CIC escola de batxillerats – Barcelona
Portes obertes
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
DADES DE L'ESCOLA
PRESENTACIÓ
OFERTA EDUCATIVA
INSTAL·LACIONS
SERVEIS
ALTRES
DADES DE L'ESCOLA
Titularitat:
Fundació Privada Institució Cultural del CIC
Fundació Privada Institució Cultural del CIC
Adreça:
Via Augusta, 205
Via Augusta, 205
Codi postal:
08021
08021
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Sarrià – Sant Gervasi
Sarrià – Sant Gervasi
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
93 200 11 33
93 200 11 33
Adreça electrònica:
informacio@iccic.edu
informacio@iccic.edu
Web:
https://www.iccic.edu/escola-de-batxillerats
https://www.iccic.edu/escola-de-batxillerats
Titularitat:
Fundació Privada Institució Cultural del CIC
Fundació Privada Institució Cultural del CIC
Adreça:
Via Augusta, 205
Via Augusta, 205
Codi postal:
08021
08021
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Sarrià – Sant Gervasi
Sarrià – Sant Gervasi
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
93 200 11 33
93 200 11 33
Adreça electrònica:
informacio@iccic.edu
informacio@iccic.edu
Web:
https://www.iccic.edu/escola-de-batxillerats
https://www.iccic.edu/escola-de-batxillerats
Codi del centre:
8032233
8032233
Preu:
Uns 500 euros mensuals durant 2 anys (10 mensualitats per curs)
Uns 500 euros mensuals durant 2 anys (10 mensualitats per curs)
PRESENTACIÓ
Model educatiu:
La nostra escola, especialitzada en el batxillerat, proposa una formació integral de l’alumne, que combina la qualitat acadèmica amb el desenvolupament de les capacitats individuals i socials, en un entorn d’autonomia i autoexigència. El nostre projecte educatiu vol acompanyar l’alumne en el seu procés d’aprenentatge amb l’objectiu de formar ciutadans responsables, respectuosos i amb les competències necessàries per encarar amb garanties el seu futur acadèmic i professional. Els principals eixos de la nostra tasca educativa són: – L’acompanyament de tutors, professors i tot l’equip de l’escola perquè cada alumne se senti valorat i respectat i trobi la confiança i el suport per al seu desenvolupament personal, tant acadèmic com emocional – La necessitat de diàleg entre tutor i família per millorar l’acció educativa, sense oblidar que l’escola persegueix la maduració de l’alumne i l’assumpció de les responsabilitats pròpies de l’edat adulta – La confiança en el treball profund i reflexiu i en la tenacitat per assolir amb sentit els objectius del batxillerat, així com la confiança en el valor del coneixement com a mitjà de millora personal i col·lectiva, i el gust per fer-ne partícips els alumnes amb rigor i esperit crític – La creació d’un ambient estimulant, dins i fora de l’aula, amb nombroses activitats formatives complementàries i que potencia l’esperit de superació personal i col·lectiva
La nostra escola, especialitzada en el batxillerat, proposa una formació integral de l’alumne, que combina la qualitat acadèmica amb el desenvolupament de les capacitats individuals i socials, en un entorn d’autonomia i autoexigència. El nostre projecte educatiu vol acompanyar l’alumne en el seu procés d’aprenentatge amb l’objectiu de formar ciutadans responsables, respectuosos i amb les competències necessàries per encarar amb garanties el seu futur acadèmic i professional. Els principals eixos de la nostra tasca educativa són: – L’acompanyament de tutors, professors i tot l’equip de l’escola perquè cada alumne se senti valorat i respectat i trobi la confiança i el suport per al seu desenvolupament personal, tant acadèmic com emocional – La necessitat de diàleg entre tutor i família per millorar l’acció educativa, sense oblidar que l’escola persegueix la maduració de l’alumne i l’assumpció de les responsabilitats pròpies de l’edat adulta – La confiança en el treball profund i reflexiu i en la tenacitat per assolir amb sentit els objectius del batxillerat, així com la confiança en el valor del coneixement com a mitjà de millora personal i col·lectiva, i el gust per fer-ne partícips els alumnes amb rigor i esperit crític – La creació d’un ambient estimulant, dins i fora de l’aula, amb nombroses activitats formatives complementàries i que potencia l’esperit de superació personal i col·lectiva
Nombre d’alumnes:
Uns 500 aproximadament
Uns 500 aproximadament
Nombre d’alumnes per aula:
28 de mitjana
28 de mitjana
Nombre de professors fix i de suport:
L’escola compta amb una seixantena de professionals cadascú especialista en la matèria que imparteix
L’escola compta amb una seixantena de professionals cadascú especialista en la matèria que imparteix
Nombre de línies per curs:
Actualment tenim 9 línies per curs
Actualment tenim 9 línies per curs
Resultats acadèmics:
Tots els nostres alumnes superen la selectivitat. Un 80% de l’alumnat entra a la primera opció triada d’estudis universitaris i a la universitat desitjada
Tots els nostres alumnes superen la selectivitat. Un 80% de l’alumnat entra a la primera opció triada d’estudis universitaris i a la universitat desitjada
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
99%
99%
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
Rigor acadèmic, escola especialitzada en batxillerat amb un claustre de professorat experts en la matèria que imparteixen, ambient estimulant i pre-universitari, gran oferta d’itineraris de batxillerat, possibilitat de realitzar activitats complementàries al currículum de batxillerat.
