Escola BetàniaPatmos – Barcelona
Portes obertes















Anterior
Següent
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
Titularitat:
Fundació Privada BetàniaPatmos
Fundació Privada BetàniaPatmos
Adreça:
Montevideo, 13
Montevideo, 13
Codi postal:
08034
08034
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Sarrià – Sant Gervasi
Sarrià – Sant Gervasi
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
932521900
932521900
Adreça electrònica:
info@betania-patmos.org
info@betania-patmos.org
Web:
https://www.betania-patmos.org
https://www.betania-patmos.org
Titularitat:
Fundació Privada BetàniaPatmos
Fundació Privada BetàniaPatmos
Adreça:
Montevideo, 13
Montevideo, 13
Codi postal:
08034
08034
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Sarrià – Sant Gervasi
Sarrià – Sant Gervasi
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
932521900
932521900
Adreça electrònica:
info@betania-patmos.org
info@betania-patmos.org
Web:
https://www.betania-patmos.org
https://www.betania-patmos.org
Codi del centre:
8004511
8004511
Model educatiu:
Construïm un projecte educatiu que es concreta sobre set idees programàtiques que suporten i projecten tota l’acció educativa:
Construïm un projecte educatiu que es concreta sobre set idees programàtiques que suporten i projecten tota l’acció educativa:
- Promovem una educació orientada a la formació integral dels alumnes de cara a la vida, mitjançant l’exigència en el treball, l’educació de la llibertat i l’actuació responsable, tot cercant l’excel·lència a través de la superació de les dificultats amb esforç, iniciativa i ordre personals.
- Fonamentem la nostra acció educativa en el valor transcendent de la persona, que genera exigències de solidaritat humana envers els altres. Per tant n’és eix essencial l’educació en valors, tant personals com col·lectius. Volem ajudar els nostres alumnes a ser bones persones, generoses, amb esperit de servei, amics del seus amics i respectuosos amb els altres, lliures i responsables, austers, creatius i amb esperit crític.
- Entenem l’Escola com un espai generador d’autonomia. L’alumne és el primer protagonista i màxim responsable del seu horitzó. Només en un espai d’autonomia pot formar el seu caràcter i la seva voluntat per tal de generar la motivació i l’autoestima que el conduiran al creixement personal i a l’autèntic aprenentatge.
- Participem col·lectivament en la creació d’un clima amable que considerem imprescindible perquè els alumnes se sentin acollits i acompanyats, i els predisposi a la curiositat intel·lectual, a les ganes de saber i a l’esforç continuat. Volem que el binomi cordialitat i exigència sigui una realitat constant en el nostre quefer diari, fent compatibles l’afecte i la confiança amb la seriositat, el respecte i l’ordre. I tot plegat a la recerca d’un equilibri entre l’autoritat, la llibertat i la responsabilitat personal.
- n aquest context, volem fer un seguiment acurat de les necessitats individuals de cada alumne durant el seu procés d’aprenentatge, amb la implicació de tota la comunitat educativa. Entenem l’atenció a la diversitat com un element clau per acompanyar els alumnes en el seu procés d’aprenentatge, amb una dedicació especial en aquelles edats on la intervenció diferenciada es manifesta més eficient.
- Des de la perspectiva acadèmica, l’Escola està orientada cap els estudis universitaris en ser les expectatives de pràcticament la totalitat de les famílies. I volem que els nostres alumnes hi arribin madurs i competents, capaços d’entomar nous reptes sense pors i amb la capacitat de lluitar per assolir els objectius plantejats. És per això que vetllem perquè cadascun d’ells assoleixi el més alt nivell de competències possible.
- Entenem que el nostre treball formatiu no pot tenir èxit si no és amb la màxima col·laboració entre la família i l’Escola, és a dir, entre tota la comunitat educativa. Aquesta col·laboració passa pel fet de compartir el model, en conseqüència, pel compromís mutu per generar-ne el seu assoliment i, en especial, per una comunicació fluïda i bidireccional a través d’una intensa, proactiva i compromesa acció tutorial.
