Escola Augusta – Barcelona
Portes obertes
![1695300485551](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/1695300485551.jpg)
![1698253284959](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/1698253284959.jpg)
![1699970215229](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/1699970215229.jpg)
![Augusta-1 (2)](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/Augusta-1-2.jpg)
![Augusta-4](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/Augusta-4.jpg)
![Augusta-6 (1)](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/Augusta-6-1.jpg)
![Augusta-8](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/Augusta-8.jpg)
![Augusta-11](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/Augusta-11.jpg)
![Augusta-14 (2)](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/Augusta-14-2.jpg)
![Augusta-17 (1)](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/Augusta-17-1.jpg)
![Augusta-134](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/Augusta-134.jpg)
![IMG_3243jpg](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG_3243jpg.jpg)
![IMG_4558](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG_4558.jpg)
![IMG_6458 (1)](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG_6458-1.jpg)
![IMG_7306](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG_7306.jpg)
![IMG_20231003_095044](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG_20231003_095044.jpg)
![IMG_20231009_155558](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG_20231009_155558.jpg)
![IMG_20231211_121008](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG_20231211_121008.jpg)
![IMG-20231027-WA0017](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG-20231027-WA0017.jpg)
![IMG20231011095818 (1)](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG20231011095818-1.jpg)
![IMG20231019120527](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG20231019120527.jpg)
![IMG20231110101936](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/IMG20231110101936.jpg)
![PXL_20231122_094957524.PORTRAIT.ORIGINAL (1)](https://trobarescola.cat/wp-content/uploads/2022/04/PXL_20231122_094957524.PORTRAIT.ORIGINAL-1.jpg)
Informació i imatges aportades per l’escola
QUI SOM?
Titularitat:
Cooperatives
Cooperatives
Adreça:
Rector Ubach, 60
Rector Ubach, 60
Codi postal:
08021
08021
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Sarrià – Sant Gervasi
Sarrià – Sant Gervasi
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
93 209 27 35
93 209 27 35
Adreça electrònica:
augusta@escola-augusta.com
augusta@escola-augusta.com
Web:
http://escola-augusta.com/
http://escola-augusta.com/
Codi del centre:
8057084
8057084
Preu:
Infantil: 140,50 € / Primària: 168,50 € / ESO: 270,00 € / Batxillerat: 480,00 €
Infantil: 140,50 € / Primària: 168,50 € / ESO: 270,00 € / Batxillerat: 480,00 €
Portes obertes:
Infantil i Primària: 23 de febrer de 2024 de 15.30 a 17.00 h
ESO i Batxillerat: 20 de febrer de 2024 a les 17.30 h
Titularitat:
Cooperatives
Cooperatives
Adreça:
Rector Ubach, 60
Rector Ubach, 60
Codi postal:
08021
08021
Població:
Barcelona
Barcelona
Barri:
Sarrià – Sant Gervasi
Sarrià – Sant Gervasi
Província:
Barcelona
Barcelona
Comarca:
Barcelonès
Barcelonès
Telèfon/s:
93 209 27 35
93 209 27 35
Adreça electrònica:
augusta@escola-augusta.com
augusta@escola-augusta.com
Web:
http://escola-augusta.com/
http://escola-augusta.com/
Codi del centre:
8057084
8057084
Preu:
Infantil: 140,50 € / Primària: 168,50 € / ESO: 270,00 € / Batxillerat: 480,00 €
Infantil: 140,50 € / Primària: 168,50 € / ESO: 270,00 € / Batxillerat: 480,00 €
Portes obertes:
Infantil i Primària: 23 de febrer de 2024 de 15.30 a 17.00 h
ESO i Batxillerat: 20 de febrer de 2024 a les 17.30 h
Model educatiu:
Model educatiu basat en l’aprenentatge competencial a partir de projectes d’immersió temàtica i ambients d’aprenentatge on l’alumne és el protagonista de tot aquest procés. El treball emocional i social és un dels eixos en el que els nostres alumnes troben un recurs, mitjançant les assemblees, per expressar idees, emocions i sentiments. Aquesta metodologia facilita al nostre alumnat arribar a ser una persona emocionalment intel·ligent, amb una mentalitat inclusiva, emprenedors i amb valors i compromisos ferms.
Model educatiu basat en l’aprenentatge competencial a partir de projectes d’immersió temàtica i ambients d’aprenentatge on l’alumne és el protagonista de tot aquest procés. El treball emocional i social és un dels eixos en el que els nostres alumnes troben un recurs, mitjançant les assemblees, per expressar idees, emocions i sentiments. Aquesta metodologia facilita al nostre alumnat arribar a ser una persona emocionalment intel·ligent, amb una mentalitat inclusiva, emprenedors i amb valors i compromisos ferms.
Nombre d’alumnes:
340 alumnes
340 alumnes
Nombre d’alumnes per aula:
Infantil: 22 / Primària: 22 / ESO: 27 / Batxillerat: 30
Infantil: 22 / Primària: 22 / ESO: 27 / Batxillerat: 30
Nombre d’alumnes per població:
15 nens/mestre
15 nens/mestre
Nombre de professors fix i de suport:
30
30
Nombre de línies per curs:
Una línia per curs.
Una línia per curs.
Resultats acadèmics:
Per damunt de les competències bàsiques.
Per damunt de les competències bàsiques.
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
● INF: Només projector ● PRIM: chromebooks, ordinadors i projectors ● ESO: chromebooks, ordinadors i projectors, impresora 3D ● BATX: chromebooks, ordinadors i projectors, impresora 3D
● INF: Només projector ● PRIM: chromebooks, ordinadors i projectors ● ESO: chromebooks, ordinadors i projectors, impresora 3D ● BATX: chromebooks, ordinadors i projectors, impresora 3D
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
90%
90%
Lliure de barreres arquitectòniques:
no
no
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
Gran escola petita, acompanyament en tot moment i etapa dels nostres alumnes, treball emocional, priorització de l’alumne com a persona envers resultats acadèmics.
Gran escola petita, acompanyament en tot moment i etapa dels nostres alumnes, treball emocional, priorització de l’alumne com a persona envers resultats acadèmics.
Model educatiu:
Model educatiu basat en l’aprenentatge competencial a partir de projectes d’immersió temàtica i ambients d’aprenentatge on l’alumne és el protagonista de tot aquest procés. El treball emocional i social és un dels eixos en el que els nostres alumnes troben un recurs, mitjançant les assemblees, per expressar idees, emocions i sentiments. Aquesta metodologia facilita al nostre alumnat arribar a ser una persona emocionalment intel·ligent, amb una mentalitat inclusiva, emprenedors i amb valors i compromisos ferms.
Model educatiu basat en l’aprenentatge competencial a partir de projectes d’immersió temàtica i ambients d’aprenentatge on l’alumne és el protagonista de tot aquest procés. El treball emocional i social és un dels eixos en el que els nostres alumnes troben un recurs, mitjançant les assemblees, per expressar idees, emocions i sentiments. Aquesta metodologia facilita al nostre alumnat arribar a ser una persona emocionalment intel·ligent, amb una mentalitat inclusiva, emprenedors i amb valors i compromisos ferms.
Nombre d’alumnes:
340 alumnes
340 alumnes
Nombre d’alumnes per aula:
Infantil: 22 / Primària: 22 / ESO: 27 / Batxillerat: 30
Infantil: 22 / Primària: 22 / ESO: 27 / Batxillerat: 30
Nombre de professors fix i de suport:
30
30
Nombre d’alumnes per població:
15 nens/mestre
15 nens/mestre
Nombre de línies per curs:
Una línia per curs.
Una línia per curs.
Resultats acadèmics:
Per damunt de les competències bàsiques.
Per damunt de les competències bàsiques.
Ús de material tecnològic a les aules, tauletes, mòbils…:
● INF: Només projector ● PRIM: chromebooks, ordinadors i projectors ● ESO: chromebooks, ordinadors i projectors, impresora 3D ● BATX: chromebooks, ordinadors i projectors, impresora 3D
● INF: Només projector ● PRIM: chromebooks, ordinadors i projectors ● ESO: chromebooks, ordinadors i projectors, impresora 3D ● BATX: chromebooks, ordinadors i projectors, impresora 3D
Fidelització: percentatge d’alumnes que acaben la vida escolar en el centre:
90%
90%
Lliure de barreres arquitectòniques:
no
no
Escola verda:
si
si
Trets diferencials:
Gran escola petita, acompanyament en tot moment i etapa dels nostres alumnes, treball emocional, priorització de l’alumne com a persona envers resultats acadèmics.
Gran escola petita, acompanyament en tot moment i etapa dels nostres alumnes, treball emocional, priorització de l’alumne com a persona envers resultats acadèmics.
Etapes educatives:
De P3 fins a batxillerat.
De P3 fins a batxillerat.
Modalitats de batxillerat:
Científic Tecnològic Social Humanístic
Científic Tecnològic Social Humanístic
Cicles formatius:
No
No
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Anglès i francès.
Anglès i francès.
Atenció a la diversitat:
Sí, aula d’acollida i de nouvinguts.
Sí, aula d’acollida i de nouvinguts.
Projectes singulars:
Projecte 2030 Projecte emocional Treballs per ambient d’aprenentatge
Projecte 2030 Projecte emocional Treballs per ambient d’aprenentatge
Etapes educatives:
De P3 fins a batxillerat.
De P3 fins a batxillerat.
Modalitats de batxillerat:
Científic Tecnològic Social Humanístic
Científic Tecnològic Social Humanístic
Cicles formatius:
No
No
Llengua vehicular:
Català
Català
Idiomes:
Anglès i francès.
