Creixen Terrassa
Portes obertes










Anterior
Següent
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
Titularitat:
Creixen Educació Cooperativa
Creixen Educació Cooperativa
Adreça:
Sant Pere, 36
Sant Pere, 36
Codi postal:
08221
08221
Població:
Terrassa
Terrassa
Barri:
Centre
Centre
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Vallès Occidental
Vallès Occidental
Telèfon/s:
93 783 25 88
93 783 25 88
Adreça electrònica:
info@creixenterrassa.cat
info@creixenterrassa.cat
Web:
https://terrassa.creixen.coop/
https://terrassa.creixen.coop/
Codi del centre:
8030017
8030017
Preu:
Variable segons l’etapa educativa (a consultar)
Variable segons l’etapa educativa (a consultar)
Titularitat:
Creixen Educació Cooperativa
Creixen Educació Cooperativa
Adreça:
Sant Pere, 36
Sant Pere, 36
Codi postal:
08221
08221
Població:
Terrassa
Terrassa
Barri:
Centre
Centre
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Vallès Occidental
Vallès Occidental
Telèfon/s:
93 783 25 88
93 783 25 88
Adreça electrònica:
info@creixenterrassa.cat
info@creixenterrassa.cat
Web:
https://terrassa.creixen.coop/
https://terrassa.creixen.coop/
Codi del centre:
8030017
8030017
Preu:
Variable segons l’etapa educativa (a consultar)
Variable segons l’etapa educativa (a consultar)
Model educatiu:
L’infant és el protagonista del seu aprenentatge a través d’una relació de cooperació amb l’entorn i les persones. És per això que la metodologia que proposem es basa en crear situacions d’aprenentatge en un context ric, provocador de sensacions i de situacions. Des de l’escola estimulem la curiositat i l’interès per explorar i descobrir. Amb aquesta intenció i amb l’alumne sempre com a protagonista del seu aprenentatge, ens basem en un ventall de metodologies i projectes perquè tots els alumnes desenvolupin al màxim les seves capacitats i rebin l’atenció individualitzada necessària per poder-ho fer. (Veure projectes singulars).
L’infant és el protagonista del seu aprenentatge a través d’una relació de cooperació amb l’entorn i les persones. És per això que la metodologia que proposem es basa en crear situacions d’aprenentatge en un context ric, provocador de sensacions i de situacions. Des de l’escola estimulem la curiositat i l’interès per explorar i descobrir. Amb aquesta intenció i amb l’alumne sempre com a protagonista del seu aprenentatge, ens basem en un ventall de metodologies i projectes perquè tots els alumnes desenvolupin al màxim les seves capacitats i rebin l’atenció individualitzada necessària per poder-ho fer. (Veure projectes singulars).
Nombre d’alumnes:
600
600
Nombre d’alumnes per aula:
Segons ràtio indicada.
Segons ràtio indicada.
Nombre d’alumnes per població:
Segons ràtio indicada i característiques del grup.
Segons ràtio indicada i característiques del grup.
Nombre de professors fix i de suport:
Variable en funció de les característiques del grup.
Variable en funció de les característiques del grup.
Nombre de línies per curs:
Una línia a Ed. Infantil i dues a Ed. Primària i Secundària.
Una línia a Ed. Infantil i dues a Ed. Primària i Secundària.
Resultats acadèmics:
Mitjana superior a les Competències Bàsiques. 100% aprovats a les proves externes d’acreditació de nivell d’Anglès i Francès.
Mitjana superior a les Competències Bàsiques. 100% aprovats a les proves externes d’acreditació de nivell d’Anglès i Francès.
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Aules dotades d’Ipads des de I3 anys fins a 4t d’Ed. Primària. A partir de 5è d’Ed. Primària cada alumne disposa del seu chromebook.
Aules dotades d’Ipads des de I3 anys fins a 4t d’Ed. Primària. A partir de 5è d’Ed. Primària cada alumne disposa del seu chromebook.
Distincions, premis, certificacions de qualitat…:
Nombrosos reconeixements en àmbit artístic, de competència comunicativa, audiovisual i científico-matemàtica (alumnes i mestres).
Nombrosos reconeixements en àmbit artístic, de competència comunicativa, audiovisual i científico-matemàtica (alumnes i mestres).
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
97%
97%
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
Som un espai acollidor, generem espais de confiança i participació de l’alumne per desenvolupar els seus potencials. Fem servir metodologies actives, promovent el treball analític, creatiu i autònom de qualitat, estimulant la motivació de l’alumnat per assolir l’excel·lència educativa. Eduquem en valors i vetllem perquè els alumnes tinguin capacitat de decisió, esperit crític i compromís amb la societat, promovent les cooperatives d’alumnes com espais per potenciar l’emprenedoria, la creativitat, el treball col·laboratiu i l’exercici de la responsabilitat personal, social i mediambiental.