Rigor acadèmic, escola especialitzada en batxillerat amb un claustre de professorat experts en la matèria que imparteixen, ambient estimulant i pre-universitari, gran oferta d’itineraris de batxillerat, possibilitat de realitzar activitats complementàries al currículum de batxillerat.
Model educatiu:
La nostra escola, especialitzada en el batxillerat, proposa una formació integral de l’alumne, que combina la qualitat acadèmica amb el desenvolupament de les capacitats individuals i socials, en un entorn d’autonomia i autoexigència. El nostre projecte educatiu vol acompanyar l’alumne en el seu procés d’aprenentatge amb l’objectiu de formar ciutadans responsables, respectuosos i amb les competències necessàries per encarar amb garanties el seu futur acadèmic i professional. Els principals eixos de la nostra tasca educativa són: – L’acompanyament de tutors, professors i tot l’equip de l’escola perquè cada alumne se senti valorat i respectat i trobi la confiança i el suport per al seu desenvolupament personal, tant acadèmic com emocional – La necessitat de diàleg entre tutor i família per millorar l’acció educativa, sense oblidar que l’escola persegueix la maduració de l’alumne i l’assumpció de les responsabilitats pròpies de l’edat adulta – La confiança en el treball profund i reflexiu i en la tenacitat per assolir amb sentit els objectius del batxillerat, així com la confiança en el valor del coneixement com a mitjà de millora personal i col·lectiva, i el gust per fer-ne partícips els alumnes amb rigor i esperit crític – La creació d’un ambient estimulant, dins i fora de l’aula, amb nombroses activitats formatives complementàries i que potencia l’esperit de superació personal i col·lectiva
La nostra escola, especialitzada en el batxillerat, proposa una formació integral de l’alumne, que combina la qualitat acadèmica amb el desenvolupament de les capacitats individuals i socials, en un entorn d’autonomia i autoexigència. El nostre projecte educatiu vol acompanyar l’alumne en el seu procés d’aprenentatge amb l’objectiu de formar ciutadans responsables, respectuosos i amb les competències necessàries per encarar amb garanties el seu futur acadèmic i professional. Els principals eixos de la nostra tasca educativa són: – L’acompanyament de tutors, professors i tot l’equip de l’escola perquè cada alumne se senti valorat i respectat i trobi la confiança i el suport per al seu desenvolupament personal, tant acadèmic com emocional – La necessitat de diàleg entre tutor i família per millorar l’acció educativa, sense oblidar que l’escola persegueix la maduració de l’alumne i l’assumpció de les responsabilitats pròpies de l’edat adulta – La confiança en el treball profund i reflexiu i en la tenacitat per assolir amb sentit els objectius del batxillerat, així com la confiança en el valor del coneixement com a mitjà de millora personal i col·lectiva, i el gust per fer-ne partícips els alumnes amb rigor i esperit crític – La creació d’un ambient estimulant, dins i fora de l’aula, amb nombroses activitats formatives complementàries i que potencia l’esperit de superació personal i col·lectiva
Nombre d’alumnes:
Uns 500 aproximadament
Uns 500 aproximadament
Nombre d’alumnes per aula:
28 de mitjana
28 de mitjana
Nombre de professors fix i de suport:
L’escola compta amb una seixantena de professionals cadascú especialista en la matèria que imparteix
L’escola compta amb una seixantena de professionals cadascú especialista en la matèria que imparteix
Nombre de línies per curs:
Actualment tenim 9 línies per curs
Actualment tenim 9 línies per curs
Resultats acadèmics:
Tots els nostres alumnes superen la selectivitat. Un 80% de l’alumnat entra a la primera opció triada d’estudis universitaris i a la universitat desitjada
Tots els nostres alumnes superen la selectivitat. Un 80% de l’alumnat entra a la primera opció triada d’estudis universitaris i a la universitat desitjada
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
99%
99%
Lliure de barreres arquitectòniques:
si
si
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
Rigor acadèmic, escola especialitzada en batxillerat amb un claustre de professorat experts en la matèria que imparteixen, ambient estimulant i pre-universitari, gran oferta d’itineraris de batxillerat, possibilitat de realitzar activitats complementàries al currículum de batxillerat.
