Escola Gravi – Barcelona
Portes obertes
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
DADES DE L'ESCOLA
PRESENTACIÓ
OFERTA EDUCATIVA
INSTAL·LACIONS
SERVEIS
ALTRES
DADES DE L'ESCOLA
Titularitat:
Gravi, SCCL
Gravi, SCCL
Adreça:
Av. Vallcarca. 258
Av. Vallcarca. 258
Codi postal:
08023
08023
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Gràcia Nord
Gràcia Nord
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
Primària i infantil – 934 34 42 39
Primària i infantil – 934 34 42 39
Adreça electrònica:
gravi@gravi.com
gravi@gravi.com
Web:
https://www.gravi.com/
https://www.gravi.com/
Codi del centre:
8011448
8011448
Preu:
Segons l’etapa (entre 172,50 euros infantil i 215 euros batxillerat).
Segons l’etapa (entre 172,50 euros infantil i 215 euros batxillerat).
Titularitat:
Gravi, SCCL
Gravi, SCCL
Adreça:
Av. Vallcarca. 258
Av. Vallcarca. 258
Codi postal:
08023
08023
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Gràcia Nord
Gràcia Nord
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
Primària i infantil – 934 34 42 39
Primària i infantil – 934 34 42 39
Adreça electrònica:
gravi@gravi.com
gravi@gravi.com
Web:
https://www.gravi.com/
https://www.gravi.com/
Codi del centre:
8011448
8011448
Preu:
Segons l’etapa (entre 172,50 euros infantil i 215 euros batxillerat).
Segons l’etapa (entre 172,50 euros infantil i 215 euros batxillerat).
PRESENTACIÓ
Model educatiu:
La cura del nostre alumnat i el tractament individualitzat són prioritaris en el nostre model. Per això és un model flexible i respectuós amb la diversitat. No hi ha trencament entre etapes, hi ha canvis necessaris i acceptats pel nostre alumnat entre els 3 i els 18 anys. Participem en la xarxa d’innovació pedagògica de Gràcia Nord i en els CRP de Gràcia i Horta. Som cooperativa i el nostre alumnat té la possibilitat de participar en la creació d’una cooperativa, d’aprendre cooperativament i de participar dels valors cooperatius. Però sobretot els nostres alumnes aprenen a aprendre entre iguals. Donem importància a la recerca, a fer preguntes i a desenvolupar un esperit crític. Aquests dos fets, l’aprenentatge entre iguals i l’esperit crític, són molt importants en un context de flux d’informació constant. Som una escola sostenible, estem alineats amb els ODS i ens organitzem en una comissió transversal amb representants de tota la comunitat educativa. Formem part de la xarxa Escoles+sostenibles. La convivència és fonamental a la nostra escola i l’educació emocional per fer-la possible hi juga un paper molt important a Gravi, també pel fet que l’aprenentatge és un procés molt lligat a les emocions. L’assessorament del nostre Equip Psicopedagògic és molt important. L’acció tutorial, a banda de fer el guiatge de l’alumnat cap a una autonomia progressiva, planteja dos objectius transversals al llarg de tota l’escolarització: l’autoconeixement i el progrés personal en tots els àmbits. Aquests factors son molt importants en l’aprenentatge competencial.
La cura del nostre alumnat i el tractament individualitzat són prioritaris en el nostre model. Per això és un model flexible i respectuós amb la diversitat. No hi ha trencament entre etapes, hi ha canvis necessaris i acceptats pel nostre alumnat entre els 3 i els 18 anys. Participem en la xarxa d’innovació pedagògica de Gràcia Nord i en els CRP de Gràcia i Horta. Som cooperativa i el nostre alumnat té la possibilitat de participar en la creació d’una cooperativa, d’aprendre cooperativament i de participar dels valors cooperatius. Però sobretot els nostres alumnes aprenen a aprendre entre iguals. Donem importància a la recerca, a fer preguntes i a desenvolupar un esperit crític. Aquests dos fets, l’aprenentatge entre iguals i l’esperit crític, són molt importants en un context de flux d’informació constant. Som una escola sostenible, estem alineats amb els ODS i ens organitzem en una comissió transversal amb representants de tota la comunitat educativa. Formem part de la xarxa Escoles+sostenibles. La convivència és fonamental a la nostra escola i l’educació emocional per fer-la possible hi juga un paper molt important a Gravi, també pel fet que l’aprenentatge és un procés molt lligat a les emocions. L’assessorament del nostre Equip Psicopedagògic és molt important. L’acció tutorial, a banda de fer el guiatge de l’alumnat cap a una autonomia progressiva, planteja dos objectius transversals al llarg de tota l’escolarització: l’autoconeixement i el progrés personal en tots els àmbits. Aquests factors son molt importants en l’aprenentatge competencial.
