La Salle Tic-Tac és un lloc molt especial on començar a caminar. Som una escola amb 50 anys d’història a la ciutat i integrada a la Xarxa d’Escoles de La Salle Catalunya. Un centre on el tracte individualitzat a cada nen i l’acurada relació amb les famílies ens fan únics.
La Salle Tic-Tac – Tarragona
Portes obertes










Anterior
Següent
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
Titularitat:
Germans de les Escoles Cristianes
Germans de les Escoles Cristianes
Adreça:
Rambla Lluís Companys, 12
Rambla Lluís Companys, 12
Codi postal:
43005
43005
Població:
Tarragona
Tarragona
Província:
Tarragona
Tarragona
Comarca:
Tarragonès
Tarragonès
Telèfon/s:
977 21 42 88
977 21 42 88
Adreça electrònica:
info-tictac@lasalle.cat
info-tictac@lasalle.cat
Web:
https://tictac.lasalle.cat/
https://tictac.lasalle.cat/
Titularitat:
Germans de les Escoles Cristianes
Germans de les Escoles Cristianes
Adreça:
Rambla Lluís Companys, 12
Rambla Lluís Companys, 12
Codi postal:
43005
43005
Població:
Tarragona
Tarragona
Província:
Tarragona
Tarragona
Comarca:
Tarragonès
Tarragonès
Telèfon/s:
977 21 42 88
977 21 42 88
Adreça electrònica:
info-tictac@lasalle.cat
info-tictac@lasalle.cat
Web:
https://tictac.lasalle.cat/
https://tictac.lasalle.cat/
Codi del centre:
43003461
43003461
Model educatiu:
El nostre Projecte Educatiu, iniciat per St Joan Baptista de La Salle, persegueix com a objectiu la formació integral dels infants.
Entenem per formació integral el desenvolupament de les seves capacitats psicomotrius, cognitives, comunicatives i emocionals. Per tal d’afavorir aquest desenvolupament són fonamentals per al nostre full de ruta:
El respecte al ritme i manera d’aprendre de cada alumne, l’autoestima de l’alumne i el tracte individualitzat cap a cadascun d’ells i la seva família. Entenem que un infant només estarà en disposició d’aprendre si se sent estimat, acceptat i valorat tal com és.
La col·laboració entre la família i l’escola: Des del centre pretenem donar suport i acompanyament a les famílies en l’educació de cada nen i nena, cultivar la confiança mútua i promoure la comunicació fluïda i respectuosa amb les famílies. La relació i les comunicacions diàries amb les famílies faciliten l’adaptació i el progrés dels infants.
La bona convivència dins la comunitat escolar és un objectiu a assolir a través del treball per aconseguir un espai segur i acollidor que potenciï la bona relació i la comunicació respectuosa entre els diferents membres de la comunitat educativa.
L’aprenentatge significatiu: Volem oferir una metodologia diversificada (aprenentatge sensorial, projectes, conversa, treball individual i treball internivells) i aconseguir que cada nou aprenentatge possibiliti construir nou coneixement.
L’aprenentatge integral de l’alumne: Els infants aprenen de manera global, integrant els aprenentatges de les diferents àrees i construint un teixit complex de connexions que serà el que els permetrà aprendre a aprendre. En aquest teixit hi podem trobar els hàbits d’autonomia, de treball i de convivència, les rutines i els diferents llenguatges. Aquest camí d’aprenentatge ha d’anar desvetllat el gust per la feina ben feta tot gaudint del fet d’aprendre i fer-se gran.
Nombre d’alumnes:
Uns 70
Uns 70
Nombre d’alumnes per aula:
Depenent de cada nivell educatiu.
Depenent de cada nivell educatiu.
Nombre d’alumnes per població:
Depenent de cada nivell educatiu.
Depenent de cada nivell educatiu.
Nombre de professors fix i de suport:
9
9
Nombre de línies per curs:
1
1
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Pissarra interactiva.
Pissarra interactiva.
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Model educatiu:
El nostre Projecte Educatiu, iniciat per St Joan Baptista de La Salle, persegueix com a objectiu la formació integral dels infants.
Entenem per formació integral el desenvolupament de les seves capacitats psicomotrius, cognitives, comunicatives i emocionals. Per tal d’afavorir aquest desenvolupament són fonamentals per al nostre full de ruta:
El respecte al ritme i manera d’aprendre de cada alumne, l’autoestima de l’alumne i el tracte individualitzat cap a cadascun d’ells i la seva família. Entenem que un infant només estarà en disposició d’aprendre si se sent estimat, acceptat i valorat tal com és.
La col·laboració entre la família i l’escola: Des del centre pretenem donar suport i acompanyament a les famílies en l’educació de cada nen i nena, cultivar la confiança mútua i promoure la comunicació fluïda i respectuosa amb les famílies. La relació i les comunicacions diàries amb les famílies faciliten l’adaptació i el progrés dels infants.
La bona convivència dins la comunitat escolar és un objectiu a assolir a través del treball per aconseguir un espai segur i acollidor que potenciï la bona relació i la comunicació respectuosa entre els diferents membres de la comunitat educativa.
L’aprenentatge significatiu: Volem oferir una metodologia diversificada (aprenentatge sensorial, projectes, conversa, treball individual i treball internivells) i aconseguir que cada nou aprenentatge possibiliti construir nou coneixement.
L’aprenentatge integral de l’alumne: Els infants aprenen de manera global, integrant els aprenentatges de les diferents àrees i construint un teixit complex de connexions que serà el que els permetrà aprendre a aprendre. En aquest teixit hi podem trobar els hàbits d’autonomia, de treball i de convivència, les rutines i els diferents llenguatges. Aquest camí d’aprenentatge ha d’anar desvetllat el gust per la feina ben feta tot gaudint del fet d’aprendre i fer-se gran.
Nombre d’alumnes:
Uns 70
Uns 70
Nombre d’alumnes per aula:
Depenent de cada nivell educatiu.
Depenent de cada nivell educatiu.
Nombre de professors fix i de suport:
9
9
Nombre d’alumnes per població:
Depenent de cada nivell educatiu.
Depenent de cada nivell educatiu.
Nombre de línies per curs:
1
1
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Pissarra interactiva.
Pissarra interactiva.
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Etapes educatives:
Llar d’infants Educació infantil (0-6)
Llar d’infants Educació infantil (0-6)
Llengua vehicular:
Català
Català
Llengua vehicular:
Català, Castellà
Idiomes:
Anglès
Anglès
Etapes educatives:
Llar d’infants Educació infantil (0-6)
Llar d’infants Educació infantil (0-6)
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Anglès
Anglès
Patis:
Pati cobert.
Pati cobert.
Sala de música:
Sala psicomotricitat d’ús polivalent.
Sala psicomotricitat d’ús polivalent.
Patis:
Pati cobert.
Pati cobert.
Sala de música:
Sala psicomotricitat d’ús polivalent.
Sala psicomotricitat d’ús polivalent.
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Menjador amb càtering.
Menjador amb càtering.
Servei d’acollida:
Acollida matinal.
Acollida matinal.
Activitats extraescolars:
0
0
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Menjador amb càtering.
Menjador amb càtering.
Servei d’acollida:
Acollida matinal.
Acollida matinal.
Activitats extraescolars:
0
0
Uniformes:
Xandall i bata.
Xandall i bata.
Campus d’estiu/hivern:
Casal d’estiu.
Casal d’estiu.
Uniformes:
Xandall i bata.
Xandall i bata.
Campus d’estiu/hivern:
Casal d’estiu.
Casal d’estiu.