Som un espai acollidor, generem espais de confiança i participació de l’alumne per desenvolupar els seus potencials. Fem servir metodologies actives, promovent el treball analític, creatiu i autònom de qualitat, estimulant la motivació de l’alumnat per assolir l’excel·lència educativa. Eduquem en valors i vetllem perquè els alumnes tinguin capacitat de decisió, esperit crític i compromís amb la societat, promovent les cooperatives d’alumnes com espais per potenciar l’emprenedoria, la creativitat, el treball col·laboratiu i l’exercici de la responsabilitat personal, social i mediambiental.
Model educatiu:
L’infant és el protagonista del seu aprenentatge a través d’una relació de cooperació amb l’entorn i les persones. És per això que la metodologia que proposem es basa en crear situacions d’aprenentatge en un context ric, provocador de sensacions i de situacions. Des de l’escola estimulem la curiositat i l’interès per explorar i descobrir. Amb aquesta intenció i amb l’alumne sempre com a protagonista del seu aprenentatge, ens basem en un ventall de metodologies i projectes perquè tots els alumnes desenvolupin al màxim les seves capacitats i rebin l’atenció individualitzada necessària per poder-ho fer. (Veure projectes singulars).
L’infant és el protagonista del seu aprenentatge a través d’una relació de cooperació amb l’entorn i les persones. És per això que la metodologia que proposem es basa en crear situacions d’aprenentatge en un context ric, provocador de sensacions i de situacions. Des de l’escola estimulem la curiositat i l’interès per explorar i descobrir. Amb aquesta intenció i amb l’alumne sempre com a protagonista del seu aprenentatge, ens basem en un ventall de metodologies i projectes perquè tots els alumnes desenvolupin al màxim les seves capacitats i rebin l’atenció individualitzada necessària per poder-ho fer. (Veure projectes singulars).
Nombre d’alumnes:
600
600
Nombre d’alumnes per aula:
Segons ràtio indicada.
Segons ràtio indicada.
Nombre de professors fix i de suport:
Variable en funció de les característiques del grup.
Variable en funció de les característiques del grup.
Nombre d’alumnes per població:
Segons ràtio indicada i característiques del grup.
Segons ràtio indicada i característiques del grup.
Nombre de línies per curs:
Una línia a Ed. Infantil i dues a Ed. Primària i Secundària.
Una línia a Ed. Infantil i dues a Ed. Primària i Secundària.
Resultats acadèmics:
Mitjana superior a les Competències Bàsiques. 100% aprovats a les proves externes d’acreditació de nivell d’Anglès i Francès.
Mitjana superior a les Competències Bàsiques. 100% aprovats a les proves externes d’acreditació de nivell d’Anglès i Francès.
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Aules dotades d’Ipads des de I3 anys fins a 4t d’Ed. Primària. A partir de 5è d’Ed. Primària cada alumne disposa del seu chromebook.
Aules dotades d’Ipads des de I3 anys fins a 4t d’Ed. Primària. A partir de 5è d’Ed. Primària cada alumne disposa del seu chromebook.
Distincions, premis, certificacions de qualitat…:
Nombrosos reconeixements en àmbit artístic, de competència comunicativa, audiovisual i científico-matemàtica (alumnes i mestres).
Nombrosos reconeixements en àmbit artístic, de competència comunicativa, audiovisual i científico-matemàtica (alumnes i mestres).
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
97%
97%
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
Som un espai acollidor, generem espais de confiança i participació de l’alumne per desenvolupar els seus potencials. Fem servir metodologies actives, promovent el treball analític, creatiu i autònom de qualitat, estimulant la motivació de l’alumnat per assolir l’excel·lència educativa. Eduquem en valors i vetllem perquè els alumnes tinguin capacitat de decisió, esperit crític i compromís amb la societat, promovent les cooperatives d’alumnes com espais per potenciar l’emprenedoria, la creativitat, el treball col·laboratiu i l’exercici de la responsabilitat personal, social i mediambiental.
Som un espai acollidor, generem espais de confiança i participació de l’alumne per desenvolupar els seus potencials. Fem servir metodologies actives, promovent el treball analític, creatiu i autònom de qualitat, estimulant la motivació de l’alumnat per assolir l’excel·lència educativa. Eduquem en valors i vetllem perquè els alumnes tinguin capacitat de decisió, esperit crític i compromís amb la societat, promovent les cooperatives d’alumnes com espais per potenciar l’emprenedoria, la creativitat, el treball col·laboratiu i l’exercici de la responsabilitat personal, social i mediambiental.
