La Salle – Premià de Mar
Portes obertes















Anterior
Següent
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
Titularitat:
GERMANS DE LES ESCOLES CRISTIANES
GERMANS DE LES ESCOLES CRISTIANES
Adreça:
Abat Oliba, 17
Abat Oliba, 17
Codi postal:
08330
08330
Població:
Premià de Mar
Premià de Mar
Barri:
El Palmar
El Palmar
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Maresme
Maresme
Telèfon/s:
93 752 42 20
93 752 42 20
Adreça electrònica:
secretaria@premia.lasalle.cat
secretaria@premia.lasalle.cat
Web:
https://www.premia.lasalle.cat
https://www.premia.lasalle.cat
Codi del centre:
8023256
8023256
Preu:
2022-23: INFANTIL 176,80 € / PRIMÀRIA 1r a 3r 164,41 € / PRIMÀRIA 4t a 6è 164,68 € / SECUNDÀRIA 150,20 €
2022-23: INFANTIL 176,80 € / PRIMÀRIA 1r a 3r 164,41 € / PRIMÀRIA 4t a 6è 164,68 € / SECUNDÀRIA 150,20 €
Titularitat:
GERMANS DE LES ESCOLES CRISTIANES
GERMANS DE LES ESCOLES CRISTIANES
Adreça:
Abat Oliba, 17
Abat Oliba, 17
Codi postal:
08330
08330
Població:
Premià de Mar
Premià de Mar
Barri:
El Palmar
El Palmar
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Maresme
Maresme
Telèfon/s:
93 752 42 20
93 752 42 20
Adreça electrònica:
secretaria@premia.lasalle.cat
secretaria@premia.lasalle.cat
Web:
https://www.premia.lasalle.cat
https://www.premia.lasalle.cat
Codi del centre:
8023256
8023256
Preu:
2022-23: INFANTIL 176,80 € / PRIMÀRIA 1r a 3r 164,41 € / PRIMÀRIA 4t a 6è 164,68 € / SECUNDÀRIA 150,20 €
2022-23: INFANTIL 176,80 € / PRIMÀRIA 1r a 3r 164,41 € / PRIMÀRIA 4t a 6è 164,68 € / SECUNDÀRIA 150,20 €
Model educatiu:
Projecte Educatiu de La Salle +100 anys de La Salle Premià A La Salle tenim un estil pedagògic centrat en la persona i el seu desenvolupament humà i intel·lectual. El nostre projecte educatiu es basa en quatre pilars fonamentals: ATENCIÓ PERSONALITZADA Treballem en un entorn integrador en el qual atenem les necessitats particulars dels i les nostres alumnes. Disposem d’un Equip d’Atenció i Orientació Psicopedagògic propi. A més, oferim suport en altres modalitats, com activitats lingüístiques, esportives o de lleure. ESTIL PEDAGÒGIC INNOVADOR En constant anàlisi i renovació per part del nostre equip d’experts/es, oferim un mètode propi que integra diversos programes i projectes pedagògics a la nostra oferta educativa per encarar objectius de futur. EDUCACIÓ EN VALORS Proporcionem a les persones una formació integral a través de la responsabilitat, la justícia, la convivència, la transcendència i la interioritat. Formem els i les alumnes perquè esdevinguin ciutadans/es sensibles amb la interculturalitat i la diversitat, actuant amb una mentalitat oberta, crítica i compromesa amb la societat. TECNOLOGIA I EMPRENEDORIA Com a elements transformadors de la realitat actual, apostem per l’ús equilibrat de les tecnologies per preparar els i les nostres alumnes per a l’eficiència, la creativitat, la iniciativa i la capacitat d’adaptació a nous entorns i reptes de futur. [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse] DIVERSITAT METODOLÒGICA Accés a un ampli ventall de recursos educatius i èmfasi en la personalització dels aprenentatges PLA INDIVIDUAL D’ORIENTACIÓ d’estudis post obligatoris amb proves psicotècniques del Servei d’Orientació Psicopedagògica de La Salle Catalunya DISPOSITIU ELECTRÒNIC per a cadascun/a dels i les alumnes Educació digital, amb paquet telemàtic de Microsoft, per fomentar un ús productiu, raonat i mesurat de la tecnologia. ROBÒTICA Incorporació de continguts relacionats amb la programació i el muntatge de robots i/o l’ús de dispositius com les impressores 3D FÓRMULA D’APRENENTATGE concentrada en l’aula i l’horari escolar, compatible amb activitats extraescolars i la vida familiar EDUCACIÓ EMOCIONAL L’autoconeixement, la salut i el vincle positiu en un entorn segur com a eixos de l’educació CODOCÈNCIA Aposta per la docència compartida amb dos docents amb el mateix estatus i que comparteixen totes les activitats relacionades amb el procés d’E-A. DOBLE TUTORIA A 1r D’ESO per facilitar la transició d’etapa i doble reunió de tutoria de grup a tots els cursos. Tutories individualitzades al llarg del curs i entrevistes amb famílies segons necessitat SORTIDES DE PROXIMITAT, de matèria i colònies anuals per viure l’educació com a experiència. PROJECTE DE CONVIVÈNCIA per fomentar la col·laboració i la tolerància, i garantir el respecte. PROJECTE MULTILINGÜE (+ informació a www.premia.lasalle.cat) TREBALL COOPERATIU En les estructures de les activitats i la gestió d’aula PROJECTE HARA És l’educació de la interioritat a través del treball corporal, la integració emocional i l’obertura a la transcendència. JUSP Campanyes solidàries de justícia, solidaritat i pau SCIENCE Espais d’aprenentatge cientificotecnològics en anglès, per a una educació viva i aplicada de la llengua [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse]