Nombre d’alumnes:
1.430 alumnes
1.430 alumnes
Nombre de professors fix i de suport:
162
162
Nombre de línies per curs:
- Educació infantil:
- Llar d’infants: 3
- Parvulari: 4
- Primària: 4
- ESO: 3
- Batxillerat: 3
Distincions, premis, certificacions de qualitat…:
– Certificació Leed Gold pel model arquitectònic de l’Edifici d’Educació Infantil: sostenible i respectuós amb el medi ambient. – First Certificate of Cambridge – Advanced – Proficiency – Batxillerat Dual: doble titulació (Batxillerat espanyol i nord-americà)
– Certificació Leed Gold pel model arquitectònic de l’Edifici d’Educació Infantil: sostenible i respectuós amb el medi ambient. – First Certificate of Cambridge – Advanced – Proficiency – Batxillerat Dual: doble titulació (Batxillerat espanyol i nord-americà)
Fidelització: percentatge de ex-alumnes que porten als seus fills al centre:
Si
Si
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
Escola amb Cor: col·laborem amb Càritas Diocesana de Barcelona i també amb l’Hospital de Sant Joan de Déu, l’Hospital Clínic de Barcelona, la Fundació Estimia, l’Associació cívica La Nau i la Fundació Noelia. Posicionament: Eduquem els vostres fills i filles en un entorn natural únic i els acompanyem amb vosaltres amb l’objectiu que tots puguin esdevenir persones preparades intel·lectualment, saludables, lliures i felices, capaces de prendre decisions creatives i responsables per a un món millor.
Escola amb Cor: col·laborem amb Càritas Diocesana de Barcelona i també amb l’Hospital de Sant Joan de Déu, l’Hospital Clínic de Barcelona, la Fundació Estimia, l’Associació cívica La Nau i la Fundació Noelia. Posicionament: Eduquem els vostres fills i filles en un entorn natural únic i els acompanyem amb vosaltres amb l’objectiu que tots puguin esdevenir persones preparades intel·lectualment, saludables, lliures i felices, capaces de prendre decisions creatives i responsables per a un món millor.
A més…:
Formem part de la xarxa Escoles + Sostenibles
Formem part de la xarxa Escoles + Sostenibles
Model educatiu:
Construïm un projecte educatiu que es concreta sobre set idees programàtiques que suporten i projecten tota l’acció educativa:
Construïm un projecte educatiu que es concreta sobre set idees programàtiques que suporten i projecten tota l’acció educativa:
- Promovem una educació orientada a la formació integral dels alumnes de cara a la vida, mitjançant l’exigència en el treball, l’educació de la llibertat i l’actuació responsable, tot cercant l’excel·lència a través de la superació de les dificultats amb esforç, iniciativa i ordre personals.
- Fonamentem la nostra acció educativa en el valor transcendent de la persona, que genera exigències de solidaritat humana envers els altres. Per tant n’és eix essencial l’educació en valors, tant personals com col·lectius. Volem ajudar els nostres alumnes a ser bones persones, generoses, amb esperit de servei, amics del seus amics i respectuosos amb els altres, lliures i responsables, austers, creatius i amb esperit crític.
- Entenem l’Escola com un espai generador d’autonomia. L’alumne és el primer protagonista i màxim responsable del seu horitzó. Només en un espai d’autonomia pot formar el seu caràcter i la seva voluntat per tal de generar la motivació i l’autoestima que el conduiran al creixement personal i a l’autèntic aprenentatge.
- Participem col·lectivament en la creació d’un clima amable que considerem imprescindible perquè els alumnes se sentin acollits i acompanyats, i els predisposi a la curiositat intel·lectual, a les ganes de saber i a l’esforç continuat. Volem que el binomi cordialitat i exigència sigui una realitat constant en el nostre quefer diari, fent compatibles l’afecte i la confiança amb la seriositat, el respecte i l’ordre. I tot plegat a la recerca d’un equilibri entre l’autoritat, la llibertat i la responsabilitat personal.
- n aquest context, volem fer un seguiment acurat de les necessitats individuals de cada alumne durant el seu procés d’aprenentatge, amb la implicació de tota la comunitat educativa. Entenem l’atenció a la diversitat com un element clau per acompanyar els alumnes en el seu procés d’aprenentatge, amb una dedicació especial en aquelles edats on la intervenció diferenciada es manifesta més eficient.
- Des de la perspectiva acadèmica, l’Escola està orientada cap els estudis universitaris en ser les expectatives de pràcticament la totalitat de les famílies. I volem que els nostres alumnes hi arribin madurs i competents, capaços d’entomar nous reptes sense pors i amb la capacitat de lluitar per assolir els objectius plantejats. És per això que vetllem perquè cadascun d’ells assoleixi el més alt nivell de competències possible.
- Entenem que el nostre treball formatiu no pot tenir èxit si no és amb la màxima col·laboració entre la família i l’Escola, és a dir, entre tota la comunitat educativa. Aquesta col·laboració passa pel fet de compartir el model, en conseqüència, pel compromís mutu per generar-ne el seu assoliment i, en especial, per una comunicació fluïda i bidireccional a través d’una intensa, proactiva i compromesa acció tutorial.
Nombre d’alumnes:
1.430 alumnes
1.430 alumnes
Nombre de professors fix i de suport:
162
162
Nombre de línies per curs:
- Educació infantil:
- Llar d’infants: 3
- Parvulari: 4
- Primària: 4
- ESO: 3
- Batxillerat: 3
Distincions, premis, certificacions de qualitat…:
– Certificació Leed Gold pel model arquitectònic de l’Edifici d’Educació Infantil: sostenible i respectuós amb el medi ambient. – First Certificate of Cambridge – Advanced – Proficiency – Batxillerat Dual: doble titulació (Batxillerat espanyol i nord-americà)
– Certificació Leed Gold pel model arquitectònic de l’Edifici d’Educació Infantil: sostenible i respectuós amb el medi ambient. – First Certificate of Cambridge – Advanced – Proficiency – Batxillerat Dual: doble titulació (Batxillerat espanyol i nord-americà)
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
Escola amb Cor: col·laborem amb Càritas Diocesana de Barcelona i també amb l’Hospital de Sant Joan de Déu, l’Hospital Clínic de Barcelona, la Fundació Estimia, l’Associació cívica La Nau i la Fundació Noelia. Posicionament: Eduquem els vostres fills i filles en un entorn natural únic i els acompanyem amb vosaltres amb l’objectiu que tots puguin esdevenir persones preparades intel·lectualment, saludables, lliures i felices, capaces de prendre decisions creatives i responsables per a un món millor.
Escola amb Cor: col·laborem amb Càritas Diocesana de Barcelona i també amb l’Hospital de Sant Joan de Déu, l’Hospital Clínic de Barcelona, la Fundació Estimia, l’Associació cívica La Nau i la Fundació Noelia. Posicionament: Eduquem els vostres fills i filles en un entorn natural únic i els acompanyem amb vosaltres amb l’objectiu que tots puguin esdevenir persones preparades intel·lectualment, saludables, lliures i felices, capaces de prendre decisions creatives i responsables per a un món millor.
Fidelització: percentatge de ex-alumnes que porten als seus fills al centre:
Si
Si
A més…:
Formem part de la xarxa Escoles + Sostenibles
Formem part de la xarxa Escoles + Sostenibles
Etapes educatives:
– Educació Infantil: Llar d’infants (0-3 anys) i Parvulari (3-6 anys) – Educació Primària. – ESO. – Batxillerat (totes les modalitats) – Batxillerat Dual
– Educació Infantil: Llar d’infants (0-3 anys) i Parvulari (3-6 anys) – Educació Primària. – ESO. – Batxillerat (totes les modalitats) – Batxillerat Dual
Modalitats de batxillerat:
Ciències i Tecnologia Ciències Socials i Humanitats Arts Batxillerat Dual
Ciències i Tecnologia Ciències Socials i Humanitats Arts Batxillerat Dual
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Anglès, francès i alemany
Anglès, francès i alemany
Atenció a la diversitat:
Sí, amb el Departament d’Orientació i Intervenció Psicopedagògica
Sí, amb el Departament d’Orientació i Intervenció Psicopedagògica
Projecció Internacional:
Sí
Sí
Intercanvis:
Estades a l’estranger i intercanvis a Primària, ESO i Batxillerat
Estades a l’estranger i intercanvis a Primària, ESO i Batxillerat
Projectes singulars:
Accions de responsabilitat social corporativa i de sensibilització: recollida d’aliments, de taps, de roba, de pilotes; voluntariat amb diverses institucions (Càritas, Fundació Noelia, Sant Joan de Déu, Associació La Nau)
Accions de responsabilitat social corporativa i de sensibilització: recollida d’aliments, de taps, de roba, de pilotes; voluntariat amb diverses institucions (Càritas, Fundació Noelia, Sant Joan de Déu, Associació La Nau)
Etapes educatives:
– Educació Infantil: Llar d’infants (0-3 anys) i Parvulari (3-6 anys) – Educació Primària. – ESO. – Batxillerat (totes les modalitats) – Batxillerat Dual
– Educació Infantil: Llar d’infants (0-3 anys) i Parvulari (3-6 anys) – Educació Primària. – ESO. – Batxillerat (totes les modalitats) – Batxillerat Dual
Modalitats de batxillerat:
Ciències i Tecnologia Ciències Socials i Humanitats Arts Batxillerat Dual
Ciències i Tecnologia Ciències Socials i Humanitats Arts Batxillerat Dual
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Anglès, francès i alemany
Anglès, francès i alemany
Atenció a la diversitat:
Sí, amb el Departament d’Orientació i Intervenció Psicopedagògica
Sí, amb el Departament d’Orientació i Intervenció Psicopedagògica
Projecció Internacional:
Sí
Sí
Intercanvis:
Estades a l’estranger i intercanvis a Primària, ESO i Batxillerat
Estades a l’estranger i intercanvis a Primària, ESO i Batxillerat
Projectes singulars:
Accions de responsabilitat social corporativa i de sensibilització: recollida d’aliments, de taps, de roba, de pilotes; voluntariat amb diverses institucions (Càritas, Fundació Noelia, Sant Joan de Déu, Associació La Nau)
Accions de responsabilitat social corporativa i de sensibilització: recollida d’aliments, de taps, de roba, de pilotes; voluntariat amb diverses institucions (Càritas, Fundació Noelia, Sant Joan de Déu, Associació La Nau)
Instal·lacions esportives:
– 4 pistes esportives exteriors – Piscina coberta – Pavelló poliesportiu – Aula de psicomotricitat
– 4 pistes esportives exteriors – Piscina coberta – Pavelló poliesportiu – Aula de psicomotricitat
Laboratoris:
Sí
Sí
Patis:
31.648 m2 d’espais naturals / Horts
31.648 m2 d’espais naturals / Horts
Sala visual i plàstica:
Amfiteatre i altres espais exteriors
Amfiteatre i altres espais exteriors
Biblioteca:
3 biblioteques
3 biblioteques
Altres:
6 edificis / Sala d’actes / Aules d’experimentació / Aules de robòtica / Aules de plàstica (interiors i exteriors) / Tallers d’Art
6 edificis / Sala d’actes / Aules d’experimentació / Aules de robòtica / Aules de plàstica (interiors i exteriors) / Tallers d’Art
Instal·lacions esportives:
– 4 pistes esportives exteriors – Piscina coberta – Pavelló poliesportiu – Aula de psicomotricitat
– 4 pistes esportives exteriors – Piscina coberta – Pavelló poliesportiu – Aula de psicomotricitat
Laboratoris:
Sí
Sí
Patis:
31.648 m2 d’espais naturals / Horts
31.648 m2 d’espais naturals / Horts
Sala visual i plàstica:
Amfiteatre i altres espais exteriors
Amfiteatre i altres espais exteriors
Biblioteca:
3 biblioteques
3 biblioteques
Altres:
6 edificis / Sala d’actes / Aules d’experimentació / Aules de robòtica / Aules de plàstica (interiors i exteriors) / Tallers d’Art
6 edificis / Sala d’actes / Aules d’experimentació / Aules de robòtica / Aules de plàstica (interiors i exteriors) / Tallers d’Art
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Sí, amb cuina pròpia
Sí, amb cuina pròpia
Transport escolar:
Sí
Sí
Servei d’acollida:
Sí
Sí
Servei mèdic i/o psicològic:
Servei d’infermeria
Servei d’infermeria
Activitats extraescolars:
1
1
Altres:
Servei de manteniment / Servei de vigilància / 41 activitats extraescolars (culturals, musicals, esportives, d’idiomes, …)
Servei de manteniment / Servei de vigilància / 41 activitats extraescolars (culturals, musicals, esportives, d’idiomes, …)
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Sí, amb cuina pròpia
Sí, amb cuina pròpia
Transport escolar:
Sí
Sí
Servei d’acollida:
Sí
Sí
Servei mèdic i/o psicològic:
Servei d’infermeria
Servei d’infermeria
Activitats extraescolars:
1
1
Altres:
Servei de manteniment / Servei de vigilància / 41 activitats extraescolars (culturals, musicals, esportives, d’idiomes, …)
Servei de manteniment / Servei de vigilància / 41 activitats extraescolars (culturals, musicals, esportives, d’idiomes, …)
Colònies:
– Activitats educatives: sortides, conferències, tallers, colònies.
– Activitats educatives: sortides, conferències, tallers, colònies.
Campus d’estiu/hivern:
– Escola d’estiu: activitats esportives, teatre, dansa, música, robòtica, cinema, idiomes, …
– Escola d’estiu: activitats esportives, teatre, dansa, música, robòtica, cinema, idiomes, …
Altres:
L’Escola forma part de l’AEC, la Coordinadora Catalana de Fundacions i el Col·legi de Doctors i Llicenciats de Catalunya.
L’Escola forma part de l’AEC, la Coordinadora Catalana de Fundacions i el Col·legi de Doctors i Llicenciats de Catalunya.
Colònies:
– Activitats educatives: sortides, conferències, tallers, colònies.
– Activitats educatives: sortides, conferències, tallers, colònies.
Campus d’estiu/hivern:
– Escola d’estiu: activitats esportives, teatre, dansa, música, robòtica, cinema, idiomes, …
– Escola d’estiu: activitats esportives, teatre, dansa, música, robòtica, cinema, idiomes, …
Altres:
L’Escola forma part de l’AEC, la Coordinadora Catalana de Fundacions i el Col·legi de Doctors i Llicenciats de Catalunya.
L’Escola forma part de l’AEC, la Coordinadora Catalana de Fundacions i el Col·legi de Doctors i Llicenciats de Catalunya.