Nombre d’alumnes:
650
650
Nombre d’alumnes per aula:
25-30
25-30
Nombre d’alumnes per població:
15-20
15-20
Nombre de professors fix i de suport:
55-60
55-60
Nombre de línies per curs:
2
2
Resultats acadèmics:
Bons
Bons
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
1×1 de l’ESO endavant
1×1 de l’ESO endavant
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
95%
95%
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Model educatiu:
La cura del nostre alumnat i el tractament individualitzat són prioritaris en el nostre model. Per això és un model flexible i respectuós amb la diversitat. No hi ha trencament entre etapes, hi ha canvis necessaris i acceptats pel nostre alumnat entre els 3 i els 18 anys. Participem en la xarxa d’innovació pedagògica de Gràcia Nord i en els CRP de Gràcia i Horta. Som cooperativa i el nostre alumnat té la possibilitat de participar en la creació d’una cooperativa, d’aprendre cooperativament i de participar dels valors cooperatius. Però sobretot els nostres alumnes aprenen a aprendre entre iguals. Donem importància a la recerca, a fer preguntes i a desenvolupar un esperit crític. Aquests dos fets, l’aprenentatge entre iguals i l’esperit crític, són molt importants en un context de flux d’informació constant. Som una escola sostenible, estem alineats amb els ODS i ens organitzem en una comissió transversal amb representants de tota la comunitat educativa. Formem part de la xarxa Escoles+sostenibles. La convivència és fonamental a la nostra escola i l’educació emocional per fer-la possible hi juga un paper molt important a Gravi, també pel fet que l’aprenentatge és un procés molt lligat a les emocions. L’assessorament del nostre Equip Psicopedagògic és molt important. L’acció tutorial, a banda de fer el guiatge de l’alumnat cap a una autonomia progressiva, planteja dos objectius transversals al llarg de tota l’escolarització: l’autoconeixement i el progrés personal en tots els àmbits. Aquests factors son molt importants en l’aprenentatge competencial.
La cura del nostre alumnat i el tractament individualitzat són prioritaris en el nostre model. Per això és un model flexible i respectuós amb la diversitat. No hi ha trencament entre etapes, hi ha canvis necessaris i acceptats pel nostre alumnat entre els 3 i els 18 anys. Participem en la xarxa d’innovació pedagògica de Gràcia Nord i en els CRP de Gràcia i Horta. Som cooperativa i el nostre alumnat té la possibilitat de participar en la creació d’una cooperativa, d’aprendre cooperativament i de participar dels valors cooperatius. Però sobretot els nostres alumnes aprenen a aprendre entre iguals. Donem importància a la recerca, a fer preguntes i a desenvolupar un esperit crític. Aquests dos fets, l’aprenentatge entre iguals i l’esperit crític, són molt importants en un context de flux d’informació constant. Som una escola sostenible, estem alineats amb els ODS i ens organitzem en una comissió transversal amb representants de tota la comunitat educativa. Formem part de la xarxa Escoles+sostenibles. La convivència és fonamental a la nostra escola i l’educació emocional per fer-la possible hi juga un paper molt important a Gravi, també pel fet que l’aprenentatge és un procés molt lligat a les emocions. L’assessorament del nostre Equip Psicopedagògic és molt important. L’acció tutorial, a banda de fer el guiatge de l’alumnat cap a una autonomia progressiva, planteja dos objectius transversals al llarg de tota l’escolarització: l’autoconeixement i el progrés personal en tots els àmbits. Aquests factors son molt importants en l’aprenentatge competencial.
Nombre d’alumnes:
650
650
Nombre d’alumnes per aula:
25-30
25-30
Nombre de professors fix i de suport:
55-60
55-60
Nombre d’alumnes per població:
15-20
15-20
Nombre de línies per curs:
2
2
Resultats acadèmics:
Bons
Bons
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
1×1 de l’ESO endavant
1×1 de l’ESO endavant
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
95%
95%
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
OFERTA EDUCATIVA
Etapes educatives:
Infantil Primària ESO Batxillerat
Infantil Primària ESO Batxillerat
Modalitats de batxillerat:
Humanístic social i Tecnològic
Humanístic social i Tecnològic
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Francès, anglès i alemany
Francès, anglès i alemany
Intercanvis:
França
França
Projectes singulars:
Erasmus+ (Nor, LET i ITA) Batxillerat esportiu “Temps Obert” Autor artístic Danses de primavera Carnestoltes Font del Bacallà Comissió de Sostenibilitat.
Erasmus+ (Nor, LET i ITA) Batxillerat esportiu “Temps Obert” Autor artístic Danses de primavera Carnestoltes Font del Bacallà Comissió de Sostenibilitat.
Etapes educatives:
Infantil Primària ESO Batxillerat
Infantil Primària ESO Batxillerat
Modalitats de batxillerat:
Humanístic social i Tecnològic
Humanístic social i Tecnològic
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Francès, anglès i alemany
Francès, anglès i alemany
Intercanvis:
França
França
Projectes singulars:
Erasmus+ (Nor, LET i ITA) Batxillerat esportiu “Temps Obert” Autor artístic Danses de primavera Carnestoltes Font del Bacallà Comissió de Sostenibilitat.
Erasmus+ (Nor, LET i ITA) Batxillerat esportiu “Temps Obert” Autor artístic Danses de primavera Carnestoltes Font del Bacallà Comissió de Sostenibilitat.
INSTAL·LACIONS
SERVEIS
Activitats extraescolars:
0
0
Activitats extraescolars:
0
0
ALTRES