2/4 de Cinc

Formulari de contacte

Informació i imatges aportades per l’escola

Nom:
2/4 de Cinc
Adreça:
Av. Rei en Jaume, 20
Provinicia:
Població:
Cardedeu
Destacada:
Codi postal:
Adreça electrònica:
info@dosquartsdecinc.com
Web:

Presentació

2/4 de cinc és un projecte que neix al Vallès Oriental l’any 2018 amb la finalitat de conscienciar i habituar als més petits i als joves en la importància de mantenir una alimentació sana i equilibrada. Despertar-los la curiositat per la cuina, motivar-los a descobrir, a tenir nous interessos i a què prenguin consciència del que mengen.

Vam adonar-nos de la importància d’aquesta situació després de treballar durant molts anys en diferents menjadors escolars i realitzar nombroses col·laboracions amb entitats i ajuntaments dins de l’àmbit infantil i juvenil. És en aquest punt, quan vam decidir crear aquest projecte.

Volem que des de ben petits sàpiguen que significa una alimentació sana i equilibrada, quins aliments són saludables i quins no, també, que assoleixin bons hàbits i alhora aprenguin la importància del reciclatge i la sostenibilitat. Apostem per una pedagogia activa i flexible, basada en la motivació personal de cada infant i jove, on ells són els protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge, utilitzant l’adult com a punt de referència. Els incentivem a aportar les seves pròpies idees, i si són possibles, realitzar-les. Els nostres alumnes aprenen gradualment i exponencialment destresa amb els diferents utensilis que fem servir a la cuina, tècniques de manipulació i elaboració dels aliments, vocabulari, entre d’altres, tot envers la cuina, sense deixar de banda hàbits de conducta, de coneixement personal, gestió de conflictes, emocions, frustracions, respecte… Amb les nostres achvitats volem potenciar una alimentació saludable, amb productes ecològics i de proximitat. Educar en el reciclatge, la sostenibilitat, i conscienciar sobre el valor del nostre planeta.

Què oferim?

Tots els nostres serveis van enfocats a l’educació envers l’alimentació saludable. A través de receptes senzilles i ràpides, amb ingredients quotidians, elaborem plats boníssims.

Oferim extraescolars dins dels centres educatius en horari no lectiu i Casals, en temporades de vacances, on realitzem classes de cuina, manualitats, jocs diversos, sortides a la natura, piscina…

També organitzem tallers en família, així com aniversaris i esdeveniments personalitzats.

Treballem i col·laborem amb Ajuntaments i Centres cívics dins l’àmbit d’educació, joventut i cultura.

Ens podeu trobar al nostre espai de l’Avinguda Rei en Jaume 20, 08440 Cardedeu.