La Salle Horta – Barcelona
Portes obertes














Anterior
Següent
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
Titularitat:
Germans de les Escoles Cristianes
Germans de les Escoles Cristianes
Adreça:
Parvulari (Plaça Karl Marx s/n) Col·legi (Carrer Doctor Letamendi, 63)
Parvulari (Plaça Karl Marx s/n) Col·legi (Carrer Doctor Letamendi, 63)
Codi postal:
08031
08031
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Horta – Guinardó
Horta – Guinardó
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
934271500
934271500
Adreça electrònica:
a8009934@xtec.cat
a8009934@xtec.cat
Codi del centre:
8009934
8009934
Preu:
Segons l’etapa.
Segons l’etapa.
Portes obertes:
- Infantil el 25 de febrer
- Primària i ESO l’11 de març
- Batxillerat el 25 de març
Titularitat:
Germans de les Escoles Cristianes
Germans de les Escoles Cristianes
Adreça:
Parvulari (Plaça Karl Marx s/n) Col·legi (Carrer Doctor Letamendi, 63)
Parvulari (Plaça Karl Marx s/n) Col·legi (Carrer Doctor Letamendi, 63)
Codi postal:
08031
08031
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Horta – Guinardó
Horta – Guinardó
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
934271500
934271500
Adreça electrònica:
a8009934@xtec.cat
a8009934@xtec.cat
Codi del centre:
8009934
8009934
Preu:
Segons l’etapa.
Segons l’etapa.
Portes obertes:
- Infantil el 25 de febrer
- Primària i ESO l’11 de març
- Batxillerat el 25 de març
Model educatiu:
PILARS PEDAGÒGICS MODEL EDUCATIU: Els nostres pilars pedagògics són: 1) La coherència i la renovació; immersos en la renovació i el projecte EscolaNova21 i caminant cap a un Nou Context d’Aprenentatge. 2) L’educació centrada en la persona. 3) L’atenció a la diversitat, de tota mena, altes i baixes capacitats. 4) El desenvolupament integral de la persona. 5) Pedagogia innovadora, amb el treball cooperatiu i l’avaluació per competències com a prioritari. 6) Tecnologies de la informació i la comunicació: aules totalment digitalitzades des de P3 fins a Primària, ESO i Batxillerat. 7) Ensenyament d’idiomes i formació en la comunicació. Treballant al llarg de la nostra escolarització principalment l’anglès, però també tenint contacte amb el francès, l’alemany i el xinès. Tot plegat treballant de manera transversal la consciència crítica del nostre alumnat, educant en l’oci i el temps lliure, i avaluant constantment la nostra proposta educativa. OBJECTIUS EDUCATIUS PRIORITARIS: Els nostres objectius educatius prioritaris són: 1) Suscitar la responsabilitat descobrint l’esforç, el deure i el treball com a enriquiment. 2) Desenvolupar la creativitat estimulant la iniciativa de mirar la realitat des d’òptiques diverses que permetin oferir les respostes adequades i respectant totes les respostes dels companys. 3) Afavorir la convivència, la cooperació, les relacions fraternes, la sensibilitat davant les diverses realitats que ens envolten, el respecte de les opinions i de tota creença, idea, costum o realitat 4) Promoure la Justícia per conèixer, interpretar i transformar el món. 5) Cultivar la interioritat per a procurar que l’alumnat pugui construir el seu projecte de vida. 6) Obrir cap a la transcendència, descobrint la Pastoral, la classe de religió, celebrant la fe i construint la fraternitat. L’escola ha de ser una experiència feliç on tot l’alumnat vingui content. PROJECTES I ACTIVITATS DESTACADES DEL CENTRE: 1) Impulsem un Nou Context d’Aprenentatge. 2) Digitalització a ESO i Batxillerat. 3) Treball de la Robòtica curricular des d’Infantil fins a l’ESO. 4) Potenciem l’anglès: auxiliar de conversa, psicomotricitat a Infantil, Visual i Plàstica a Primària, optatives i activitats complementàries a l’ESO. 5) Treballem altres idiomes com l’alemany, el francès i el xinès. 6) Possibilitat de cursar el batxillerat DUAL i obtenir d’aquesta manera una doble titulació, alhora de fer una immersió en llengua anglesa. 7) Oferim la possibilitat d’obtenir la certificació oficial del First Certificate. 8) Estem adscrits a l’IOC (Institut Obert de Catalunya) amb la possibilitat de cursar determinades matèries a distància. 9) Treballem en el projecte Escola Verda sota el projecte “L’Escola és nostra”. 10) Formem part del grup de Xarxes pel Canvi d’Horta-Guinardó. 11) Participació en el programa municipal SSSPLAU de reducció de soroll ambiental. 12) Treball Cooperatiu i Projectes d’Aprenentatge i Servei.