Projecte Educatiu de La Salle +100 anys de La Salle Premià A La Salle tenim un estil pedagògic centrat en la persona i el seu desenvolupament humà i intel·lectual. El nostre projecte educatiu es basa en quatre pilars fonamentals: ATENCIÓ PERSONALITZADA Treballem en un entorn integrador en el qual atenem les necessitats particulars dels i les nostres alumnes. Disposem d’un Equip d’Atenció i Orientació Psicopedagògic propi. A més, oferim suport en altres modalitats, com activitats lingüístiques, esportives o de lleure. ESTIL PEDAGÒGIC INNOVADOR En constant anàlisi i renovació per part del nostre equip d’experts/es, oferim un mètode propi que integra diversos programes i projectes pedagògics a la nostra oferta educativa per encarar objectius de futur. EDUCACIÓ EN VALORS Proporcionem a les persones una formació integral a través de la responsabilitat, la justícia, la convivència, la transcendència i la interioritat. Formem els i les alumnes perquè esdevinguin ciutadans/es sensibles amb la interculturalitat i la diversitat, actuant amb una mentalitat oberta, crítica i compromesa amb la societat. TECNOLOGIA I EMPRENEDORIA Com a elements transformadors de la realitat actual, apostem per l’ús equilibrat de les tecnologies per preparar els i les nostres alumnes per a l’eficiència, la creativitat, la iniciativa i la capacitat d’adaptació a nous entorns i reptes de futur. [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse] DIVERSITAT METODOLÒGICA Accés a un ampli ventall de recursos educatius i èmfasi en la personalització dels aprenentatges PLA INDIVIDUAL D’ORIENTACIÓ d’estudis post obligatoris amb proves psicotècniques del Servei d’Orientació Psicopedagògica de La Salle Catalunya DISPOSITIU ELECTRÒNIC per a cadascun/a dels i les alumnes Educació digital, amb paquet telemàtic de Microsoft, per fomentar un ús productiu, raonat i mesurat de la tecnologia. ROBÒTICA Incorporació de continguts relacionats amb la programació i el muntatge de robots i/o l’ús de dispositius com les impressores 3D FÓRMULA D’APRENENTATGE concentrada en l’aula i l’horari escolar, compatible amb activitats extraescolars i la vida familiar EDUCACIÓ EMOCIONAL L’autoconeixement, la salut i el vincle positiu en un entorn segur com a eixos de l’educació CODOCÈNCIA Aposta per la docència compartida amb dos docents amb el mateix estatus i que comparteixen totes les activitats relacionades amb el procés d’E-A. DOBLE TUTORIA A 1r D’ESO per facilitar la transició d’etapa i doble reunió de tutoria de grup a tots els cursos. Tutories individualitzades al llarg del curs i entrevistes amb famílies segons necessitat SORTIDES DE PROXIMITAT, de matèria i colònies anuals per viure l’educació com a experiència. PROJECTE DE CONVIVÈNCIA per fomentar la col·laboració i la tolerància, i garantir el respecte. PROJECTE MULTILINGÜE (+ informació a www.premia.lasalle.cat) TREBALL COOPERATIU En les estructures de les activitats i la gestió d’aula PROJECTE HARA És l’educació de la interioritat a través del treball corporal, la integració emocional i l’obertura a la transcendència. JUSP Campanyes solidàries de justícia, solidaritat i pau SCIENCE Espais d’aprenentatge cientificotecnològics en anglès, per a una educació viva i aplicada de la llengua [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse]
Nombre d’alumnes:
909 (setembre 2022)
909 (setembre 2022)
Nombre d’alumnes per aula:
Mitjana de 26 alumnes/aula
Mitjana de 26 alumnes/aula
Nombre d’alumnes per població:
1/26 excepte en moments de codocència (1/13)
1/26 excepte en moments de codocència (1/13)
Nombre de professors fix i de suport:
68
68
Nombre de línies per curs:
2 línies de P3 a 1r de Primària i 3 línies de 2n de Primària a 4t ESO.