Etapes educatives:
Infantil Primària ESO Cicles Formatius (atenció a persones en situació de dependència)
Infantil Primària ESO Cicles Formatius (atenció a persones en situació de dependència)
Cicles formatius:
Atenció a persones en situació de dependència
Atenció a persones en situació de dependència
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Català, anglès, castellà i francès
Català, anglès, castellà i francès
Atenció a la diversitat:
Acompanyament en tots els moments i situacions del dia a dia a l’escola. Alumnat, famílies i docents treballem junts per a potenciar els aprenentarges. Comptem amb aula d’acollida i aula d’atenció individualitzada.
Acompanyament en tots els moments i situacions del dia a dia a l’escola. Alumnat, famílies i docents treballem junts per a potenciar els aprenentarges. Comptem amb aula d’acollida i aula d’atenció individualitzada.
Intercanvis:
França Estades a l’estranger (Anglaterra i França) per impulsar l’aprenentatge de les llengües estrangeres, el desenvolupament de l’autonomia personal i l’enriquiment cultural.
França Estades a l’estranger (Anglaterra i França) per impulsar l’aprenentatge de les llengües estrangeres, el desenvolupament de l’autonomia personal i l’enriquiment cultural.
Projectes singulars:
- Llenguatges de programació i Robòtica: Ús de les tecnologies per estimular la recerca i la creativitat a partir de projectes transversals actius i significatius pel domini dels llenguatges de programació.
- Comunica’t: programa transversal per a desenvolupar la competència comunicativa. Reforça la confiança de l’alumne en les seves capacitats i l’acompanya en la construcció d’una mirada crítica i argumentada.
- Musicomàtics: projecte destinat a impulsar les competències matemàtiques i musicals dels alumnes a partir dels aspectes comuns de les dues àrees i de la reflexió davant de diverses situacions d’aprenentatge i de connexions musicomatematiques.
- Delecta’t: projecte per al desenvolupament de l’hàbit lector, el gaudi de la lectura i la competència lectora.
- Salut i Escola: programa transversal destinat a treballar amb l’alumnat i les famílies la importància d’un estil de vida saludable per tal d’adquirir els hàbits necessaris per gaudir de la millor salut física i mental.
Etapes educatives:
Infantil Primària ESO Cicles Formatius (atenció a persones en situació de dependència)
Infantil Primària ESO Cicles Formatius (atenció a persones en situació de dependència)
Cicles formatius:
Atenció a persones en situació de dependència
Atenció a persones en situació de dependència
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Català, anglès, castellà i francès
Català, anglès, castellà i francès
Atenció a la diversitat:
Acompanyament en tots els moments i situacions del dia a dia a l’escola. Alumnat, famílies i docents treballem junts per a potenciar els aprenentarges. Comptem amb aula d’acollida i aula d’atenció individualitzada.
Acompanyament en tots els moments i situacions del dia a dia a l’escola. Alumnat, famílies i docents treballem junts per a potenciar els aprenentarges. Comptem amb aula d’acollida i aula d’atenció individualitzada.
Intercanvis:
França Estades a l’estranger (Anglaterra i França) per impulsar l’aprenentatge de les llengües estrangeres, el desenvolupament de l’autonomia personal i l’enriquiment cultural.
França Estades a l’estranger (Anglaterra i França) per impulsar l’aprenentatge de les llengües estrangeres, el desenvolupament de l’autonomia personal i l’enriquiment cultural.
Projectes singulars:
- Llenguatges de programació i Robòtica: Ús de les tecnologies per estimular la recerca i la creativitat a partir de projectes transversals actius i significatius pel domini dels llenguatges de programació.
- Comunica’t: programa transversal per a desenvolupar la competència comunicativa. Reforça la confiança de l’alumne en les seves capacitats i l’acompanya en la construcció d’una mirada crítica i argumentada.
- Musicomàtics: projecte destinat a impulsar les competències matemàtiques i musicals dels alumnes a partir dels aspectes comuns de les dues àrees i de la reflexió davant de diverses situacions d’aprenentatge i de connexions musicomatematiques.
- Delecta’t: projecte per al desenvolupament de l’hàbit lector, el gaudi de la lectura i la competència lectora.
- Salut i Escola: programa transversal destinat a treballar amb l’alumnat i les famílies la importància d’un estil de vida saludable per tal d’adquirir els hàbits necessaris per gaudir de la millor salut física i mental.
Laboratoris:
2
2
Patis:
3 patis per a les diferents etapes.
