Col·legi Santa Teresa Ganduxer – Barcelona
Portes obertes
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
Fundació Escola Teresiana
Ganduxer, 85-103
08022
Barcelona
Sarrià – Sant Gervasi
Barcelona
Barcelonès
93 212 33 54
infosecretaria@ganduxer.escolateresiana.com
https://ganduxer.escolateresiana.com
8004201
Visites personalitzades durant tot el curs.
Fundació Escola Teresiana
Ganduxer, 85-103
08022
Barcelona
Sarrià – Sant Gervasi
Barcelona
Barcelonès
93 212 33 54
infosecretaria@ganduxer.escolateresiana.com
https://ganduxer.escolateresiana.com
8004201
Visites personalitzades durant tot el curs.
Escola oberta
L’Escola Teresiana és acollidora. Obre les portes a l’entorn, de manera que pugui ser lloc de trobada amb altres. Col·labora en projectes i activitats amb grups i institucions que tinguin finalitats semblants, en el marc del pluralisme que caracteritza la nostra societat.
El desenvolupament integral d’infants, adolescents i joves es completa amb altres temps i activitats que afavoreixen una interrelació educativa de caràcter no formal, i el desenvolupament de capacitats que van més enllà del currículum.
Escola en pastoral
L’educació per a la transcendència és un dels puntals de l’Escola Teresiana. Des de totes les àrees, activitats i relacions del centre es propicia la capacitat d’interiorització i silenci, el valor de les relacions, la sensibilitat i el compromís amb la justícia, la pau i la cooperació i l’ajuda mútua entre tots. L’escola té cura dins del seu itinerari educatiu de l’educació en la fe a través de l’ensenyament religiós escolar i de les celebracions i festes religioses.
Escola de qualitat
L’Escola Teresiana se sent compromesa amb la societat actual i en diàleg amb ella i és el fet d’integrar una cultura d’avaluació en el centre el que permet donar una resposta adequada a les necessitats d’aquesta societat, mitjançant la cerca de processos de millora continuada que preparin l’alumnat des de la realitat i per a la vida.
El motor de la renovació es troba en els seus educadors i educadores, dels quals en prioritza la formació, articulant accions destinades a aconseguir l’actualització permanent i un enfortiment més gran de la seva identitat vocacional educadora. La importància de l’avaluació continuada de l’alumnat en els aspectes acadèmics i competencials requereix explicitar els criteris d’avaluació i promoció com a factors de motivació i esforç.
Així som i així volem ser
- Creiem en la força transformadora de l’educació.
Volem ser:
– Escola en Pastoral: valors cristians, educació per a la transcendència, ensenyament religiós…
– Escola oberta: inserida en el context sociocultural que li és propi, fomenta el desenvolupament integral de la persona, és acollidora i va més enllà de l’horari i matèries curriculars.
– Escola que opta per la persona a través de:
· L’atenció a la diversitat, com a distintiu de l’Escola Teresiana.
· L’acció tutorial, com a mitjà privilegiat per a l’atenció personal i / o grupal.
· L’orientació educativa, acompanyant la tasca docent de les persones implicades en l’escola, la prevenció de problemes, la renovació pedagògica…
– Escola de qualitat:
· Amb un tasca pedagògica que parteix de la pedagogia de la trobada i de l’aprenentatge cooperatiu que proposa la Proposta Educativa Teresiana (PET).
· Que cuida la selecció i formació del personal en l’àmbit professional, en el sentit educatiu i en la identitat teresiana.
· Que fomenta l’avaluació entesa com a procés de millora contínua.
Como ho fem?
1. Animem un projecte evangelitzador que integra tot el que es fa al Centre: acadèmicament, socialment, festivament, culturalment, … religiosament.
2. Oferim una manera organitzada i sistemàtica d’educar en comunitat educativa que treballa en equip, afavorint la cooperació de tots en un clima de diàleg i transparència.
3. Compromesos a que l’escola eduqui per a la vida i que la vida entri a l’escola, preparant els nostres alumnes per a la participació activa en la vida pública i cultural.
4. Busquen en tot la qualitat educativa mitjançant la competència professional i l’actualització dels docents, receptius a la vida i atents als progressos pedagògics.
5. Afavorim en l’alumnat el desenvolupament de l’autonomia personal i la responsabilitat, de manera que el rigor en el treball afavoreixi una constant millora dels resultats acadèmics.