2 línies de P3 a 1r de Primària i 3 línies de 2n de Primària a 4t ESO.
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Integrat l’ús dels dispositius a la dinàmica d’aula de manera equilibrada: iPads, tauletes, Snappet, Chromebooks i portàtils 1×1.
Integrat l’ús dels dispositius a la dinàmica d’aula de manera equilibrada: iPads, tauletes, Snappet, Chromebooks i portàtils 1×1.
Distincions, premis, certificacions de qualitat…:
Certificada en ISO 9001 (eduqatia) PDA Bullying Escola Multilingüe Approved Centre Oxford Test of English Diploma Dual Escoles amb Cor de Càrites
Certificada en ISO 9001 (eduqatia) PDA Bullying Escola Multilingüe Approved Centre Oxford Test of English Diploma Dual Escoles amb Cor de Càrites
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
NOU CONTEXT D’APRENENTATGE (NCA) És un marc pedagògic amb identitat pròpia, que presenta una proposta organitzativa, metodològica i avaluativa clara i que dona ple sentit a l’educació de la persona encarant de forma integral les seves dimensions emocional, cognitiva, corporal, social o espiritual, en el transcurs de les diferents etapes del seu desenvolupament. L’alumne/a es converteix en protagonista del seu propi aprenentatge. Des de les etapes d’Educació Infantil i Primària treballem per a que els nens i nenes del nostre centre siguin persones competents, cuidant la qualitat i profunditat dels aprenentatges i promovent un procés autònom des de l’estimulació, la pregunta, la investigació, els processos inductius, l’experimentació i l’experiència.
NOU CONTEXT D’APRENENTATGE (NCA) És un marc pedagògic amb identitat pròpia, que presenta una proposta organitzativa, metodològica i avaluativa clara i que dona ple sentit a l’educació de la persona encarant de forma integral les seves dimensions emocional, cognitiva, corporal, social o espiritual, en el transcurs de les diferents etapes del seu desenvolupament. L’alumne/a es converteix en protagonista del seu propi aprenentatge. Des de les etapes d’Educació Infantil i Primària treballem per a que els nens i nenes del nostre centre siguin persones competents, cuidant la qualitat i profunditat dels aprenentatges i promovent un procés autònom des de l’estimulació, la pregunta, la investigació, els processos inductius, l’experimentació i l’experiència.
Model educatiu:
Projecte Educatiu de La Salle +100 anys de La Salle Premià A La Salle tenim un estil pedagògic centrat en la persona i el seu desenvolupament humà i intel·lectual. El nostre projecte educatiu es basa en quatre pilars fonamentals: ATENCIÓ PERSONALITZADA Treballem en un entorn integrador en el qual atenem les necessitats particulars dels i les nostres alumnes. Disposem d’un Equip d’Atenció i Orientació Psicopedagògic propi. A més, oferim suport en altres modalitats, com activitats lingüístiques, esportives o de lleure. ESTIL PEDAGÒGIC INNOVADOR En constant anàlisi i renovació per part del nostre equip d’experts/es, oferim un mètode propi que integra diversos programes i projectes pedagògics a la nostra oferta educativa per encarar objectius de futur. EDUCACIÓ EN VALORS Proporcionem a les persones una formació integral a través de la responsabilitat, la justícia, la convivència, la transcendència i la interioritat. Formem els i les alumnes perquè esdevinguin ciutadans/es sensibles amb la interculturalitat i la diversitat, actuant amb una mentalitat oberta, crítica i compromesa amb la societat. TECNOLOGIA I EMPRENEDORIA Com a elements transformadors de la realitat actual, apostem per l’ús equilibrat de les tecnologies per preparar els i les nostres alumnes per a l’eficiència, la creativitat, la iniciativa i la capacitat d’adaptació a nous entorns i reptes de futur. [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse] DIVERSITAT METODOLÒGICA Accés a un ampli ventall de recursos educatius i èmfasi en la personalització dels aprenentatges PLA INDIVIDUAL D’ORIENTACIÓ d’estudis post obligatoris amb proves psicotècniques del Servei d’Orientació Psicopedagògica de La Salle Catalunya DISPOSITIU ELECTRÒNIC per a cadascun/a dels i les alumnes Educació digital, amb paquet telemàtic de Microsoft, per fomentar un ús productiu, raonat i mesurat de la tecnologia. ROBÒTICA Incorporació de continguts relacionats amb la programació i el muntatge de robots i/o l’ús de dispositius com les impressores 3D FÓRMULA D’APRENENTATGE concentrada en l’aula i l’horari escolar, compatible amb activitats extraescolars i la vida familiar EDUCACIÓ EMOCIONAL L’autoconeixement, la salut i el vincle positiu en un entorn segur com a eixos de l’educació CODOCÈNCIA Aposta per la docència compartida amb dos docents amb el mateix estatus i que