PILARS PEDAGÒGICS MODEL EDUCATIU: Els nostres pilars pedagògics són: 1) La coherència i la renovació; immersos en la renovació i el projecte EscolaNova21 i caminant cap a un Nou Context d’Aprenentatge. 2) L’educació centrada en la persona. 3) L’atenció a la diversitat, de tota mena, altes i baixes capacitats. 4) El desenvolupament integral de la persona. 5) Pedagogia innovadora, amb el treball cooperatiu i l’avaluació per competències com a prioritari. 6) Tecnologies de la informació i la comunicació: aules totalment digitalitzades des de P3 fins a Primària, ESO i Batxillerat. 7) Ensenyament d’idiomes i formació en la comunicació. Treballant al llarg de la nostra escolarització principalment l’anglès, però també tenint contacte amb el francès, l’alemany i el xinès. Tot plegat treballant de manera transversal la consciència crítica del nostre alumnat, educant en l’oci i el temps lliure, i avaluant constantment la nostra proposta educativa. OBJECTIUS EDUCATIUS PRIORITARIS: Els nostres objectius educatius prioritaris són: 1) Suscitar la responsabilitat descobrint l’esforç, el deure i el treball com a enriquiment. 2) Desenvolupar la creativitat estimulant la iniciativa de mirar la realitat des d’òptiques diverses que permetin oferir les respostes adequades i respectant totes les respostes dels companys. 3) Afavorir la convivència, la cooperació, les relacions fraternes, la sensibilitat davant les diverses realitats que ens envolten, el respecte de les opinions i de tota creença, idea, costum o realitat 4) Promoure la Justícia per conèixer, interpretar i transformar el món. 5) Cultivar la interioritat per a procurar que l’alumnat pugui construir el seu projecte de vida. 6) Obrir cap a la transcendència, descobrint la Pastoral, la classe de religió, celebrant la fe i construint la fraternitat. L’escola ha de ser una experiència feliç on tot l’alumnat vingui content. PROJECTES I ACTIVITATS DESTACADES DEL CENTRE: 1) Impulsem un Nou Context d’Aprenentatge. 2) Digitalització a ESO i Batxillerat. 3) Treball de la Robòtica curricular des d’Infantil fins a l’ESO. 4) Potenciem l’anglès: auxiliar de conversa, psicomotricitat a Infantil, Visual i Plàstica a Primària, optatives i activitats complementàries a l’ESO. 5) Treballem altres idiomes com l’alemany, el francès i el xinès. 6) Possibilitat de cursar el batxillerat DUAL i obtenir d’aquesta manera una doble titulació, alhora de fer una immersió en llengua anglesa. 7) Oferim la possibilitat d’obtenir la certificació oficial del First Certificate. 8) Estem adscrits a l’IOC (Institut Obert de Catalunya) amb la possibilitat de cursar determinades matèries a distància. 9) Treballem en el projecte Escola Verda sota el projecte “L’Escola és nostra”. 10) Formem part del grup de Xarxes pel Canvi d’Horta-Guinardó. 11) Participació en el programa municipal SSSPLAU de reducció de soroll ambiental. 12) Treball Cooperatiu i Projectes d’Aprenentatge i Servei.
Nombre d’alumnes:
800
800
Nombre d’alumnes per aula:
Infantil (21 a P3, 21 a P4 i 25 P5) , 25 a primària, 30 a l’ESO i 35 a Batxillerat
Infantil (21 a P3, 21 a P4 i 25 P5) , 25 a primària, 30 a l’ESO i 35 a Batxillerat
Nombre de línies per curs:
2 línies per curs des de P3 fins a 2n de Batxillerat.
2 línies per curs des de P3 fins a 2n de Batxillerat.
Resultats acadèmics:
100% d’aprovats a la selectivitat . Resultats molt satisfactoris a les proves de competències de 6è i 4t d’ESO. Els nostres alumnes de batxillerat superen la selectivitat amb èxit i poden accedir als graus d’estudis superiors als que han optat.
100% d’aprovats a la selectivitat . Resultats molt satisfactoris a les proves de competències de 6è i 4t d’ESO. Els nostres alumnes de batxillerat superen la selectivitat amb èxit i poden accedir als graus d’estudis superiors als que han optat.
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Ús d’iPads a Primària i ús d’ordinadors portàtils a ESO i Batxillerat. Totes les aules disposen de pantalla i projector.
Ús d’iPads a Primària i ús d’ordinadors portàtils a ESO i Batxillerat. Totes les aules disposen de pantalla i projector.
Distincions, premis, certificacions de qualitat…:
Beques universitàries per a l’alumnat pels seus Treballs de Recerca (UB 2022). Distinció per la participació en el concurs econòmic de la UPF. Certificació de Qualitat ISO 9001:2015 des de l’any 2008.
Beques universitàries per a l’alumnat pels seus Treballs de Recerca (UB 2022). Distinció per la participació en el concurs econòmic de la UPF. Certificació de Qualitat ISO 9001:2015 des de l’any 2008.
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
Elevat
Elevat
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
El nostre Projecte Educatiu està al servei de la societat. Ens comprometem en la construcció d’una societat més justa i solidària i desenvolupem una consciència social crítica i compromesa. Volem donar resposta a totes les realitats socials i ser el seu element transformador. Treballem al servei de la infància i de la joventut. Ho fem amb una educació humana i cristiana dels infants i dels joves, amb una sensibilitat especial envers aquells que més ho necessiten. Assumim també el desafiament constant d’oferir un projecte on el centre és la persona potenciant el respecte per a totes les persones siguin quines siguin les seves creences o maneres de fer. Tot això ho aconseguim gràcies a un professorat professional i entregat a la seva feina del dia a dia amb ganes de millorar constantment. Som una escola per la vida. Cuidem amb especial atenció les relacions del nostre alumnat amb el seu entorn social, cultural, econòmic i natural.
El nostre Projecte Educatiu està al servei de la societat. Ens comprometem en la construcció d’una societat més justa i solidària i desenvolupem una consciència social crítica i compromesa. Volem donar resposta a totes les realitats socials i ser el seu element transformador. Treballem al servei de la infància i de la joventut. Ho fem amb una educació humana i cristiana dels infants i dels joves, amb una sensibilitat especial envers aquells que més ho necessiten. Assumim també el desafiament constant d’oferir un projecte on el centre és la persona potenciant el respecte per a totes les persones siguin quines siguin les seves creences o maneres de fer. Tot això ho aconseguim gràcies a un professorat professional i entregat a la seva feina del dia a dia amb ganes de millorar constantment. Som una escola per la vida. Cuidem amb especial atenció les relacions del nostre alumnat amb el seu entorn social, cultural, econòmic i natural.