Rigor acadèmic, escola especialitzada en batxillerat amb un claustre de professorat experts en la matèria que imparteixen, ambient estimulant i pre-universitari, gran oferta d’itineraris de batxillerat, possibilitat de realitzar activitats complementàries al currículum de batxillerat.
OFERTA EDUCATIVA
Etapes educatives:
Batxillerat
Batxillerat
Modalitats de batxillerat:
Arts Ciències i tecnologia, Humanitats i ciències socials.
Arts Ciències i tecnologia, Humanitats i ciències socials.
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Anglès o Francès com a llengua estrangera
Anglès o Francès com a llengua estrangera
Atenció a la diversitat:
Disposem d’un Departament d’Orientació Psicopedagògica (DOP)
Disposem d’un Departament d’Orientació Psicopedagògica (DOP)
Projecció Internacional:
Oferim un servei d’orientació escolar (School Counseling) per ajudar l’alumnat que s’està plantejant dur a terme una experiència de mobilitat (estudis, beca de col·laboració, feina…) a prendre la decisió de forma fonamentada, ajudant en l’elecció i la planificació en funció dels seus interessos i necessitats.
Oferim un servei d’orientació escolar (School Counseling) per ajudar l’alumnat que s’està plantejant dur a terme una experiència de mobilitat (estudis, beca de col·laboració, feina…) a prendre la decisió de forma fonamentada, ajudant en l’elecció i la planificació en funció dels seus interessos i necessitats.
Etapes educatives:
Batxillerat
Batxillerat
Modalitats de batxillerat:
Arts Ciències i tecnologia, Humanitats i ciències socials.
Arts Ciències i tecnologia, Humanitats i ciències socials.
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Anglès o Francès com a llengua estrangera
Anglès o Francès com a llengua estrangera
Atenció a la diversitat:
Disposem d’un Departament d’Orientació Psicopedagògica (DOP)
Disposem d’un Departament d’Orientació Psicopedagògica (DOP)
Projecció Internacional:
Oferim un servei d’orientació escolar (School Counseling) per ajudar l’alumnat que s’està plantejant dur a terme una experiència de mobilitat (estudis, beca de col·laboració, feina…) a prendre la decisió de forma fonamentada, ajudant en l’elecció i la planificació en funció dels seus interessos i necessitats.
Oferim un servei d’orientació escolar (School Counseling) per ajudar l’alumnat que s’està plantejant dur a terme una experiència de mobilitat (estudis, beca de col·laboració, feina…) a prendre la decisió de forma fonamentada, ajudant en l’elecció i la planificació en funció dels seus interessos i necessitats.
INSTAL·LACIONS
Instal·lacions esportives:
L’educació física la realitzem a les instal·lacions del Thau Barcelona
L’educació física la realitzem a les instal·lacions del Thau Barcelona
Laboratoris:
Sí
Sí
Sala de música:
Aules de música de l’escola Virtèlia. Auditori amb capacitat per a 215 persones.
Aules de música de l’escola Virtèlia. Auditori amb capacitat per a 215 persones.
Sala visual i plàstica:
Aules de dibuix, volum i tecnologia
Aules de dibuix, volum i tecnologia
Biblioteca:
Mediateca (Reina Victòria 14) un espai de biblioteca amb ordinadors de treball pels alumnes
Mediateca (Reina Victòria 14) un espai de biblioteca amb ordinadors de treball pels alumnes
Altres:
L’edifici principal (via Augusta 205) és un aulari de sis plantes que inclou amb una planta baixa amb el vestíbul, oficines i la cafeteria, una planta d’oficines i cinc d’aules. Les comunicacions verticals es fan per una única escala interior i dos ascensors. Disposem d’una escala d’emergència exterior. L’escola té dos espais annexos: Vallmajor 11, un espai semisoterrani de dues plantes.
