Col·legi Santa Teresa Ganduxer – Barcelona
Portes obertes










Anterior
Següent
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
Titularitat:
Fundació Escola Teresiana
Fundació Escola Teresiana
Adreça:
Ganduxer, 85-103
Ganduxer, 85-103
Codi postal:
08022
08022
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Sarrià – Sant Gervasi
Sarrià – Sant Gervasi
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
93 212 33 54
93 212 33 54
Adreça electrònica:
infosecretaria@ganduxer.escolateresiana.com
infosecretaria@ganduxer.escolateresiana.com
Web:
https://ganduxer.escolateresiana.com
https://ganduxer.escolateresiana.com
Codi del centre:
8004201
8004201
Portes obertes:
Visites personalitzades durant tot el curs.
Visites personalitzades durant tot el curs.
Titularitat:
Fundació Escola Teresiana
Fundació Escola Teresiana
Adreça:
Ganduxer, 85-103
Ganduxer, 85-103
Codi postal:
08022
08022
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Sarrià – Sant Gervasi
Sarrià – Sant Gervasi
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
93 212 33 54
93 212 33 54
Adreça electrònica:
infosecretaria@ganduxer.escolateresiana.com
infosecretaria@ganduxer.escolateresiana.com
Web:
https://ganduxer.escolateresiana.com
https://ganduxer.escolateresiana.com
Codi del centre:
8004201
8004201
Portes obertes:
Visites personalitzades durant tot el curs.
Visites personalitzades durant tot el curs.
Model educatiu:
Escola oberta L’Escola Teresiana és acollidora. Obre les portes a l’entorn, de manera que pugui ser lloc de trobada amb altres. Col·labora en projectes i activitats amb grups i institucions que tinguin finalitats semblants, en el marc del pluralisme que caracteritza la nostra societat. El desenvolupament integral d’infants, adolescents i joves es completa amb altres temps i activitats que afavoreixen una interrelació educativa de caràcter no formal, i el desenvolupament de capacitats que van més enllà del currículum. Escola en pastoral L’educació per a la transcendència és un dels puntals de l’Escola Teresiana. Des de totes les àrees, activitats i relacions del centre es propicia la capacitat d’interiorització i silenci, el valor de les relacions, la sensibilitat i el compromís amb la justícia, la pau i la cooperació i l’ajuda mútua entre tots. L’escola té cura dins del seu itinerari educatiu de l’educació en la fe a través de l’ensenyament religiós escolar i de les celebracions i festes religioses. Escola de qualitat L’Escola Teresiana se sent compromesa amb la societat actual i en diàleg amb ella i és el fet d’integrar una cultura d’avaluació en el centre el que permet donar una resposta adequada a les necessitats d’aquesta societat, mitjançant la cerca de processos de millora continuada que preparin l’alumnat des de la realitat i per a la vida. El motor de la renovació es troba en els seus educadors i educadores, dels quals en prioritza la formació, articulant accions destinades a aconseguir l’actualització permanent i un enfortiment més gran de la seva identitat vocacional educadora. La importància de l’avaluació continuada de l’alumnat en els aspectes acadèmics i competencials requereix explicitar els criteris d’avaluació i promoció com a factors de motivació i esforç. Així som i així volem ser Creiem en la força transformadora de l’educació. Volem ser: – Escola en Pastoral: valors cristians, educació per a la transcendència, ensenyament religiós… – Escola oberta: inserida en el context sociocultural que li és propi, fomenta el desenvolupament integral de la persona, és acollidora i va més enllà de l’horari i matèries curriculars. – Escola que opta per la persona a través de: · L’atenció a la diversitat, com a distintiu de l’Escola Teresiana. · L’acció tutorial, com a mitjà privilegiat per a l’atenció personal i / o grupal. · L’orientació educativa, acompanyant la tasca docent de les persones implicades en l’escola, la prevenció de problemes, la renovació pedagògica… – Escola de qualitat: · Amb un tasca pedagògica que parteix de la pedagogia de la trobada i de l’aprenentatge cooperatiu que proposa la Proposta Educativa Teresiana (PET). · Que cuida la selecció i formació del personal en l’àmbit professional, en el sentit educatiu i en la identitat teresiana. · Que fomenta l’avaluació entesa com a procés de millora contínua. Como ho fem? 1. Animem un projecte evangelitzador que integra tot el que es fa al Centre: acadèmicament, socialment, festivament, culturalment, … religiosament. 2. Oferim una manera organitzada i sistemàtica d’educar en comunitat educativa que treballa en equip, afavorint la cooperació de tots en un clima de diàleg i transparència. 3. Compromesos a que l’escola eduqui per a la vida i que la vida entri a l’escola, preparant els nostres alumnes per a la participació activa en la vida pública i cultural. 4. Busquen en tot la qualitat educativa mitjançant la competència professional i l’actualització dels docents, receptius a la vida i atents als progressos pedagògics. 5. Afavorim en l’alumnat el desenvolupament de l’autonomia personal i la responsabilitat, de manera que el rigor en el treball afavoreixi una constant millora dels resultats acadèmics. 6. Estem oberts a dialogar i a donar respostes a la problemàtica social. 7. Impulsem la implicació i el compromís del Personal de la Comunitat Educativa en el Projecte educatiu, i en la direcció i la gestió del Centre.