3 patis per a les diferents etapes.
Sala de música:
3 aules de música.
3 aules de música.
Sala visual i plàstica:
Sí
Sí
Biblioteca:
Cada aula té la seva i Espai Àgora.
Cada aula té la seva i Espai Àgora.
Altres:
Taller de tecnologia i llenguatges de programació, Mediateca.
Taller de tecnologia i llenguatges de programació, Mediateca.
Laboratoris:
2
2
Patis:
3 patis per a les diferents etapes.
3 patis per a les diferents etapes.
Sala de música:
3 aules de música.
3 aules de música.
Sala visual i plàstica:
Sí
Sí
Biblioteca:
Cada aula té la seva i Espai Àgora.
Cada aula té la seva i Espai Àgora.
Altres:
Taller de tecnologia i llenguatges de programació, Mediateca.
Taller de tecnologia i llenguatges de programació, Mediateca.
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Empresa externa (La vostra cuina), que s’avança a les noves indicacions del Departament reduint el consum de proteïnes animals, incrementant la presència de farines i pastes integrals, vetllant pel consum de productes de proximitat i temporada…
Empresa externa (La vostra cuina), que s’avança a les noves indicacions del Departament reduint el consum de proteïnes animals, incrementant la presència de farines i pastes integrals, vetllant pel consum de productes de proximitat i temporada…
Servei d’acollida:
Matí i tarda
Matí i tarda
Activitats extraescolars:
Música (instruments, cant coral i conjunt instrumental per a petits i adults) i altres organitzades per l’AFA (cuina, esport, anglès.
Música (instruments, cant coral i conjunt instrumental per a petits i adults) i altres organitzades per l’AFA (cuina, esport, anglès.
Socialització de llibres:
L’AFA es cuida de la socialització dels llibres de lectura. Actualment la gran part de les matèries funcionen amb materials de creació pròpia o llicències i quaderns de treballs no socialitzables.
L’AFA es cuida de la socialització dels llibres de lectura. Actualment la gran part de les matèries funcionen amb materials de creació pròpia o llicències i quaderns de treballs no socialitzables.
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Empresa externa (La vostra cuina), que s’avança a les noves indicacions del Departament reduint el consum de proteïnes animals, incrementant la presència de farines i pastes integrals, vetllant pel consum de productes de proximitat i temporada…
Empresa externa (La vostra cuina), que s’avança a les noves indicacions del Departament reduint el consum de proteïnes animals, incrementant la presència de farines i pastes integrals, vetllant pel consum de productes de proximitat i temporada…
Servei d’acollida:
Matí i tarda
Matí i tarda
Activitats extraescolars:
Música (instruments, cant coral i conjunt instrumental per a petits i adults) i altres organitzades per l’AFA (cuina, esport, anglès.
Música (instruments, cant coral i conjunt instrumental per a petits i adults) i altres organitzades per l’AFA (cuina, esport, anglès.
Socialització de llibres:
L’AFA es cuida de la socialització dels llibres de lectura. Actualment la gran part de les matèries funcionen amb materials de creació pròpia o llicències i quaderns de treballs no socialitzables.
L’AFA es cuida de la socialització dels llibres de lectura. Actualment la gran part de les matèries funcionen amb materials de creació pròpia o llicències i quaderns de treballs no socialitzables.
Uniformes:
La indumentària és lliure, l’única equipació necessària són les bates per als més petits, les bates de laboratori per a secundària i el xandall per a les sessions d’Educació Física.
La indumentària és lliure, l’única equipació necessària són les bates per als més petits, les bates de laboratori per a secundària i el xandall per a les sessions d’Educació Física.
Colònies:
Sí
Sí
Campus d’estiu/hivern:
Cada any les famílies disposen d’un campus d’estiu.
Cada any les famílies disposen d’un campus d’estiu.
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Sí, molt activa, participativa i en constant coordinació amb l’equip directiu.
Sí, molt activa, participativa i en constant coordinació amb l’equip directiu.
Uniformes:
La indumentària és lliure, l’única equipació necessària són les bates per als més petits, les bates de laboratori per a secundària i el xandall per a les sessions d’Educació Física.
La indumentària és lliure, l’única equipació necessària són les bates per als més petits, les bates de laboratori per a secundària i el xandall per a les sessions d’Educació Física.
Colònies:
Sí
Sí
Campus d’estiu/hivern:
Cada any les famílies disposen d’un campus d’estiu.
Cada any les famílies disposen d’un campus d’estiu.
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Sí, molt activa, participativa i en constant coordinació amb l’equip directiu.
Sí, molt activa, participativa i en constant coordinació amb l’equip directiu.