L’edifici principal (via Augusta 205) és un aulari de sis plantes que inclou amb una planta baixa amb el vestíbul, oficines i la cafeteria, una planta d’oficines i cinc d’aules. Les comunicacions verticals es fan per una única escala interior i dos ascensors. Disposem d’una escala d’emergència exterior. L’escola té dos espais annexos: Vallmajor 11, un espai semisoterrani de dues plantes.
Instal·lacions esportives:
L’educació física la realitzem a les instal·lacions del Thau Barcelona
L’educació física la realitzem a les instal·lacions del Thau Barcelona
Laboratoris:
Sí
Sí
Sala de música:
Aules de música de l’escola Virtèlia. Auditori amb capacitat per a 215 persones.
Aules de música de l’escola Virtèlia. Auditori amb capacitat per a 215 persones.
Sala visual i plàstica:
Aules de dibuix, volum i tecnologia
Aules de dibuix, volum i tecnologia
Biblioteca:
Mediateca (Reina Victòria 14) un espai de biblioteca amb ordinadors de treball pels alumnes
Mediateca (Reina Victòria 14) un espai de biblioteca amb ordinadors de treball pels alumnes
Altres:
L’edifici principal (via Augusta 205) és un aulari de sis plantes que inclou amb una planta baixa amb el vestíbul, oficines i la cafeteria, una planta d’oficines i cinc d’aules. Les comunicacions verticals es fan per una única escala interior i dos ascensors. Disposem d’una escala d’emergència exterior. L’escola té dos espais annexos: Vallmajor 11, un espai semisoterrani de dues plantes.
L’edifici principal (via Augusta 205) és un aulari de sis plantes que inclou amb una planta baixa amb el vestíbul, oficines i la cafeteria, una planta d’oficines i cinc d’aules. Les comunicacions verticals es fan per una única escala interior i dos ascensors. Disposem d’una escala d’emergència exterior. L’escola té dos espais annexos: Vallmajor 11, un espai semisoterrani de dues plantes.
SERVEIS
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Hi ha servei de cafeteria on es poden quedar a dinar. Una empresa externa ens facilita els càtering.
Hi ha servei de cafeteria on es poden quedar a dinar. Una empresa externa ens facilita els càtering.
Transport escolar:
No
No
Servei d’acollida:
No
No
Servei mèdic i/o psicològic:
Disposem d’una infermeri i del DOP
Disposem d’una infermeri i del DOP
Activitats extraescolars:
1
1
Socialització de llibres:
No
No
Altres:
Oferim una sèrie d’activitats complementàries tals com Grup de teatre, Club del còmic, Taller de coeteria, Taller de creació literària, Òpera al Liceu, entre d’altres.
Oferim una sèrie d’activitats complementàries tals com Grup de teatre, Club del còmic, Taller de coeteria, Taller de creació literària, Òpera al Liceu, entre d’altres.
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Hi ha servei de cafeteria on es poden quedar a dinar. Una empresa externa ens facilita els càtering.
Hi ha servei de cafeteria on es poden quedar a dinar. Una empresa externa ens facilita els càtering.
Transport escolar:
No
No
Servei d’acollida:
No
No
Servei mèdic i/o psicològic:
Disposem d’una infermeri i del DOP
Disposem d’una infermeri i del DOP
Activitats extraescolars:
1
1
Socialització de llibres:
No
No
Altres:
Oferim una sèrie d’activitats complementàries tals com Grup de teatre, Club del còmic, Taller de coeteria, Taller de creació literària, Òpera al Liceu, entre d’altres.
Oferim una sèrie d’activitats complementàries tals com Grup de teatre, Club del còmic, Taller de coeteria, Taller de creació literària, Òpera al Liceu, entre d’altres.
ALTRES
Colònies:
L’alumnat de 2n batxillerat realitza una sortida de 2 o 3 dies en funció de l’itinerari:
L’alumnat de 2n batxillerat realitza una sortida de 2 o 3 dies en funció de l’itinerari:
Colònies:
L’alumnat de 2n batxillerat realitza una sortida de 2 o 3 dies en funció de l’itinerari:
L’alumnat de 2n batxillerat realitza una sortida de 2 o 3 dies en funció de l’itinerari: