Escola Infant Jesús – Jesuïtes Sant Gervasi – Barcelona
Portes obertes
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
DADES DE L'ESCOLA
PRESENTACIÓ
OFERTA EDUCATIVA
INSTAL·LACIONS
SERVEIS
ALTRES
DADES DE L'ESCOLA
Titularitat:
Privada
Privada
Adreça:
Avenir 19
Avenir 19
Codi postal:
08006
08006
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Sarrià – Sant Gervasi
Sarrià – Sant Gervasi
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
93 362 20 58
93 362 20 58
Adreça electrònica:
info.infantjesus@fje.edu
info.infantjesus@fje.edu
Web:
Https://www.santgervasi.fje.edu
Https://www.santgervasi.fje.edu
Codi del centre:
8004626
8004626
Preu:
En funció de cada etapa.
En funció de cada etapa.
Portes obertes:
27 de gener de 2024
17 de febrer de 2024
2 de març de 2024
Titularitat:
Privada
Privada
Adreça:
Avenir 19
Avenir 19
Codi postal:
08006
08006
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Sarrià – Sant Gervasi
Sarrià – Sant Gervasi
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
93 362 20 58
93 362 20 58
Adreça electrònica:
info.infantjesus@fje.edu
info.infantjesus@fje.edu
Web:
Https://www.santgervasi.fje.edu
Https://www.santgervasi.fje.edu
Codi del centre:
8004626
8004626
Preu:
En funció de cada etapa.
En funció de cada etapa.
Portes obertes:
27 de gener de 2024
17 de febrer de 2024
2 de març de 2024
PRESENTACIÓ
Model educatiu:
Una escola pel segle XXI El món canvia de forma accelerada. Cada època planteja desafiaments que no es poden afrontar i donar resposta amb les maneres de fer a les quals estem acostumats. Actualment vivim en un món global, hiperconnectat, multicultural i digital que ens situa com a societat en front d’una sèrie de reptes urgents sobre els quals cal actuar. Reptes com ara la lluita contra la pobresa, les discriminacions per qüestió de gènere, socials o de raça, la sostenibilitat humana i ecològica, i el deteriorament de la cultura democràtica són un bon exemple. El compromís de la nostra escola és educar persones per aquest món, que siguin capaces de comprendre’l, de cultivar una mirada crítica que impulsi la seva transformació en favor del bé comú. Per aquesta raó, ens proposem acompanyar als infants i joves per tal d’ajudar-los a adquirir les actituds, les habilitats i les competències pròpies del context que els ha tocat viure. Només d’aquesta manera seran capaços d’anar configurant un projecte vital i vocacional que els permeti conduir la pròpia vida essent persones conscients, compassives, compromeses i competents. Una educació, per tant, centrada en la dimensió global de la nostra societat, i que ens compromet a educar per a una ciutadania global. Cerquem la formació integral de la persona L’objectiu i la raó de ser del nostre propòsit educatiu és el creixement global de la persona, que el porti des de la pròpia llibertat a l’opció i al compromís amb els valors propis d’una visió humana i cristiana de la vida. Així, per a nosaltres educar significa, a més de transmetre coneixements, possibilitar una experiència personal, que vagi constantment creant i configurant diferents actituds que es materialitzin amb accions. Una proposta educativa que pretén una profunda formació de la persona humana, que interpreta l’excel·lència com l’esforç de superació de desenvolupar les pròpies potencialitats, que integra les dimensions intel·lectuals, personals i espirituals de la persona com a un procés formatiu, i que té com a referent constant el model que Jesús ens mostra a l’evangeli. Una proposta evangelitzadora que té com a objectiu ajudar als infants i joves a adquirir les actituds, habilitats i competències necessàries que els permeti anar configurant un projecte vital i vocacional essent persones competents, conscients i compromesos amb la compassió. En resum, «Formar homes i dones per i amb els altres, responsables de si mateixos i del món que els envolta i compromesos en la tasca de la seva transformació cap a una societat fraterna i justa».
Una escola pel segle XXI El món canvia de forma accelerada. Cada època planteja desafiaments que no es poden afrontar i donar resposta amb les maneres de fer a les quals estem acostumats. Actualment vivim en un món global, hiperconnectat, multicultural i digital que ens situa com a societat en front d’una sèrie de reptes urgents sobre els quals cal actuar. Reptes com ara la lluita contra la pobresa, les discriminacions per qüestió de gènere, socials o de raça, la sostenibilitat humana i ecològica, i el deteriorament de la cultura democràtica són un bon exemple. El compromís de la nostra escola és educar persones per aquest món, que siguin capaces de comprendre’l, de cultivar una mirada crítica que impulsi la seva transformació en favor del bé comú. Per aquesta raó, ens proposem acompanyar als infants i joves per tal d’ajudar-los a adquirir les actituds, les habilitats i les competències pròpies del context que els ha tocat viure. Només d’aquesta manera seran capaços d’anar configurant un projecte vital i vocacional que els permeti conduir la pròpia vida essent persones conscients, compassives, compromeses i competents. Una educació, per tant, centrada en la dimensió global de la nostra societat, i que ens compromet a educar per a una ciutadania global. Cerquem la formació integral de la persona L’objectiu i la raó de ser del nostre propòsit educatiu és el creixement global de la persona, que el porti des de la pròpia llibertat a l’opció i al compromís amb els valors propis d’una visió humana i cristiana de la vida. Així, per a nosaltres educar significa, a més de transmetre coneixements, possibilitar una experiència personal, que vagi constantment creant i configurant diferents actituds que es materialitzin amb accions. Una proposta educativa que pretén una profunda formació de la persona humana, que interpreta l’excel·lència com l’esforç de superació de desenvolupar les pròpies potencialitats, que integra les dimensions intel·lectuals, personals i espirituals de la persona com a un procés formatiu, i que té com a referent constant el model que Jesús ens mostra a l’evangeli. Una proposta evangelitzadora que té com a objectiu ajudar als infants i joves a adquirir les actituds, habilitats i competències necessàries que els permeti anar configurant un projecte vital i vocacional essent persones competents, conscients i compromesos amb la compassió. En resum, «Formar homes i dones per i amb els altres, responsables de si mateixos i del món que els envolta i compromesos en la tasca de la seva transformació cap a una societat fraterna i justa».
Nombre d’alumnes:
1200
1200
Nombre d’alumnes per aula:
25 infantil i primària – 30 secundària
25 infantil i primària – 30 secundària
Nombre de professors fix i de suport:
Aprox. 125
Aprox. 125
Nombre de línies per curs:
3 línies
3 línies
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Ordinadors, tauletes, pantalles interactives, projectors.
Ordinadors, tauletes, pantalles interactives, projectors.
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
https://issuu.com/comunicacio.infantjesus/docs/clarinet_113_ok_final
https://issuu.com/comunicacio.infantjesus/docs/clarinet_113_ok_final
Model educatiu:
Una escola pel segle XXI El món canvia de forma accelerada. Cada època planteja desafiaments que no es poden afrontar i donar resposta amb les maneres de fer a les quals estem acostumats. Actualment vivim en un món global, hiperconnectat, multicultural i digital que ens situa com a societat en front d’una sèrie de reptes urgents sobre els quals cal actuar. Reptes com ara la lluita contra la pobresa, les discriminacions per qüestió de gènere, socials o de raça, la sostenibilitat humana i ecològica, i el deteriorament de la cultura democràtica són un bon exemple. El compromís de la nostra escola és educar persones per aquest món, que siguin capaces de comprendre’l, de cultivar una mirada crítica que impulsi la seva transformació en favor del bé comú. Per aquesta raó, ens proposem acompanyar als infants i joves per tal d’ajudar-los a adquirir les actituds, les habilitats i les competències pròpies del context que els ha tocat viure. Només d’aquesta manera seran capaços d’anar configurant un projecte vital i vocacional que els permeti conduir la pròpia vida essent persones conscients, compassives, compromeses i competents. Una educació, per tant, centrada en la dimensió global de la nostra societat, i que ens compromet a educar per a una ciutadania global. Cerquem la formació integral de la persona L’objectiu i la raó de ser del nostre propòsit educatiu és el creixement global de la persona, que el porti des de la pròpia llibertat a l’opció i al compromís amb els valors propis d’una visió humana i cristiana de la vida. Així, per a nosaltres educar significa, a més de transmetre coneixements, possibilitar una experiència personal, que vagi constantment creant i configurant diferents actituds que es materialitzin amb accions. Una proposta educativa que pretén una profunda formació de la persona humana, que interpreta l’excel·lència com l’esforç de superació de desenvolupar les pròpies potencialitats, que integra les dimensions intel·lectuals, personals i espirituals de la persona com a un procés formatiu, i que té com a referent constant el model que Jesús ens mostra a l’evangeli. Una proposta evangelitzadora que té com a objectiu ajudar als infants i joves a adquirir les actituds, habilitats i competències necessàries que els permeti anar configurant un projecte vital i vocacional essent persones competents, conscients i compromesos amb la compassió. En resum, «Formar homes i dones per i amb els altres, responsables de si mateixos i del món que els envolta i compromesos en la tasca de la seva transformació cap a una societat fraterna i justa».
Una escola pel segle XXI El món canvia de forma accelerada. Cada època planteja desafiaments que no es poden afrontar i donar resposta amb les maneres de fer a les quals estem acostumats. Actualment vivim en un món global, hiperconnectat, multicultural i digital que ens situa com a societat en front d’una sèrie de reptes urgents sobre els quals cal actuar. Reptes com ara la lluita contra la pobresa, les discriminacions per qüestió de gènere, socials o de raça, la sostenibilitat humana i ecològica, i el deteriorament de la cultura democràtica són un bon exemple. El compromís de la nostra escola és educar persones per aquest món, que siguin capaces de comprendre’l, de cultivar una mirada crítica que impulsi la seva transformació en favor del bé comú. Per aquesta raó, ens proposem acompanyar als infants i joves per tal d’ajudar-los a adquirir les actituds, les habilitats i les competències pròpies del context que els ha tocat viure. Només d’aquesta manera seran capaços d’anar configurant un projecte vital i vocacional que els permeti conduir la pròpia vida essent persones conscients, compassives, compromeses i competents. Una educació, per tant, centrada en la dimensió global de la nostra societat, i que ens compromet a educar per a una ciutadania global. Cerquem la formació integral de la persona L’objectiu i la raó de ser del nostre propòsit educatiu és el creixement global de la persona, que el porti des de la pròpia llibertat a l’opció i al compromís amb els valors propis d’una visió humana i cristiana de la vida. Així, per a nosaltres educar significa, a més de transmetre coneixements, possibilitar una experiència personal, que vagi constantment creant i configurant diferents actituds que es materialitzin amb accions. Una proposta educativa que pretén una profunda formació de la persona humana, que interpreta l’excel·lència com l’esforç de superació de desenvolupar les pròpies potencialitats, que integra les dimensions intel·lectuals, personals i espirituals de la persona com a un procés formatiu, i que té com a referent constant el model que Jesús ens mostra a l’evangeli. Una proposta evangelitzadora que té com a objectiu ajudar als infants i joves a adquirir les actituds, habilitats i competències necessàries que els permeti anar configurant un projecte vital i vocacional essent persones competents, conscients i compromesos amb la compassió. En resum, «Formar homes i dones per i amb els altres, responsables de si mateixos i del món que els envolta i compromesos en la tasca de la seva transformació cap a una societat fraterna i justa».
Nombre d’alumnes:
1200
1200
Nombre d’alumnes per aula:
25 infantil i primària – 30 secundària
25 infantil i primària – 30 secundària
Nombre de professors fix i de suport:
Aprox. 125
Aprox. 125
Nombre de línies per curs:
3 línies
3 línies
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Ordinadors, tauletes, pantalles interactives, projectors.
Ordinadors, tauletes, pantalles interactives, projectors.