Anglès i francès.
Atenció a la diversitat:
Sí, aula d’acollida i de nouvinguts.
Sí, aula d’acollida i de nouvinguts.
Projectes singulars:
Projecte 2030 Projecte emocional Treballs per ambient d’aprenentatge
Projecte 2030 Projecte emocional Treballs per ambient d’aprenentatge
Instal·lacions esportives:
Pista de futbol i patis de terra.
Pista de futbol i patis de terra.
Laboratoris:
Laboratori a ESO.
Laboratori a ESO.
Patis:
3 ambients: pati enjardinat INF, pati PRIM, pati ESO BATX surt al carrer amb permís dels tutors legals.
3 ambients: pati enjardinat INF, pati PRIM, pati ESO BATX surt al carrer amb permís dels tutors legals.
Sala visual i plàstica:
Aula d’audiovisual i plàstica, compartint espai amb el taller de tecnologia.
Aula d’audiovisual i plàstica, compartint espai amb el taller de tecnologia.
Biblioteca:
Sí
Sí
Instal·lacions esportives:
Pista de futbol i patis de terra.
Pista de futbol i patis de terra.
Laboratoris:
Laboratori a ESO.
Laboratori a ESO.
Patis:
3 ambients: pati enjardinat INF, pati PRIM, pati ESO BATX surt al carrer amb permís dels tutors legals.
3 ambients: pati enjardinat INF, pati PRIM, pati ESO BATX surt al carrer amb permís dels tutors legals.
Sala visual i plàstica:
Aula d’audiovisual i plàstica, compartint espai amb el taller de tecnologia.
Aula d’audiovisual i plàstica, compartint espai amb el taller de tecnologia.
Biblioteca:
Sí
Sí
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Menjador amb servei de càtering.
Menjador amb servei de càtering.
Servei d’acollida:
Servei d’acollida d’infantil i primària, de 8 a 9h i de 17 a 17:30h.
Servei d’acollida d’infantil i primària, de 8 a 9h i de 17 a 17:30h.
Servei mèdic i/o psicològic:
Servei mèdic i psicològic a través de l’empresa Doctivi.
Servei mèdic i psicològic a través de l’empresa Doctivi.
Activitats extraescolars:
Activitats extraescolars des de P3 fins ESO:
Activitats extraescolars des de P3 fins ESO:
- Futbol
- Teatre
- Dansa
- Taekwondo
- Dibuix
- Còmic
- Anglès
- Escacs
- patinatge
- Voleibol
Socialització de llibres:
Socialització de llibres i uniformes a totes les etapes educatives.
Socialització de llibres i uniformes a totes les etapes educatives.
Menjador amb cuina pròpia o empresa externa:
Menjador amb servei de càtering.
Menjador amb servei de càtering.
Servei d’acollida:
Servei d’acollida d’infantil i primària, de 8 a 9h i de 17 a 17:30h.
Servei d’acollida d’infantil i primària, de 8 a 9h i de 17 a 17:30h.
Servei mèdic i/o psicològic:
Servei mèdic i psicològic a través de l’empresa Doctivi.
Servei mèdic i psicològic a través de l’empresa Doctivi.
Activitats extraescolars:
Activitats extraescolars des de P3 fins ESO:
Activitats extraescolars des de P3 fins ESO:
- Futbol
- Teatre
- Dansa
- Taekwondo
- Dibuix
- Còmic
- Anglès
- Escacs
- patinatge
- Voleibol
Socialització de llibres:
Socialització de llibres i uniformes a totes les etapes educatives.
Socialització de llibres i uniformes a totes les etapes educatives.
Uniformes:
Uniforme obligatori de P3 a 6è (de diari i d’Educació Física) ESO i BATX només uniforme d’Educació Física.
Uniforme obligatori de P3 a 6è (de diari i d’Educació Física) ESO i BATX només uniforme d’Educació Física.
Colònies:
Colònies des de P3 fins a 6è. Sortides de crèdit de síntesi ESO viatge final a 4t ESO.
Colònies des de P3 fins a 6è. Sortides de crèdit de síntesi ESO viatge final a 4t ESO.
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Sí
Sí
Uniformes:
Uniforme obligatori de P3 a 6è (de diari i d’Educació Física) ESO i BATX només uniforme d’Educació Física.
Uniforme obligatori de P3 a 6è (de diari i d’Educació Física) ESO i BATX només uniforme d’Educació Física.
Colònies:
Colònies des de P3 fins a 6è. Sortides de crèdit de síntesi ESO viatge final a 4t ESO.
Colònies des de P3 fins a 6è. Sortides de crèdit de síntesi ESO viatge final a 4t ESO.
Associació de Famílies d’Alumnes (AFA):
Sí
Sí