comparteixen totes les activitats relacionades amb el procés d’E-A. DOBLE TUTORIA A 1r D’ESO per facilitar la transició d’etapa i doble reunió de tutoria de grup a tots els cursos. Tutories individualitzades al llarg del curs i entrevistes amb famílies segons necessitat SORTIDES DE PROXIMITAT, de matèria i colònies anuals per viure l’educació com a experiència. PROJECTE DE CONVIVÈNCIA per fomentar la col·laboració i la tolerància, i garantir el respecte. PROJECTE MULTILINGÜE (+ informació a www.premia.lasalle.cat) TREBALL COOPERATIU En les estructures de les activitats i la gestió d’aula PROJECTE HARA És l’educació de la interioritat a través del treball corporal, la integració emocional i l’obertura a la transcendència. JUSP Campanyes solidàries de justícia, solidaritat i pau SCIENCE Espais d’aprenentatge cientificotecnològics en anglès, per a una educació viva i aplicada de la llengua [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse]
Projecte Educatiu de La Salle +100 anys de La Salle Premià A La Salle tenim un estil pedagògic centrat en la persona i el seu desenvolupament humà i intel·lectual. El nostre projecte educatiu es basa en quatre pilars fonamentals: ATENCIÓ PERSONALITZADA Treballem en un entorn integrador en el qual atenem les necessitats particulars dels i les nostres alumnes. Disposem d’un Equip d’Atenció i Orientació Psicopedagògic propi. A més, oferim suport en altres modalitats, com activitats lingüístiques, esportives o de lleure. ESTIL PEDAGÒGIC INNOVADOR En constant anàlisi i renovació per part del nostre equip d’experts/es, oferim un mètode propi que integra diversos programes i projectes pedagògics a la nostra oferta educativa per encarar objectius de futur. EDUCACIÓ EN VALORS Proporcionem a les persones una formació integral a través de la responsabilitat, la justícia, la convivència, la transcendència i la interioritat. Formem els i les alumnes perquè esdevinguin ciutadans/es sensibles amb la interculturalitat i la diversitat, actuant amb una mentalitat oberta, crítica i compromesa amb la societat. TECNOLOGIA I EMPRENEDORIA Com a elements transformadors de la realitat actual, apostem per l’ús equilibrat de les tecnologies per preparar els i les nostres alumnes per a l’eficiència, la creativitat, la iniciativa i la capacitat d’adaptació a nous entorns i reptes de futur. [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse] DIVERSITAT METODOLÒGICA Accés a un ampli ventall de recursos educatius i èmfasi en la personalització dels aprenentatges PLA INDIVIDUAL D’ORIENTACIÓ d’estudis post obligatoris amb proves psicotècniques del Servei d’Orientació Psicopedagògica de La Salle Catalunya DISPOSITIU ELECTRÒNIC per a cadascun/a dels i les alumnes Educació digital, amb paquet telemàtic de Microsoft, per fomentar un ús productiu, raonat i mesurat de la tecnologia. ROBÒTICA Incorporació de continguts relacionats amb la programació i el muntatge de robots i/o l’ús de dispositius com les impressores 3D FÓRMULA D’APRENENTATGE concentrada en l’aula i l’horari escolar, compatible amb activitats extraescolars i la vida familiar EDUCACIÓ EMOCIONAL L’autoconeixement, la salut i el vincle positiu en un entorn segur com a eixos de l’educació CODOCÈNCIA Aposta per la docència compartida amb dos docents amb el mateix estatus i que comparteixen totes les activitats relacionades amb el procés d’E-A. DOBLE TUTORIA A 1r D’ESO per facilitar la transició d’etapa i doble reunió de tutoria de grup a tots els cursos. Tutories individualitzades al llarg del curs i entrevistes amb famílies segons necessitat SORTIDES DE PROXIMITAT, de matèria i colònies anuals per viure l’educació com a experiència. PROJECTE DE CONVIVÈNCIA per fomentar la col·laboració i la tolerància, i garantir el respecte. PROJECTE MULTILINGÜE (+ informació a www.premia.lasalle.cat) TREBALL COOPERATIU En les estructures de les activitats i la gestió d’aula PROJECTE HARA És l’educació de la interioritat a través del treball corporal, la integració emocional i l’obertura a la transcendència. JUSP Campanyes solidàries de justícia, solidaritat i pau SCIENCE Espais d’aprenentatge cientificotecnològics en anglès, per a una educació viva i aplicada de la llengua [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse]
Nombre d’alumnes:
909 (setembre 2022)
909 (setembre 2022)
Nombre d’alumnes per aula:
Mitjana de 26 alumnes/aula
Mitjana de 26 alumnes/aula
Nombre de professors fix i de suport:
68
68
Nombre d’alumnes per població:
1/26 excepte en moments de codocència (1/13)
1/26 excepte en moments de codocència (1/13)
Nombre de línies per curs:
2 línies de P3 a 1r de Primària i 3 línies de 2n de Primària a 4t ESO.
2 línies de P3 a 1r de Primària i 3 línies de 2n de Primària a 4t ESO.
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Integrat l’ús dels dispositius a la dinàmica d’aula de manera equilibrada: iPads, tauletes, Snappet, Chromebooks i portàtils 1×1.
Integrat l’ús dels dispositius a la dinàmica d’aula de manera equilibrada: iPads, tauletes, Snappet, Chromebooks i portàtils 1×1.
Distincions, premis, certificacions de qualitat…:
Certificada en ISO 9001 (eduqatia) PDA Bullying Escola Multilingüe Approved Centre Oxford Test of English Diploma Dual Escoles amb Cor de Càrites
Certificada en ISO 9001 (eduqatia) PDA Bullying Escola Multilingüe Approved Centre Oxford Test of English Diploma Dual Escoles amb Cor de Càrites
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
NOU CONTEXT D’APRENENTATGE (NCA) És un marc pedagògic amb identitat pròpia, que presenta una proposta organitzativa, metodològica i avaluativa clara i que dona ple sentit a l’educació de la persona encarant de forma integral les seves dimensions emocional, cognitiva, corporal, social o espiritual, en el transcurs de les diferents etapes del seu desenvolupament. L’alumne/a es converteix en protagonista del seu propi aprenentatge. Des de les etapes d’Educació Infantil i Primària treballem per a que els nens i nenes del nostre centre siguin persones competents, cuidant la qualitat i profunditat dels aprenentatges i promovent un procés autònom des de l’estimulació, la pregunta, la investigació, els processos inductius, l’experimentació i l’experiència.
NOU CONTEXT D’APRENENTATGE (NCA) És un marc pedagògic amb identitat pròpia, que presenta una proposta organitzativa, metodològica i avaluativa clara i que dona ple sentit a l’educació de la persona encarant de forma integral les seves dimensions emocional, cognitiva, corporal, social o espiritual, en el transcurs de les diferents etapes del seu desenvolupament. L’alumne/a es converteix en protagonista del seu propi aprenentatge. Des de les etapes d’Educació Infantil i Primària treballem per a que els nens i nenes del nostre centre siguin persones competents, cuidant la qualitat i profunditat dels aprenentatges i promovent un procés autònom des de l’estimulació, la pregunta, la investigació, els processos inductius, l’experimentació i l’experiència.
Etapes educatives:
Educació Infantil Primària ESO
Educació Infantil Primària ESO
Cicles formatius:
En curs de sol·licitud.
En curs de sol·licitud.
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Català-Castellà-Anglès-Alemany (només a l’ESO)-Francès optatiu (només a l’ESO).
Català-Castellà-Anglès-Alemany (només a l’ESO)-Francès optatiu (només a l’ESO).
Atenció a la diversitat:
Assessorament psicopedagògic amb un equip propi de docents qualificats.
Assessorament psicopedagògic amb un equip propi de docents qualificats.
Projecció Internacional:
Participació en projectes d’Erasmus+ KA122 Estades d’immersió lingüística a l’estranger Viatge de 4t d’ESO a països on es parlin les llengües objecte d’estudi.
Participació en projectes d’Erasmus+ KA122 Estades d’immersió lingüística a l’estranger Viatge de 4t d’ESO a països on es parlin les llengües objecte d’estudi.
Intercanvis:
Estades d’immersió lingüística a l’estranger a l’estiu.
Estades d’immersió lingüística a l’estranger a l’estiu.