Model educatiu:
PILARS PEDAGÒGICS MODEL EDUCATIU: Els nostres pilars pedagògics són: 1) La coherència i la renovació; immersos en la renovació i el projecte EscolaNova21 i caminant cap a un Nou Context d’Aprenentatge. 2) L’educació centrada en la persona. 3) L’atenció a la diversitat, de tota mena, altes i baixes capacitats. 4) El desenvolupament integral de la persona. 5) Pedagogia innovadora, amb el treball cooperatiu i l’avaluació per competències com a prioritari. 6) Tecnologies de la informació i la comunicació: aules totalment digitalitzades des de P3 fins a Primària, ESO i Batxillerat. 7) Ensenyament d’idiomes i formació en la comunicació. Treballant al llarg de la nostra escolarització principalment l’anglès, però també tenint contacte amb el francès, l’alemany i el xinès. Tot plegat treballant de manera transversal la consciència crítica del nostre alumnat, educant en l’oci i el temps lliure, i avaluant constantment la nostra proposta educativa. OBJECTIUS EDUCATIUS PRIORITARIS: Els nostres objectius educatius prioritaris són: 1) Suscitar la responsabilitat descobrint l’esforç, el deure i el treball com a enriquiment. 2) Desenvolupar la creativitat estimulant la iniciativa de mirar la realitat des d’òptiques diverses que permetin oferir les respostes adequades i respectant totes les respostes dels companys. 3) Afavorir la convivència, la cooperació, les relacions fraternes, la sensibilitat davant les diverses realitats que ens envolten, el respecte de les opinions i de tota creença, idea, costum o realitat 4) Promoure la Justícia per conèixer, interpretar i transformar el món. 5) Cultivar la interioritat per a procurar que l’alumnat pugui construir el seu projecte de vida. 6) Obrir cap a la transcendència, descobrint la Pastoral, la classe de religió, celebrant la fe i construint la fraternitat. L’escola ha de ser una experiència feliç on tot l’alumnat vingui content. PROJECTES I ACTIVITATS DESTACADES DEL CENTRE: 1) Impulsem un Nou Context d’Aprenentatge. 2) Digitalització a ESO i Batxillerat. 3) Treball de la Robòtica curricular des d’Infantil fins a l’ESO. 4) Potenciem l’anglès: auxiliar de conversa, psicomotricitat a Infantil, Visual i Plàstica a Primària, optatives i activitats complementàries a l’ESO. 5) Treballem altres idiomes com l’alemany, el francès i el xinès. 6) Possibilitat de cursar el batxillerat DUAL i obtenir d’aquesta manera una doble titulació, alhora de fer una immersió en llengua anglesa. 7) Oferim la possibilitat d’obtenir la certificació oficial del First Certificate. 8) Estem adscrits a l’IOC (Institut Obert de Catalunya) amb la possibilitat de cursar determinades matèries a distància. 9) Treballem en el projecte Escola Verda sota el projecte “L’Escola és nostra”. 10) Formem part del grup de Xarxes pel Canvi d’Horta-Guinardó. 11) Participació en el programa municipal SSSPLAU de reducció de soroll ambiental. 12) Treball Cooperatiu i Projectes d’Aprenentatge i Servei.
PILARS PEDAGÒGICS MODEL EDUCATIU: Els nostres pilars pedagògics són: 1) La coherència i la renovació; immersos en la renovació i el projecte EscolaNova21 i caminant cap a un Nou Context d’Aprenentatge. 2) L’educació centrada en la persona. 3) L’atenció a la diversitat, de tota mena, altes i baixes capacitats. 4) El desenvolupament integral de la persona. 5) Pedagogia innovadora, amb el treball cooperatiu i l’avaluació per competències com a prioritari. 6) Tecnologies de la informació i la comunicació: aules totalment digitalitzades des de P3 fins a Primària, ESO i Batxillerat. 7) Ensenyament d’idiomes i formació en la comunicació. Treballant al llarg de la nostra escolarització principalment l’anglès, però també tenint contacte amb el francès, l’alemany i el xinès. Tot plegat treballant de manera transversal la consciència crítica del nostre alumnat, educant en l’oci i el temps lliure, i avaluant constantment la nostra proposta educativa. OBJECTIUS EDUCATIUS PRIORITARIS: Els nostres objectius educatius prioritaris són: 1) Suscitar la responsabilitat descobrint l’esforç, el deure i el treball com a enriquiment. 2) Desenvolupar la creativitat estimulant la iniciativa de mirar la realitat des d’òptiques diverses que permetin oferir les respostes adequades i respectant totes les respostes dels companys. 3) Afavorir la convivència, la cooperació, les relacions fraternes, la sensibilitat davant les diverses realitats que ens envolten, el respecte de les opinions i de tota creença, idea, costum o realitat 4) Promoure la Justícia per conèixer, interpretar i transformar el món. 5) Cultivar la interioritat per a procurar que l’alumnat pugui construir el seu projecte de vida. 6) Obrir cap a la transcendència, descobrint la Pastoral, la classe de religió, celebrant la fe i construint la fraternitat. L’escola ha de ser una experiència feliç on tot l’alumnat vingui content. PROJECTES I ACTIVITATS DESTACADES DEL CENTRE: 1) Impulsem un Nou Context d’Aprenentatge. 2) Digitalització a ESO i Batxillerat. 3) Treball de la Robòtica curricular des d’Infantil fins a l’ESO. 4) Potenciem l’anglès: auxiliar de conversa, psicomotricitat a Infantil, Visual i Plàstica a Primària, optatives i activitats complementàries a l’ESO. 5) Treballem altres idiomes com l’alemany, el francès i el xinès. 6) Possibilitat de cursar el batxillerat DUAL i obtenir d’aquesta manera una doble titulació, alhora de fer una immersió en llengua anglesa. 7) Oferim la possibilitat d’obtenir la certificació oficial del First Certificate. 8) Estem adscrits a l’IOC (Institut Obert de Catalunya) amb la possibilitat de cursar determinades matèries a distància. 9) Treballem en el projecte Escola Verda sota el projecte “L’Escola és nostra”. 10) Formem part del grup de Xarxes pel Canvi d’Horta-Guinardó. 11) Participació en el programa municipal SSSPLAU de reducció de soroll ambiental. 12) Treball Cooperatiu i Projectes d’Aprenentatge i Servei.
Nombre d’alumnes:
800
800
Nombre d’alumnes per aula:
Infantil (21 a P3, 21 a P4 i 25 P5) , 25 a primària, 30 a l’ESO i 35 a Batxillerat
Infantil (21 a P3, 21 a P4 i 25 P5) , 25 a primària, 30 a l’ESO i 35 a Batxillerat
Nombre de línies per curs:
2 línies per curs des de P3 fins a 2n de Batxillerat.
2 línies per curs des de P3 fins a 2n de Batxillerat.
Resultats acadèmics:
100% d’aprovats a la selectivitat . Resultats molt satisfactoris a les proves de competències de 6è i 4t d’ESO. Els nostres alumnes de batxillerat superen la selectivitat amb èxit i poden accedir als graus d’estudis superiors als que han optat.
100% d’aprovats a la selectivitat . Resultats molt satisfactoris a les proves de competències de 6è i 4t d’ESO. Els nostres alumnes de batxillerat superen la selectivitat amb èxit i poden accedir als graus d’estudis superiors als que han optat.
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Ús d’iPads a Primària i ús d’ordinadors portàtils a ESO i Batxillerat. Totes les aules disposen de pantalla i projector.
Ús d’iPads a Primària i ús d’ordinadors portàtils a ESO i Batxillerat. Totes les aules disposen de pantalla i projector.
Distincions, premis, certificacions de qualitat…:
Beques universitàries per a l’alumnat pels seus Treballs de Recerca (UB 2022). Distinció per la participació en el concurs econòmic de la UPF. Certificació de Qualitat ISO 9001:2015 des de l’any 2008.
Beques universitàries per a l’alumnat pels seus Treballs de Recerca (UB 2022). Distinció per la participació en el concurs econòmic de la UPF. Certificació de Qualitat ISO 9001:2015 des de l’any 2008.
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
Elevat
Elevat
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
El nostre Projecte Educatiu està al servei de la societat. Ens comprometem en la construcció d’una societat més justa i solidària i desenvolupem una consciència social crítica i compromesa. Volem donar resposta a totes les realitats socials i ser el seu element transformador. Treballem al servei de la infància i de la joventut. Ho fem amb una educació humana i cristiana dels infants i dels joves, amb una sensibilitat especial envers aquells que més ho necessiten. Assumim també el desafiament constant d’oferir un projecte on el centre és la persona potenciant el respecte per a totes les persones siguin quines siguin les seves creences o maneres de fer. Tot això ho aconseguim gràcies a un professorat professional i entregat a la seva feina del dia a dia amb ganes de millorar constantment. Som una escola per la vida. Cuidem amb especial atenció les relacions del nostre alumnat amb el seu entorn social, cultural, econòmic i natural.
El nostre Projecte Educatiu està al servei de la societat. Ens comprometem en la construcció d’una societat més justa i solidària i desenvolupem una consciència social crítica i compromesa. Volem donar resposta a totes les realitats socials i ser el seu element transformador. Treballem al servei de la infància i de la joventut. Ho fem amb una educació humana i cristiana dels infants i dels joves, amb una sensibilitat especial envers aquells que més ho necessiten. Assumim també el desafiament constant d’oferir un projecte on el centre és la persona potenciant el respecte per a totes les persones siguin quines siguin les seves creences o maneres de fer. Tot això ho aconseguim gràcies a un professorat professional i entregat a la seva feina del dia a dia amb ganes de millorar constantment. Som una escola per la vida. Cuidem amb especial atenció les relacions del nostre alumnat amb el seu entorn social, cultural, econòmic i natural.
Etapes educatives:
- Educació infantil. Segon cicle (3-6 anys)
- Educació Infantil de Segon Cicle (Concertat)
- Educació primària (6-12 anys)
- Educació primària (Concertat)
- Educació secundària obligatòria (12-16 anys)
- Educació secundària obligatòria (Concertat)
- Batxillerat (16-18 anys)
- Batxillerat (Concertat)
- Batxillerat d’humanitats i ciències socials
- Batxillerat de ciències i tecnologia
- Batxillerat dual (no concertat)
- Centre col·laborador amb la IOC
Modalitats de batxillerat:
- Batxillerat d’humanitats i ciències socials
- Batxillerat de ciències i tecnologia
Llengua vehicular:
catala
catala
Idiomes:
Català – Castellà – Anglès – Alemany – Francès – Xinés
Català – Castellà – Anglès – Alemany – Francès – Xinés
Atenció a la diversitat:
- SIEI d’Infantil i Primària
- Alumnat amb monitoratge de suport
Etapes educatives:
- Educació infantil. Segon cicle (3-6 anys)
- Educació Infantil de Segon Cicle (Concertat)
- Educació primària (6-12 anys)
- Educació primària (Concertat)
- Educació secundària obligatòria (12-16 anys)
- Educació secundària obligatòria (Concertat)
- Batxillerat (16-18 anys)
- Batxillerat (Concertat)
- Batxillerat d’humanitats i ciències socials
- Batxillerat de ciències i tecnologia
- Batxillerat dual (no concertat)
- Centre col·laborador amb la IOC
Modalitats de batxillerat:
- Batxillerat d’humanitats i ciències socials
- Batxillerat de ciències i tecnologia
Llengua vehicular:
catala
catala
Idiomes:
Català – Castellà – Anglès – Alemany – Francès – Xinés
Català – Castellà – Anglès – Alemany – Francès – Xinés
Atenció a la diversitat:
- SIEI d’Infantil i Primària
- Alumnat amb monitoratge de suport
Instal·lacions esportives:
Gimnàs Pista esportiva
Gimnàs Pista esportiva
Laboratoris:
Laboratori de tecnologia, laboratori de física i química i laboratori de biologia.
Laboratori de tecnologia, laboratori de física i química i laboratori de biologia.
Patis:
Pati del Parvulari amb sorral i hort. Pati del col·legi com a nou espai d’escoles refugi-climàtic en procés (iniciat durant l’estiu 2022). Projecte d’ampliació del pati amb la construcció d’un nou espai de pati al terrat previst per l’estiu 2023.