6. Estem oberts a dialogar i a donar respostes a la problemàtica social.
7. Impulsem la implicació i el compromís del Personal de la Comunitat Educativa en el Projecte educatiu, i en la direcció i la gestió del Centre.
1.129 alumnes
Entre 25 i 28 alumnes
En els casos de matèries per projectes o docència compartida, la ratio alumne/ professor és de al voltant de 13 alumnes per professor.
Total de 109 professors.
3 línies per curs.
En les proves de compètencies bàsiques la nostra escola està per sobre de la mitjana de Catalunya. Els nostres alumnes de batxillerat superen la selectivitat amb èxit i poden accedir als graus d’estudis superiors als que han optat.
Les aules estàn equipades amb pissarres digitals i altres eines tecnològiques. Els alumnes disposen de tablet o ordinador d’ús a l’aula per les differents activtats que es proposen.
- Guanyadors 2021 i finalistes 2020, 2019 i 2018 del Concurs de Curtmetratges de Mans Unides.
- Finalistes al Concurs Literari de Coca-cola 2013
- Beques universitàries a alumnes pels seus Treballs de Recerca (UIC, 2022).
- Guanyador a Millor Comportament del Robot a la LegoLeague 2024.
95%
si
si
Escola oberta
L’Escola Teresiana és acollidora. Obre les portes a l’entorn, de manera que pugui ser lloc de trobada amb altres. Col·labora en projectes i activitats amb grups i institucions que tinguin finalitats semblants, en el marc del pluralisme que caracteritza la nostra societat.
El desenvolupament integral d’infants, adolescents i joves es completa amb altres temps i activitats que afavoreixen una interrelació educativa de caràcter no formal, i el desenvolupament de capacitats que van més enllà del currículum.
Escola en pastoral
L’educació per a la transcendència és un dels puntals de l’Escola Teresiana. Des de totes les àrees, activitats i relacions del centre es propicia la capacitat d’interiorització i silenci, el valor de les relacions, la sensibilitat i el compromís amb la justícia, la pau i la cooperació i l’ajuda mútua entre tots. L’escola té cura dins del seu itinerari educatiu de l’educació en la fe a través de l’ensenyament religiós escolar i de les celebracions i festes religioses.
Escola de qualitat
L’Escola Teresiana se sent compromesa amb la societat actual i en diàleg amb ella i és el fet d’integrar una cultura d’avaluació en el centre el que permet donar una resposta adequada a les necessitats d’aquesta societat, mitjançant la cerca de processos de millora continuada que preparin l’alumnat des de la realitat i per a la vida.
El motor de la renovació es troba en els seus educadors i educadores, dels quals en prioritza la formació, articulant accions destinades a aconseguir l’actualització permanent i un enfortiment més gran de la seva identitat vocacional educadora. La importància de l’avaluació continuada de l’alumnat en els aspectes acadèmics i competencials requereix explicitar els criteris d’avaluació i promoció com a factors de motivació i esforç.
Així som i així volem ser
- Creiem en la força transformadora de l’educació.
Volem ser:
– Escola en Pastoral: valors cristians, educació per a la transcendència, ensenyament religiós…
– Escola oberta: inserida en el context sociocultural que li és propi, fomenta el desenvolupament integral de la persona, és acollidora i va més enllà de l’horari i matèries curriculars.
– Escola que opta per la persona a través de:
· L’atenció a la diversitat, com a distintiu de l’Escola Teresiana.
· L’acció tutorial, com a mitjà privilegiat per a l’atenció personal i / o grupal.
· L’orientació educativa, acompanyant la tasca docent de les persones implicades en l’escola, la prevenció de problemes, la renovació pedagògica…
– Escola de qualitat:
· Amb un tasca pedagògica que parteix de la pedagogia de la trobada i de l’aprenentatge cooperatiu que proposa la Proposta Educativa Teresiana (PET).
· Que cuida la selecció i formació del personal en l’àmbit professional, en el sentit educatiu i en la identitat teresiana.
· Que fomenta l’avaluació entesa com a procés de millora contínua.
Como ho fem?
1. Animem un projecte evangelitzador que integra tot el que es fa al Centre: acadèmicament, socialment, festivament, culturalment, … religiosament.
2. Oferim una manera organitzada i sistemàtica d’educar en comunitat educativa que treballa en equip, afavorint la cooperació de tots en un clima de diàleg i transparència.