Projectes singulars:
PADRINS LECTORS Una activitat cooperativa entre alumnes d’EI5 i de 4t d’EPO INTERVENCIÓ ASSISTIDA AMB GOSSOS Com a suport a l’atenció a la diversitat HORT ESCOLAR Interactuar amb la natura i aprendre a cuidar i respectar l’entorn. GODLY PLAY Projecte d’interioritat des d’una dinàmica pausada que fomenta la creativitat. PROJECTE DIGITAL BALANCE Tauletes, iPads, Chromebooks i/o portàtils personals, buscant l’equilibri conscient entre el treball digital i l’analògic. [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse] PROJECTE CLANS Relacionem l’alumnat de diferents cursos a partir de dinàmiques de convivència. PDA Bullying treballem per la visibilització de bones pràctiques en Prevenció, Detecció i Actuació per superar el bullying des d’una mirada d’actius de benestar. ONMAT Plataforma d’aprenentatge de les matemàtiques, lúdica, contextualitzada i multinivell FICTION EXPRESS Comprensió lectora interactiva en català, castellà i anglès REVISTA ESCOLAR DIGITAL (RED) L’aprenentatge de la llengua com a vehicle de comunicació per estar al dia, tot fomentant l’esperit crític i l’anàlisi social. PROJECTE FAIG L’autonomia, l’emprenedoria i l’aprenentatge com a repte, en l’àmbit humanístic i científic APS Disseny de projectes d’acció i col·laboració amb entitats socials del nostre entorn CLUB DE LECTURA Trobades voluntàries per compartir aquesta afició i treballar alhora la dimensió social i comunicativa. PATIS DIFERENTS Bibliopati, carro de jocs tradicionals, espais de creativitat i hort [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse]
PADRINS LECTORS Una activitat cooperativa entre alumnes d’EI5 i de 4t d’EPO INTERVENCIÓ ASSISTIDA AMB GOSSOS Com a suport a l’atenció a la diversitat HORT ESCOLAR Interactuar amb la natura i aprendre a cuidar i respectar l’entorn. GODLY PLAY Projecte d’interioritat des d’una dinàmica pausada que fomenta la creativitat. PROJECTE DIGITAL BALANCE Tauletes, iPads, Chromebooks i/o portàtils personals, buscant l’equilibri conscient entre el treball digital i l’analògic. [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse] PROJECTE CLANS Relacionem l’alumnat de diferents cursos a partir de dinàmiques de convivència. PDA Bullying treballem per la visibilització de bones pràctiques en Prevenció, Detecció i Actuació per superar el bullying des d’una mirada d’actius de benestar. ONMAT Plataforma d’aprenentatge de les matemàtiques, lúdica, contextualitzada i multinivell FICTION EXPRESS Comprensió lectora interactiva en català, castellà i anglès REVISTA ESCOLAR DIGITAL (RED) L’aprenentatge de la llengua com a vehicle de comunicació per estar al dia, tot fomentant l’esperit crític i l’anàlisi social. PROJECTE FAIG L’autonomia, l’emprenedoria i l’aprenentatge com a repte, en l’àmbit humanístic i científic APS Disseny de projectes d’acció i col·laboració amb entitats socials del nostre entorn CLUB DE LECTURA Trobades voluntàries per compartir aquesta afició i treballar alhora la dimensió social i comunicativa. PATIS DIFERENTS Bibliopati, carro de jocs tradicionals, espais de creativitat i hort [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse]
Etapes educatives:
Educació Infantil Primària ESO
Educació Infantil Primària ESO
Cicles formatius:
En curs de sol·licitud.
En curs de sol·licitud.
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Català-Castellà-Anglès-Alemany (només a l’ESO)-Francès optatiu (només a l’ESO).
Català-Castellà-Anglès-Alemany (només a l’ESO)-Francès optatiu (només a l’ESO).
Atenció a la diversitat:
Assessorament psicopedagògic amb un equip propi de docents qualificats.
Assessorament psicopedagògic amb un equip propi de docents qualificats.
Projecció Internacional:
Participació en projectes d’Erasmus+ KA122 Estades d’immersió lingüística a l’estranger Viatge de 4t d’ESO a països on es parlin les llengües objecte d’estudi.
Participació en projectes d’Erasmus+ KA122 Estades d’immersió lingüística a l’estranger Viatge de 4t d’ESO a països on es parlin les llengües objecte d’estudi.
Intercanvis:
Estades d’immersió lingüística a l’estranger a l’estiu.
Estades d’immersió lingüística a l’estranger a l’estiu.
Projectes singulars:
PADRINS LECTORS Una activitat cooperativa entre alumnes d’EI5 i de 4t d’EPO INTERVENCIÓ ASSISTIDA AMB GOSSOS Com a suport a l’atenció a la diversitat HORT ESCOLAR Interactuar amb la natura i aprendre a cuidar i respectar l’entorn. GODLY PLAY Projecte d’interioritat des d’una dinàmica pausada que fomenta la creativitat. PROJECTE DIGITAL BALANCE Tauletes, iPads, Chromebooks i/o portàtils personals, buscant l’equilibri conscient entre el treball digital i l’analògic. [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse] PROJECTE CLANS Relacionem l’alumnat de diferents cursos a partir de dinàmiques de convivència. PDA Bullying treballem per la visibilització de bones pràctiques en Prevenció, Detecció i Actuació per superar el bullying des d’una mirada d’actius