Escola oberta L’Escola Teresiana és acollidora. Obre les portes a l’entorn, de manera que pugui ser lloc de trobada amb altres. Col·labora en projectes i activitats amb grups i institucions que tinguin finalitats semblants, en el marc del pluralisme que caracteritza la nostra societat. El desenvolupament integral d’infants, adolescents i joves es completa amb altres temps i activitats que afavoreixen una interrelació educativa de caràcter no formal, i el desenvolupament de capacitats que van més enllà del currículum. Escola en pastoral L’educació per a la transcendència és un dels puntals de l’Escola Teresiana. Des de totes les àrees, activitats i relacions del centre es propicia la capacitat d’interiorització i silenci, el valor de les relacions, la sensibilitat i el compromís amb la justícia, la pau i la cooperació i l’ajuda mútua entre tots. L’escola té cura dins del seu itinerari educatiu de l’educació en la fe a través de l’ensenyament religiós escolar i de les celebracions i festes religioses. Escola de qualitat L’Escola Teresiana se sent compromesa amb la societat actual i en diàleg amb ella i és el fet d’integrar una cultura d’avaluació en el centre el que permet donar una resposta adequada a les necessitats d’aquesta societat, mitjançant la cerca de processos de millora continuada que preparin l’alumnat des de la realitat i per a la vida. El motor de la renovació es troba en els seus educadors i educadores, dels quals en prioritza la formació, articulant accions destinades a aconseguir l’actualització permanent i un enfortiment més gran de la seva identitat vocacional educadora. La importància de l’avaluació continuada de l’alumnat en els aspectes acadèmics i competencials requereix explicitar els criteris d’avaluació i promoció com a factors de motivació i esforç. Així som i així volem ser Creiem en la força transformadora de l’educació. Volem ser: – Escola en Pastoral: valors cristians, educació per a la transcendència, ensenyament religiós… – Escola oberta: inserida en el context sociocultural que li és propi, fomenta el desenvolupament integral de la persona, és acollidora i va més enllà de l’horari i matèries curriculars. – Escola que opta per la persona a través de: · L’atenció a la diversitat, com a distintiu de l’Escola Teresiana. · L’acció tutorial, com a mitjà privilegiat per a l’atenció personal i / o grupal. · L’orientació educativa, acompanyant la tasca docent de les persones implicades en l’escola, la prevenció de problemes, la renovació pedagògica… – Escola de qualitat: · Amb un tasca pedagògica que parteix de la pedagogia de la trobada i de l’aprenentatge cooperatiu que proposa la Proposta Educativa Teresiana (PET). · Que cuida la selecció i formació del personal en l’àmbit professional, en el sentit educatiu i en la identitat teresiana. · Que fomenta l’avaluació entesa com a procés de millora contínua. Como ho fem? 1. Animem un projecte evangelitzador que integra tot el que es fa al Centre: acadèmicament, socialment, festivament, culturalment, … religiosament. 2. Oferim una manera organitzada i sistemàtica d’educar en comunitat educativa que treballa en equip, afavorint la cooperació de tots en un clima de diàleg i transparència. 3. Compromesos a que l’escola eduqui per a la vida i que la vida entri a l’escola, preparant els nostres alumnes per a la participació activa en la vida pública i cultural. 4. Busquen en tot la qualitat educativa mitjançant la competència professional i l’actualització dels docents, receptius a la vida i atents als progressos pedagògics. 5. Afavorim en l’alumnat el desenvolupament de l’autonomia personal i la responsabilitat, de manera que el rigor en el treball afavoreixi una constant millora dels resultats acadèmics. 6. Estem oberts a dialogar i a donar respostes a la problemàtica social. 7. Impulsem la implicació i el compromís del Personal de la Comunitat Educativa en el Projecte educatiu, i en la direcció i la gestió del Centre.
