (conducció, colpeig, passada, recepció, regateig, driblatges…), i la tàctica ofensiva i defensiva sense oblidar els valors propis de l’esport com el respecte, el treball en equip, la companyonia, l’esforç… Els equips estan inscrits a la lliga organitzada per la Federació Catalana de Futbol (FCF). Els partits poden ser dissabte o diumenge.
  • Escola de bàsquet 1r i 2n PRI: L’objectiu d’aquesta activitat és potenciar el desenvolupament de la coordinació ull-mà i la tècnica individual (bot, passades, tir, …) i la tàctica sense deixar de banda els valors propis de l’esport com el respecte, el treball en equip, la companyonia, l’esforç…
  • Bàsquet escolar de 3r PRI a 2n BATX: L’objectiu d’aquesta activitat és millorar de la tècnica individual (bot, passada, recepció, tir, regateig, driblatges…), i la tàctica ofensiva i defensiva sense oblidar els valors propis de l’esport com el respecte, el treball en equip, la companyonia, l’esforç… Els equips estan inscrits a la lliga organitzada pel Consell de l’Esport Escolar de Barcelona (CEEB).
  • Vòlei de 3r PRI a 2n BATX.:L’activitat de vòlei pretén desenvolupar les habilitats psicomotrius bàsiques, la resistència, la potencia, la coordinació i la força per poder fer front a serveis, recepcions, atacs, passades i defenses sense oblidar els valors propis de l’esport com el respecte, el treball en equip, la companyonia, l’esforç… Els equips estan inscrits a la lliga organitzada pel Consell de l’Esport Escolar de Barcelona (CEEB).
  • Escola de Tennis de 1r PRI a 2n ESO: L’objectiu principal d’aquesta activitat és educar mitjançant l’esport, potenciar el desenvolupament de la coordinació ull-mà, la tècnica individual (drive, revés, servei per a dalt…) i la tàctica sense deixar de banda els valors propis de l’esport com el respecte, el treball en equip, l’esforç…
  • Tennis de 1r ESO a 2n BATX: Els grups es confeccionen segons el nivell per tal d’equilibrar els grups i assolir els objectius programats. El nivell es determina mitjançant una prova de nivell o segons el treball realitzat la temporada anterior. Quan els entrenadors considerin que s’ha assolit el nivell adient s’oferirà als participants la possibilitat de participar a la Lliga del Barcelonès.
  • Jocs i escola Gimnàstica artística de P4 a 2n PRI: Aquesta activitat té com a objectiu potenciar el desenvolupament de les habilitats motrius, la coordinació dinàmica general, la lateralitat, l’equilibri i la flexibilitat tot introduint les diferents tècniques de la gimnàstica artística com els desplaçaments, els salts, els girs… Iniciació en la realització d’activitats coreogràfiques. I iniciació en el treball dels diferents aparells: barra, terra i trampolí. Tot a través del joc com a eix vertebrador.
  • Gimnàstica artística – Tecnificació de 3r PRI a ESO: L’objectiu és el perfeccionament de les diferents tècniques de la gimnàstica artística tot treballant la força, l’equilibri, la flexibilitat, la coordinació, l’agilitat i la rapidesa. Millora i perfeccionament de les acrobàcies i les activitats coreogràfiques En aquesta modalitat es treballen tres aparells: terra, salt i trampolí. Aquesta activitat està dins del programa de competició del Consell de l’Esport Escolar de Barcelona (CEEB) a partir de 3r PRI. És opcional la seva participació i per tant la seva inscripció tindrà un cost addicional.
  • Patinatge artístic de 3r a 6è PRI: El patinatge artístic és una disciplina esportiva de desplaçament en la que els participants fan figures, salts, piruetes i altres exercicis tècnics sobre patins de 4 rodes. El seu objectiu és potenciar el desenvolupament de les habilitats motrius, la coordinació dinàmica general i l’equilibri tot millorant i perfeccionant la tècnica individual.
  • Arts marcials – Kàrate de P3 a 6è PRI: L’objectiu de les arts marcials és abans que res una oportunitat d’ensenyança de valors i hàbits, amb l’activitat es pretén generar autodisciplina i desenvolupar confiança en un mateix i potenciar la concentració, l’equilibri, la memòria, el treball en equip, l’auto-control i la coordinació.

EXTRAESCOLARS CULTURALS 2023-2024

  • Dansa – Jazz de P3 a 2n PRI: L’objectiu de l’activitat de dansa jazz és iniciar-se en el ball tot potenciant el seu desenvolupament psicomotriu, la coordinació, el ritme i la concentració, sense deixar de banda el treball en equip i potenciant la seguretat en sí mateixos. En les classes de dansa treballarem els diferents tipus de Jazz des del tradicional, el Broadway Jazz dels musicals i el funk, tot introduint una base tècnica de dansa clàssica.
  • Dansa – Fusión de 3r a 6è PRI: El Jazz fusion és un estil de dansa que uneix diferents estils com el propi Jazz, el hip hop i el ball contemporani. És una nova forma de dansa i interpretació de la música a través del llenguatge musical que ha sorgit en els darrers anys i que permet aprendre diferents disciplines unides en una sola.
  • Alemany de P4 a 2n ESO: L’objectiu principal és motivar l’aprenentatge espontani i natural de la llengua alemanya, contribuint al desenvolupament integral de les habilitats lingüístiques a través d’una sèrie d’activitats adequades a l’edat i al nivell dels alumnes.
  • Escacs 1r a ESO: Els escacs aguditzen l’Intel·lecte dels nens i nenes, amb els escacs cal analitzar, reflexionar, preveure i decidir; estimulen la capacitat d’atenció i la memòria i els ensenya un llenguatge nou i universal i per a tota la vida.
  • Kumon de P4 a ESO: Kumon és un mètode d’aprenentatge individualitzat que utilitza els programes de matemàtiques i lectura com a eines per desenvolupar al màxim les capacitats acadèmiques dels alumnes.
  • Iniciació musical P4 i P5: El curs d’iniciació musical facilita el contacte amb la música des de molt petits, estimulant les capacitats Intel·lectuals, artístiques i emocionals del nen/a. A més l’acostament a la disciplina musical, es realitza de manera lúdica on els nens i les nenes es diverteixen mentre aprenen i desenvolupen les seves aptituds musicals en grup. Posteriorment, podran continuar amb la seva pràctica instrumental i orquestral a partir de 1r de PRI.
  • Instrument de 1r PRI a 2n BATX: Concertante ofereix diferents classes segons el nivell musical i edat de l’alumne/a estimulant-los a tocar, animant-los a progressar i a explorar noves fites musicals, tot fusionant la pràctica amb la teoria, la individualitat amb la col·lectivitat.
  • Sala rock ESO: L’objectiu de la Sala Rock és crear un grup de música on nens i nenes puguin tocar junts les cançons de les seves bandes favorites i crear també un repertori propi.

Més informació