de benestar. ONMAT Plataforma d’aprenentatge de les matemàtiques, lúdica, contextualitzada i multinivell FICTION EXPRESS Comprensió lectora interactiva en català, castellà i anglès REVISTA ESCOLAR DIGITAL (RED) L’aprenentatge de la llengua com a vehicle de comunicació per estar al dia, tot fomentant l’esperit crític i l’anàlisi social. PROJECTE FAIG L’autonomia, l’emprenedoria i l’aprenentatge com a repte, en l’àmbit humanístic i científic APS Disseny de projectes d’acció i col·laboració amb entitats socials del nostre entorn CLUB DE LECTURA Trobades voluntàries per compartir aquesta afició i treballar alhora la dimensió social i comunicativa. PATIS DIFERENTS Bibliopati, carro de jocs tradicionals, espais de creativitat i hort [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse]
PADRINS LECTORS Una activitat cooperativa entre alumnes d’EI5 i de 4t d’EPO INTERVENCIÓ ASSISTIDA AMB GOSSOS Com a suport a l’atenció a la diversitat HORT ESCOLAR Interactuar amb la natura i aprendre a cuidar i respectar l’entorn. GODLY PLAY Projecte d’interioritat des d’una dinàmica pausada que fomenta la creativitat. PROJECTE DIGITAL BALANCE Tauletes, iPads, Chromebooks i/o portàtils personals, buscant l’equilibri conscient entre el treball digital i l’analògic. [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse] PROJECTE CLANS Relacionem l’alumnat de diferents cursos a partir de dinàmiques de convivència. PDA Bullying treballem per la visibilització de bones pràctiques en Prevenció, Detecció i Actuació per superar el bullying des d’una mirada d’actius de benestar. ONMAT Plataforma d’aprenentatge de les matemàtiques, lúdica, contextualitzada i multinivell FICTION EXPRESS Comprensió lectora interactiva en català, castellà i anglès REVISTA ESCOLAR DIGITAL (RED) L’aprenentatge de la llengua com a vehicle de comunicació per estar al dia, tot fomentant l’esperit crític i l’anàlisi social. PROJECTE FAIG L’autonomia, l’emprenedoria i l’aprenentatge com a repte, en l’àmbit humanístic i científic APS Disseny de projectes d’acció i col·laboració amb entitats socials del nostre entorn CLUB DE LECTURA Trobades voluntàries per compartir aquesta afició i treballar alhora la dimensió social i comunicativa. PATIS DIFERENTS Bibliopati, carro de jocs tradicionals, espais de creativitat i hort [bg_collapse view=”button-orange” color=”#4a4949″ expand_text=”Show More” collapse_text=”Show Less” ][/bg_collapse]
Instal·lacions esportives:
Pistes esportives Camp de futbol gespa Gimnàs
Pistes esportives Camp de futbol gespa Gimnàs
Laboratoris:
Sí
Sí
Patis:
Sorral Pati coeducatiu
Sorral Pati coeducatiu
Sala de música:
Teatre i sala d’actes (aula de música)
Teatre i sala d’actes (aula de música)
Biblioteca:
Biblioteques adaptades a les edats i amb possibilitat de préstec
Biblioteques adaptades a les edats i amb possibilitat de préstec
Altres:
Sales d’interioritat Sala de psicomotrocitat Aula de joc simbòlic Aula de creativitat Hort escolar – Aula natura. Espai de benestar (per l’atenció a la diversitat) Aula de tecnologia Aula de robòtica Aules d’usos múltiples Aula d’Educació Especial
Sales d’interioritat Sala de psicomotrocitat Aula de joc simbòlic Aula de creativitat Hort escolar – Aula natura. Espai de benestar (per l’atenció a la diversitat) Aula de tecnologia Aula de robòtica Aules d’usos múltiples Aula d’Educació Especial
Instal·lacions esportives:
Pistes esportives Camp de futbol gespa Gimnàs
Pistes esportives Camp de futbol gespa Gimnàs
Laboratoris:
Sí
Sí
Patis:
Sorral Pati coeducatiu
Sorral Pati coeducatiu
Sala de música:
Teatre i sala d’actes (aula de música)
Teatre i sala d’actes (aula de música)
Biblioteca:
Biblioteques adaptades a les edats i amb possibilitat de préstec
Biblioteques adaptades a les edats i amb possibilitat de préstec
Altres:
Sales d’interioritat Sala de psicomotrocitat Aula de joc simbòlic Aula de creativitat Hort escolar – Aula natura. Espai de benestar (per l’atenció a la diversitat) Aula de tecnologia Aula de robòtica Aules d’usos múltiples Aula d’Educació Especial
Sales d’interioritat Sala de psicomotrocitat Aula de joc simbòlic Aula de creativitat Hort escolar – Aula natura. Espai de benestar (per l’atenció a la diversitat) Aula de tecnologia Aula de robòtica Aules d’usos múltiples Aula d’Educació Especial
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Menjador escolar, amb cuina pròpia .
Menjador escolar, amb cuina pròpia .
Servei d’acollida:
Permanències de 7.30 a 9 h i de 17 a 19 h.
Permanències de 7.30 a 9 h i de 17 a 19 h.
Servei mèdic i/o psicològic:
Assessorament psicopedagògic.
Assessorament psicopedagògic.
Activitats extraescolars:
Exàmens per acreditar els nivells A2, B1 i B2 d’anglès Educació en el lleure: Agrupament La Traca (latracalsp.com)
Exàmens per acreditar els nivells A2, B1 i B2 d’anglès Educació en el lleure: Agrupament La Traca (latracalsp.com)
Socialització de llibres:
Socialització i digitalització de materials d’aprenentatge.