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
https://issuu.com/comunicacio.infantjesus/docs/clarinet_113_ok_final
https://issuu.com/comunicacio.infantjesus/docs/clarinet_113_ok_final
OFERTA EDUCATIVA
Etapes educatives:
Llar d’infants Infantil Primària Secundària Batxillerat
Llar d’infants Infantil Primària Secundària Batxillerat
Modalitats de batxillerat:
Científic i tecnològic Sicial i humanístic Artístic
Científic i tecnològic Sicial i humanístic Artístic
Cicles formatius:
No
No
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Castellà, català, anglès i francès
Castellà, català, anglès i francès
Atenció a la diversitat:
Sí
Sí
Projecció Internacional:
Sí, l’escola disposa d’un programa “dimensió internacional” https://www.santgervasi.fje.edu/sites/default/files/templates/links/09_triptic_dimensio_internacional_sant_gervasi_m3.pdf
Sí, l’escola disposa d’un programa “dimensió internacional” https://www.santgervasi.fje.edu/sites/default/files/templates/links/09_triptic_dimensio_internacional_sant_gervasi_m3.pdf
Intercanvis:
Sí, l’escola disposa d’un programa “dimensió internacional”
Sí, l’escola disposa d’un programa “dimensió internacional”
Projectes singulars:
Projecte “Menjadors escolars més sans i sostenibles” de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB) Projecte “Aquiprobullying” Projecte CREA Projecte de transformació dels patis
Projecte “Menjadors escolars més sans i sostenibles” de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB) Projecte “Aquiprobullying” Projecte CREA Projecte de transformació dels patis
Etapes educatives:
Llar d’infants Infantil Primària Secundària Batxillerat
Llar d’infants Infantil Primària Secundària Batxillerat
Modalitats de batxillerat:
Científic i tecnològic Sicial i humanístic Artístic
Científic i tecnològic Sicial i humanístic Artístic
Cicles formatius:
No
No
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Castellà, català, anglès i francès
Castellà, català, anglès i francès
Atenció a la diversitat:
Sí
Sí
Projecció Internacional:
Sí, l’escola disposa d’un programa “dimensió internacional” https://www.santgervasi.fje.edu/sites/default/files/templates/links/09_triptic_dimensio_internacional_sant_gervasi_m3.pdf
Sí, l’escola disposa d’un programa “dimensió internacional” https://www.santgervasi.fje.edu/sites/default/files/templates/links/09_triptic_dimensio_internacional_sant_gervasi_m3.pdf
Intercanvis:
Sí, l’escola disposa d’un programa “dimensió internacional”
Sí, l’escola disposa d’un programa “dimensió internacional”
Projectes singulars:
Projecte “Menjadors escolars més sans i sostenibles” de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB) Projecte “Aquiprobullying” Projecte CREA Projecte de transformació dels patis
Projecte “Menjadors escolars més sans i sostenibles” de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB) Projecte “Aquiprobullying” Projecte CREA Projecte de transformació dels patis
INSTAL·LACIONS
Instal·lacions esportives:
Sí – pistes exteriors i pavelló
Sí – pistes exteriors i pavelló
Laboratoris:
L’escola disposa d’un laboratori
L’escola disposa d’un laboratori
Patis:
Sí
Sí
Instal·lacions esportives:
Sí – pistes exteriors i pavelló
Sí – pistes exteriors i pavelló
Laboratoris:
L’escola disposa d’un laboratori
L’escola disposa d’un laboratori
Patis:
Sí
Sí
SERVEIS
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Sí, amb cuina pròpia gestionada per Endermar
Sí, amb cuina pròpia gestionada per Endermar
Transport escolar:
No
No
Servei d’acollida:
Sí
Sí
Servei mèdic i/o psicològic:
Sí, Departament d’orientació psicopedagògic. Servei d’infermeria titulada.
Sí, Departament d’orientació psicopedagògic. Servei d’infermeria titulada.
Activitats extraescolars:
1
1
Socialització de llibres:
Existeix un programa de socialització d’una part dels llibres
Existeix un programa de socialització d’una part dels llibres
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Sí, amb cuina pròpia gestionada per Endermar
Sí, amb cuina pròpia gestionada per Endermar
Transport escolar:
No
No
Servei d’acollida:
Sí
Sí
Servei mèdic i/o psicològic:
Sí, Departament d’orientació psicopedagògic. Servei d’infermeria titulada.
Sí, Departament d’orientació psicopedagògic. Servei d’infermeria titulada.
Activitats extraescolars:
1
1
Socialització de llibres:
Existeix un programa de socialització d’una part dels llibres
Existeix un programa de socialització d’una part dels llibres
ALTRES
Colònies:
Sí
Sí
Campus d’estiu/hivern:
Sí
Sí
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Sí AMPA Associació de mares i pares d’alumnes
Sí AMPA Associació de mares i pares d’alumnes
Altres:
Casal d’estiu. Experiències de sentit. Estiu en anglès.
Casal d’estiu. Experiències de sentit. Estiu en anglès.
Colònies:
Sí
Sí
Campus d’estiu/hivern:
Sí
Sí
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Sí AMPA Associació de mares i pares d’alumnes
Sí AMPA Associació de mares i pares d’alumnes
Altres:
Casal d’estiu. Experiències de sentit. Estiu en anglès.
Casal d’estiu. Experiències de sentit. Estiu en anglès.