Nombre d’alumnes:
1.129 alumnes
1.129 alumnes
Nombre d’alumnes per aula:
Entre 25 i 28 alumnes
Entre 25 i 28 alumnes
Nombre d’alumnes per població:
En els casos de matèries per projectes o docència compartida, la ratio alumne/ professor és de al voltant de 13 alumnes per professor.
En els casos de matèries per projectes o docència compartida, la ratio alumne/ professor és de al voltant de 13 alumnes per professor.
Nombre de professors fix i de suport:
Total de 109 professors.
Total de 109 professors.
Nombre de línies per curs:
3 línies per curs.
3 línies per curs.
Resultats acadèmics:
En les proves de compètencies bàsiques la nostra escola està per sobre de la mitjana de Catalunya. Els nostres alumnes de batxillerat superen la selectivitat amb èxit i poden accedir als graus d’estudis superiors als que han optat.
En les proves de compètencies bàsiques la nostra escola està per sobre de la mitjana de Catalunya. Els nostres alumnes de batxillerat superen la selectivitat amb èxit i poden accedir als graus d’estudis superiors als que han optat.
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Les aules estàn equipades amb pissarres digitals i altres eines tecnològiques. Els alumnes disposen de tablet o ordinador d’ús a l’aula per les differents activtats que es proposen.
Les aules estàn equipades amb pissarres digitals i altres eines tecnològiques. Els alumnes disposen de tablet o ordinador d’ús a l’aula per les differents activtats que es proposen.
Distincions, premis, certificacions de qualitat…:
– Guanyadors 2021 i finalistes 2020, 2019 i 2018 del Concurs de Curtmetratges de Mans Unides. – Finalistes al Concurs Literari de Coca-cola 2013 – Beques universitàries a alumnes pels seus Treballs de Recerca (UIC, 2022).
– Guanyadors 2021 i finalistes 2020, 2019 i 2018 del Concurs de Curtmetratges de Mans Unides. – Finalistes al Concurs Literari de Coca-cola 2013 – Beques universitàries a alumnes pels seus Treballs de Recerca (UIC, 2022).
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
95%
95%
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Model educatiu:
Escola oberta L’Escola Teresiana és acollidora. Obre les portes a l’entorn, de manera que pugui ser lloc de trobada amb altres. Col·labora en projectes i activitats amb grups i institucions que tinguin finalitats semblants, en el marc del pluralisme que caracteritza la nostra societat. El desenvolupament integral d’infants, adolescents i joves es completa amb altres temps i activitats que afavoreixen una interrelació educativa de caràcter no formal, i el desenvolupament de capacitats que van més enllà del currículum. Escola en pastoral L’educació per a la transcendència és un dels puntals de l’Escola Teresiana. Des de totes les àrees, activitats i relacions del centre es propicia la capacitat d’interiorització i silenci, el valor de les relacions, la sensibilitat i el compromís amb la justícia, la pau i la cooperació i l’ajuda mútua entre tots. L’escola té cura dins del seu itinerari educatiu de l’educació en la fe a través de l’ensenyament religiós escolar i de les celebracions i festes religioses. Escola de qualitat L’Escola Teresiana se sent compromesa amb la societat actual i en diàleg amb ella i és el fet d’integrar una cultura d’avaluació en el centre el que permet donar una resposta adequada a les necessitats d’aquesta societat, mitjançant la cerca de processos de millora continuada que preparin l’alumnat des de la realitat i per a la vida. El motor de la renovació es troba en els seus educadors i educadores, dels quals en prioritza la formació, articulant accions destinades a aconseguir l’actualització permanent i un enfortiment més gran de la seva identitat vocacional educadora. La importància de l’avaluació continuada de l’alumnat en els aspectes acadèmics i competencials requereix explicitar els criteris d’avaluació i promoció com a factors de motivació i esforç. Així som i així volem ser Creiem en la força transformadora de l’educació. Volem ser: – Escola en Pastoral: valors cristians, educació per a la transcendència, ensenyament religiós… – Escola oberta: inserida en el context sociocultural que li és propi, fomenta el desenvolupament integral de la persona, és acollidora i va més enllà de l’horari i matèries curriculars. – Escola que opta per la persona a través de: · L’atenció a la diversitat, com a distintiu de l’Escola Teresiana. · L’acció tutorial, com a mitjà privilegiat per a l’atenció personal i / o grupal. · L’orientació educativa, acompanyant la tasca docent de les persones implicades en l’escola, la prevenció de problemes, la renovació pedagògica… – Escola de qualitat: · Amb un tasca pedagògica que parteix de la pedagogia de la trobada i de l’aprenentatge cooperatiu que proposa la Proposta Educativa Teresiana (PET). · Que cuida la selecció i formació del personal en l’àmbit professional, en el sentit educatiu i en la identitat teresiana. · Que fomenta l’avaluació entesa com a procés de millora contínua. Como ho fem? 1. Animem un projecte evangelitzador que integra tot el que es fa al Centre: acadèmicament, socialment, festivament, culturalment, … religiosament. 