Socialització i digitalització de materials d’aprenentatge.
Altres:
Intranet pròpia (Sallenet) Horari de matí i tarda a l’ESO excepte divendres tarda Oferta integral d’optatives a 4t d’ESO per preparar el pas a les etapes post obligatòries. Oferta de complementàries: Educació Emocional, alemany a tots el cursos i projectes interactius d’emprenedoria. SUPORT INTENSIU PER A L’ESCOLARITZACIÓ INCLUSIVA a Primària i Secundària
Intranet pròpia (Sallenet) Horari de matí i tarda a l’ESO excepte divendres tarda Oferta integral d’optatives a 4t d’ESO per preparar el pas a les etapes post obligatòries. Oferta de complementàries: Educació Emocional, alemany a tots el cursos i projectes interactius d’emprenedoria. SUPORT INTENSIU PER A L’ESCOLARITZACIÓ INCLUSIVA a Primària i Secundària
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Menjador escolar, amb cuina pròpia .
Menjador escolar, amb cuina pròpia .
Servei d’acollida:
Permanències de 7.30 a 9 h i de 17 a 19 h.
Permanències de 7.30 a 9 h i de 17 a 19 h.
Servei mèdic i/o psicològic:
Assessorament psicopedagògic.
Assessorament psicopedagògic.
Activitats extraescolars:
Exàmens per acreditar els nivells A2, B1 i B2 d’anglès Educació en el lleure: Agrupament La Traca (latracalsp.com)
Exàmens per acreditar els nivells A2, B1 i B2 d’anglès Educació en el lleure: Agrupament La Traca (latracalsp.com)
Socialització de llibres:
Socialització i digitalització de materials d’aprenentatge.
Socialització i digitalització de materials d’aprenentatge.
Altres:
Intranet pròpia (Sallenet) Horari de matí i tarda a l’ESO excepte divendres tarda Oferta integral d’optatives a 4t d’ESO per preparar el pas a les etapes post obligatòries. Oferta de complementàries: Educació Emocional, alemany a tots el cursos i projectes interactius d’emprenedoria. SUPORT INTENSIU PER A L’ESCOLARITZACIÓ INCLUSIVA a Primària i Secundària
Intranet pròpia (Sallenet) Horari de matí i tarda a l’ESO excepte divendres tarda Oferta integral d’optatives a 4t d’ESO per preparar el pas a les etapes post obligatòries. Oferta de complementàries: Educació Emocional, alemany a tots el cursos i projectes interactius d’emprenedoria. SUPORT INTENSIU PER A L’ESCOLARITZACIÓ INCLUSIVA a Primària i Secundària
Uniformes:
Xandall corporatiu per a l’Educació Física i la Psicomotricitat / bata fins a Cicle Mitjà.
Xandall corporatiu per a l’Educació Física i la Psicomotricitat / bata fins a Cicle Mitjà.
Colònies:
Sortides de proximitat trimestrals, colònies cada curs i viatges de final d’etapa (esquiada a 6è i viatge de dimensió plurilingüe a 4t ESO).
Sortides de proximitat trimestrals, colònies cada curs i viatges de final d’etapa (esquiada a 6è i viatge de dimensió plurilingüe a 4t ESO).
Campaments:
Campaments d’estiu organitzats per l’agrupament juvenil (La Traca).
Campaments d’estiu organitzats per l’agrupament juvenil (La Traca).
Campus d’estiu/hivern:
Casal d’estiu i campus esportius.
Casal d’estiu i campus esportius.
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Associació de Famílies d’Alumnes https://www.ampalasallepremia.cat/
Associació de Famílies d’Alumnes https://www.ampalasallepremia.cat/
Uniformes:
Xandall corporatiu per a l’Educació Física i la Psicomotricitat / bata fins a Cicle Mitjà.
Xandall corporatiu per a l’Educació Física i la Psicomotricitat / bata fins a Cicle Mitjà.
Colònies:
Sortides de proximitat trimestrals, colònies cada curs i viatges de final d’etapa (esquiada a 6è i viatge de dimensió plurilingüe a 4t ESO).
Sortides de proximitat trimestrals, colònies cada curs i viatges de final d’etapa (esquiada a 6è i viatge de dimensió plurilingüe a 4t ESO).
Campaments:
Campaments d’estiu organitzats per l’agrupament juvenil (La Traca).
Campaments d’estiu organitzats per l’agrupament juvenil (La Traca).
Campus d’estiu/hivern:
Casal d’estiu i campus esportius.
Casal d’estiu i campus esportius.
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Associació de Famílies d’Alumnes https://www.ampalasallepremia.cat/
Associació de Famílies d’Alumnes https://www.ampalasallepremia.cat/