3. Compromesos a que l’escola eduqui per a la vida i que la vida entri a l’escola, preparant els nostres alumnes per a la participació activa en la vida pública i cultural.
4. Busquen en tot la qualitat educativa mitjançant la competència professional i l’actualització dels docents, receptius a la vida i atents als progressos pedagògics.
5. Afavorim en l’alumnat el desenvolupament de l’autonomia personal i la responsabilitat, de manera que el rigor en el treball afavoreixi una constant millora dels resultats acadèmics.
6. Estem oberts a dialogar i a donar respostes a la problemàtica social.
7. Impulsem la implicació i el compromís del Personal de la Comunitat Educativa en el Projecte educatiu, i en la direcció i la gestió del Centre.
1.129 alumnes
Entre 25 i 28 alumnes
Total de 109 professors.
En els casos de matèries per projectes o docència compartida, la ratio alumne/ professor és de al voltant de 13 alumnes per professor.
3 línies per curs.
En les proves de compètencies bàsiques la nostra escola està per sobre de la mitjana de Catalunya. Els nostres alumnes de batxillerat superen la selectivitat amb èxit i poden accedir als graus d’estudis superiors als que han optat.
Les aules estàn equipades amb pissarres digitals i altres eines tecnològiques. Els alumnes disposen de tablet o ordinador d’ús a l’aula per les differents activtats que es proposen.
- Guanyadors 2021 i finalistes 2020, 2019 i 2018 del Concurs de Curtmetratges de Mans Unides.
- Finalistes al Concurs Literari de Coca-cola 2013
- Beques universitàries a alumnes pels seus Treballs de Recerca (UIC, 2022).
- Guanyador a Millor Comportament del Robot a la LegoLeague 2024.
95%
si
si
• Llar d’Infants • Educació Infantil • Educació Primària • Educació Secundària Obligatòria • Batxillerat
Humanitats Ciències Socials Ciències Tecnologia
No
Català
Català, castella Anglès, francès. Batxibac / Batxillerat dual. Centre Examinador de Cambridge.
Cada materia especifica a la guia docent de l’asignatura la forma en què s’adreçaran les necessitats dels diferents tipus d’alumnes.
– Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
Els alumnes opten a realizar cursos complets o per trimestres a l’estranger gràcies als nostres programes d’intercanvi.
• Llar d’Infants • Educació Infantil • Educació Primària • Educació Secundària Obligatòria • Batxillerat
Humanitats Ciències Socials Ciències Tecnologia
No
Català
Català, castella Anglès, francès. Batxibac / Batxillerat dual. Centre Examinador de Cambridge.
Cada materia especifica a la guia docent de l’asignatura la forma en què s’adreçaran les necessitats dels diferents tipus d’alumnes.
– Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
Els alumnes opten a realizar cursos complets o per trimestres a l’estranger gràcies als nostres programes d’intercanvi.
Espais amplis, jardí, 6 pistes de futbol, basquet i volei, i poliesportiu
Nous laboratoris de Física, Química i Biologia.
Sí
Nova aula de tecnologia, Nova aula de dibuix tècnic, Oratori.
Espais amplis, jardí, 6 pistes de futbol, basquet i volei, i poliesportiu
Nous laboratoris de Física, Química i Biologia.
Sí
Nova aula de tecnologia, Nova aula de dibuix tècnic, Oratori.
Menjador amb cuina pròpia.
No
Sí
Infermeria. Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
• Esportives: futbol, bàsquet, voleibol. • Culturals: anglès, alemany, xinès, escacs, teatre, arts plàstiques, guitarra, dansa moderna, tallers de cuina.
Sí. La lectura és una faceta important a la nostra escola. Els libres són protagonistes a nivell acadèmic amb matèries com Pla Lector i estan presents en el dia a dia de l’alumne.
Menjador amb cuina pròpia.
No
Sí
Infermeria. Gabinet psicopedagògic amb observació i orientació sistemàtica de l’alumnat
• Esportives: futbol, bàsquet, voleibol. • Culturals: anglès, alemany, xinès, escacs, teatre, arts plàstiques, guitarra, dansa moderna, tallers de cuina.
Sí. La lectura és una faceta important a la nostra escola. Els libres són protagonistes a nivell acadèmic amb matèries com Pla Lector i estan presents en el dia a dia de l’alumne.
Sí
Sí
Sí
Sí, d’estiu.
Sí. AMPA
Sí
Sí
Sí
Sí, d’estiu.
Sí. AMPA