2. Oferim una manera organitzada i sistemàtica d’educar en comunitat educativa que treballa en equip, afavorint la cooperació de tots en un clima de diàleg i transparència. 3. Compromesos a que l’escola eduqui per a la vida i que la vida entri a l’escola, preparant els nostres alumnes per a la participació activa en la vida pública i cultural. 4. Busquen en tot la qualitat educativa mitjançant la competència professional i l’actualització dels docents, receptius a la vida i atents als progressos pedagògics. 5. Afavorim en l’alumnat el desenvolupament de l’autonomia personal i la responsabilitat, de manera que el rigor en el treball afavoreixi una constant millora dels resultats acadèmics. 6. Estem oberts a dialogar i a donar respostes a la problemàtica social. 7. Impulsem la implicació i el compromís del Personal de la Comunitat Educativa en el Projecte educatiu, i en la direcció i la gestió del Centre.
Escola oberta L’Escola Teresiana és acollidora. Obre les portes a l’entorn, de manera que pugui ser lloc de trobada amb altres. Col·labora en projectes i activitats amb grups i institucions que tinguin finalitats semblants, en el marc del pluralisme que caracteritza la nostra societat. El desenvolupament integral d’infants, adolescents i joves es completa amb altres temps i activitats que afavoreixen una interrelació educativa de caràcter no formal, i el desenvolupament de capacitats que van més enllà del currículum. Escola en pastoral L’educació per a la transcendència és un dels puntals de l’Escola Teresiana. Des de totes les àrees, activitats i relacions del centre es propicia la capacitat d’interiorització i silenci, el valor de les relacions, la sensibilitat i el compromís amb la justícia, la pau i la cooperació i l’ajuda mútua entre tots. L’escola té cura dins del seu itinerari educatiu de l’educació en la fe a través de l’ensenyament religiós escolar i de les celebracions i festes religioses. Escola de qualitat L’Escola Teresiana se sent compromesa amb la societat actual i en diàleg amb ella i és el fet d’integrar una cultura d’avaluació en el centre el que permet donar una resposta adequada a les necessitats d’aquesta societat, mitjançant la cerca de processos de millora continuada que preparin l’alumnat des de la realitat i per a la vida. El motor de la renovació es troba en els seus educadors i educadores, dels quals en prioritza la formació, articulant accions destinades a aconseguir l’actualització permanent i un enfortiment més gran de la seva identitat vocacional educadora. La importància de l’avaluació continuada de l’alumnat en els aspectes acadèmics i competencials requereix explicitar els criteris d’avaluació i promoció com a factors de motivació i esforç. Així som i així volem ser Creiem en la força transformadora de l’educació. Volem ser: – Escola en Pastoral: valors cristians, educació per a la transcendència, ensenyament religiós… – Escola oberta: inserida en el context sociocultural que li és propi, fomenta el desenvolupament integral de la persona, és acollidora i va més enllà de l’horari i matèries curriculars. – Escola que opta per la persona a través de: · L’atenció a la diversitat, com a distintiu de l’Escola Teresiana. · L’acció tutorial, com a mitjà privilegiat per a l’atenció personal i / o grupal. · L’orientació educativa, acompanyant la tasca docent de les persones implicades en l’escola, la prevenció de problemes, la renovació pedagògica… – Escola de qualitat: · Amb un tasca pedagògica que parteix de la pedagogia de la trobada i de l’aprenentatge cooperatiu que proposa la Proposta Educativa Teresiana (PET). · Que cuida la selecció i formació del personal en l’àmbit professional, en el sentit educatiu i en la identitat teresiana. · Que fomenta l’avaluació entesa com a procés de millora contínua. Como ho fem? 1. Animem un projecte evangelitzador que integra tot el que es fa al Centre: acadèmicament, socialment, festivament, culturalment, … religiosament. 2. Oferim una manera organitzada i sistemàtica d’educar en comunitat educativa que treballa en equip, afavorint la cooperació de tots en un clima de diàleg i transparència. 3. Compromesos a que l’escola eduqui per a la vida i que la vida entri a l’escola, preparant els nostres alumnes per a la participació activa en la vida pública i cultural. 4. Busquen en tot la qualitat educativa mitjançant la competència professional i l’actualització dels docents, receptius a la vida i atents als progressos pedagògics. 5. Afavorim en l’alumnat el desenvolupament de l’autonomia personal i la responsabilitat, de manera que el rigor en el treball afavoreixi una constant millora dels resultats acadèmics. 6. Estem oberts a dialogar i a donar respostes a la problemàtica social. 7. Impulsem la implicació i el compromís del Personal de la Comunitat Educativa en el Projecte educatiu, i en la direcció i la gestió del Centre.
Nombre d’alumnes:
1.129 alumnes
1.129 alumnes
Nombre d’alumnes per aula:
Entre 25 i 28 alumnes
Entre 25 i 28 alumnes
Nombre de professors fix i de suport:
Total de 109 professors.
Total de 109 professors.
Nombre d’alumnes per població:
En els casos de matèries per projectes o docència compartida, la ratio alumne/ professor és de al voltant de 13 alumnes per professor.
En els casos de matèries per projectes o docència compartida, la ratio alumne/ professor és de al voltant de 13 alumnes per professor.
Nombre de línies per curs:
3 línies per curs.
3 línies per curs.
Resultats acadèmics:
En les proves de compètencies bàsiques la nostra escola està per sobre de la mitjana de Catalunya. Els nostres alumnes de batxillerat superen la selectivitat amb èxit i poden accedir als graus d’estudis superiors als que han optat.
En les proves de compètencies bàsiques la nostra escola està per sobre de la mitjana de Catalunya. Els nostres alumnes de batxillerat superen la selectivitat amb èxit i poden accedir als graus d’estudis superiors als que han optat.
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
Les aules estàn equipades amb pissarres digitals i altres eines tecnològiques. Els alumnes disposen de tablet o ordinador d’ús a l’aula per les differents activtats que es proposen.
Les aules estàn equipades amb pissarres digitals i altres eines tecnològiques. Els alumnes disposen de tablet o ordinador d’ús a l’aula per les differents activtats que es proposen.
Distincions, premis, certificacions de qualitat…:
– Guanyadors 2021 i finalistes 2020, 2019 i 2018 del Concurs de Curtmetratges de Mans Unides. – Finalistes al Concurs Literari de Coca-cola 2013 – Beques universitàries a alumnes pels seus Treballs de Recerca (UIC, 2022).
– Guanyadors 2021 i finalistes 2020, 2019 i 2018 del Concurs de Curtmetratges de Mans Unides. – Finalistes al Concurs Literari de Coca-cola 2013 – Beques universitàries a alumnes pels seus Treballs de Recerca (UIC, 2022).
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
95%
95%
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Etapes educatives:
• Llar d’Infants • Educació Infantil • Educació Primària • Educació Secundària Obligatòria • Batxillerat
• Llar d’Infants • Educació Infantil • Educació Primària • Educació Secundària Obligatòria • Batxillerat
Modalitats de batxillerat:
Humanitats Ciències Socials Ciències Tecnologia
Humanitats Ciències Socials Ciències Tecnologia
Cicles formatius:
No
No
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Català, castella Anglès, francès. Batxibac / Batxillerat dual
Català, castella Anglès, francès. Batxibac / Batxillerat dual
Atenció a la diversitat:
Cada materia especifica a la guia docent de l’asignatura la forma en què s’adreçaran les necessitats dels diferents tipus d’alumnes. – Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
Cada materia especifica a la guia docent de l’asignatura la forma en què s’adreçaran les necessitats dels diferents tipus d’alumnes. – Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
Projecció Internacional:
Els alumnes opten a realizar cursos complets o per trimestres a l’estranger gràcies als nostres programes d’intercanvi.
Els alumnes opten a realizar cursos complets o per trimestres a l’estranger gràcies als nostres programes d’intercanvi.
Etapes educatives:
• Llar d’Infants • Educació Infantil • Educació Primària • Educació Secundària Obligatòria • Batxillerat
• Llar d’Infants • Educació Infantil • Educació Primària • Educació Secundària Obligatòria • Batxillerat
Modalitats de batxillerat:
Humanitats Ciències Socials Ciències Tecnologia
Humanitats Ciències Socials Ciències Tecnologia
Cicles formatius:
No
No
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Català, castella Anglès, francès. Batxibac / Batxillerat dual
Català, castella Anglès, francès. Batxibac / Batxillerat dual
Atenció a la diversitat:
Cada materia especifica a la guia docent de l’asignatura la forma en què s’adreçaran les necessitats dels diferents tipus d’alumnes. – Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
Cada materia especifica a la guia docent de l’asignatura la forma en què s’adreçaran les necessitats dels diferents tipus d’alumnes. – Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
Projecció Internacional:
Els alumnes opten a realizar cursos complets o per trimestres a l’estranger gràcies als nostres programes d’intercanvi.
Els alumnes opten a realizar cursos complets o per trimestres a l’estranger gràcies als nostres programes d’intercanvi.
Instal·lacions esportives:
Espais amplis, jardí, 6 pistes de futbol, basquet i volei, i poliesportiu
Espais amplis, jardí, 6 pistes de futbol, basquet i volei, i poliesportiu
Laboratoris:
Nous laboratoris de Física, Química i Biologia.
Nous laboratoris de Física, Química i Biologia.
Biblioteca:
Sí
Sí
Altres:
Nova aula de tecnologia, Nova aula de dibuix tècnic, Oratori.
Nova aula de tecnologia, Nova aula de dibuix tècnic, Oratori.
Instal·lacions esportives:
Espais amplis, jardí, 6 pistes de futbol, basquet i volei, i poliesportiu
Espais amplis, jardí, 6 pistes de futbol, basquet i volei, i poliesportiu
Laboratoris:
Nous laboratoris de Física, Química i Biologia.
Nous laboratoris de Física, Química i Biologia.
Biblioteca:
Sí
Sí
Altres:
Nova aula de tecnologia, Nova aula de dibuix tècnic, Oratori.
Nova aula de tecnologia, Nova aula de dibuix tècnic, Oratori.
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Menjador amb cuina pròpia.
Menjador amb cuina pròpia.
Transport escolar:
No
No
Servei d’acollida:
Sí
Sí
Servei mèdic i/o psicològic:
Infermeria. Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
Infermeria. Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
Activitats extraescolars:
• Esportives: futbol, bàsquet, voleibol. • Culturals: anglès, alemany, xinès, escacs, teatre, arts plàstiques, guitarra, dansa moderna, tallers de cuina.
• Esportives: futbol, bàsquet, voleibol. • Culturals: anglès, alemany, xinès, escacs, teatre, arts plàstiques, guitarra, dansa moderna, tallers de cuina.
Socialització de llibres:
Sí. La lectura és una faceta important a la nostra escola. Els libres són protagonistes a nivell acadèmic amb matèries com Pla Lector i estan presents en el dia a dia de l’alumne.
Sí. La lectura és una faceta important a la nostra escola. Els libres són protagonistes a nivell acadèmic amb matèries com Pla Lector i estan presents en el dia a dia de l’alumne.
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Menjador amb cuina pròpia.
Menjador amb cuina pròpia.
Transport escolar:
No
No
Servei d’acollida:
Sí
Sí
Servei mèdic i/o psicològic:
Infermeria. Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
Infermeria. Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
Activitats extraescolars:
• Esportives: futbol, bàsquet, voleibol. • Culturals: anglès, alemany, xinès, escacs, teatre, arts plàstiques, guitarra, dansa moderna, tallers de cuina.
• Esportives: futbol, bàsquet, voleibol. • Culturals: anglès, alemany, xinès, escacs, teatre, arts plàstiques, guitarra, dansa moderna, tallers de cuina.
Socialització de llibres:
Sí. La lectura és una faceta important a la nostra escola. Els libres són protagonistes a nivell acadèmic amb matèries com Pla Lector i estan presents en el dia a dia de l’alumne.
Sí. La lectura és una faceta important a la nostra escola. Els libres són protagonistes a nivell acadèmic amb matèries com Pla Lector i estan presents en el dia a dia de l’alumne.
Uniformes:
Sí
Sí
Colònies:
Sí
Sí
Campaments:
Sí
Sí
Campus d’estiu/hivern:
Sí, d’estiu.
Sí, d’estiu.
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Sí. AMPA
Sí. AMPA
Uniformes:
Sí
Sí
Colònies:
Sí
Sí
Campaments:
Sí
Sí
Campus d’estiu/hivern:
Sí, d’estiu.
Sí, d’estiu.
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Sí. AMPA
Sí. AMPA