Pati del Parvulari amb sorral i hort. Pati del col·legi com a nou espai d’escoles refugi-climàtic en procés (iniciat durant l’estiu 2022). Projecte d’ampliació del pati amb la construcció d’un nou espai de pati al terrat previst per l’estiu 2023.
Sala de música:
Sí
Sí
Sala visual i plàstica:
Sí
Sí
Instal·lacions esportives:
Gimnàs Pista esportiva
Gimnàs Pista esportiva
Laboratoris:
Laboratori de tecnologia, laboratori de física i química i laboratori de biologia.
Laboratori de tecnologia, laboratori de física i química i laboratori de biologia.
Patis:
Pati del Parvulari amb sorral i hort. Pati del col·legi com a nou espai d’escoles refugi-climàtic en procés (iniciat durant l’estiu 2022). Projecte d’ampliació del pati amb la construcció d’un nou espai de pati al terrat previst per l’estiu 2023.
Pati del Parvulari amb sorral i hort. Pati del col·legi com a nou espai d’escoles refugi-climàtic en procés (iniciat durant l’estiu 2022). Projecte d’ampliació del pati amb la construcció d’un nou espai de pati al terrat previst per l’estiu 2023.
Sala de música:
Sí
Sí
Sala visual i plàstica:
Sí
Sí
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Cuina pròpia amb empresa externa.
Cuina pròpia amb empresa externa.
Transport escolar:
No
No
Servei d’acollida:
Sí, des de les 7:30 del matí o bé des de les 8:00 segons necessitat.
Sí, des de les 7:30 del matí o bé des de les 8:00 segons necessitat.
Servei mèdic i/o psicològic:
Departament d’Orientació a totes les etapes. Realització de proves psicotècniques al llarg de l’escolaritat.
Departament d’Orientació a totes les etapes. Realització de proves psicotècniques al llarg de l’escolaritat.
Activitats extraescolars:
Sí (esportives, artístiques, idiomes, etc.).
Sí (esportives, artístiques, idiomes, etc.).
Socialització de llibres:
Llibres de lectura d’ESO socialitzats.
Llibres de lectura d’ESO socialitzats.
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Cuina pròpia amb empresa externa.
Cuina pròpia amb empresa externa.
Transport escolar:
No
No
Servei d’acollida:
Sí, des de les 7:30 del matí o bé des de les 8:00 segons necessitat.
Sí, des de les 7:30 del matí o bé des de les 8:00 segons necessitat.
Servei mèdic i/o psicològic:
Departament d’Orientació a totes les etapes. Realització de proves psicotècniques al llarg de l’escolaritat.
Departament d’Orientació a totes les etapes. Realització de proves psicotècniques al llarg de l’escolaritat.
Activitats extraescolars:
Sí (esportives, artístiques, idiomes, etc.).
Sí (esportives, artístiques, idiomes, etc.).
Socialització de llibres:
Llibres de lectura d’ESO socialitzats.
Llibres de lectura d’ESO socialitzats.
Uniformes:
Equipació esportiva per Educació física i bata fins a 4t de Primària.
Equipació esportiva per Educació física i bata fins a 4t de Primària.
Colònies:
Colònies de 3 dies des de P5 fins a 6è i Convivències de 2 dies a l’ESO.
Colònies de 3 dies des de P5 fins a 6è i Convivències de 2 dies a l’ESO.
Campus d’estiu/hivern:
Casal d’estiu gestionat per empresa externa d’idiomes.
Casal d’estiu gestionat per empresa externa d’idiomes.
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Sí (APASOR)
Sí (APASOR)
Uniformes:
Equipació esportiva per Educació física i bata fins a 4t de Primària.
Equipació esportiva per Educació física i bata fins a 4t de Primària.
Colònies:
Colònies de 3 dies des de P5 fins a 6è i Convivències de 2 dies a l’ESO.
Colònies de 3 dies des de P5 fins a 6è i Convivències de 2 dies a l’ESO.
Campus d’estiu/hivern:
Casal d’estiu gestionat per empresa externa d’idiomes.
Casal d’estiu gestionat per empresa externa d’idiomes.
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Sí (APASOR)
Sí (APASOR)