Els cicles d’Hoteleria i Turisme dins del top 5 en el rànquing d’ocupació d’FP

Si estàs pensant en el teu futur i t’apassiona la idea de treballar en un sector dinàmic i ple d’oportunitats, estudiar un Cicle Formatiu de Grau Superior en Gestió d’Allotjaments Turístics a Barcelona podria ser la clau per a obrir-te portes increïbles.

Per què triar una FP en Hoteleria i Turisme?

Els cicles d’Hoteleria i Turisme són dins del Top 5 del rànquing d’ocupació d’FP. Destaca entre les famílies professionals amb els percentatges més elevats d’inserció laboral dins de l’oferta de Formació Professional (FP), amb taxes que oscil·len entre el 75% i el 82% per a estudis superiors. Això subratlla l’alta demanda de professionals ben formats en aquest sector.

Alta inserció laboral

Segons l’enquesta d’Inserció Laboral dels Ensenyaments Professionals 2023, realitzada pel Departament d’Educació i el Consell General de Cambres de Catalunya, el sector de l’Hoteleria i Turisme té una taxa d’ocupació del 64,2%. Aquesta dada indica que estudiar un CFGS en aquest camp és una elecció estratègica per als qui busquen estabilitat i creixement professional.

Formació pràctica i dinàmica

Un altre avantatge dels estudis d’FP és el seu enfocament pràctic. El 22% dels estudiants trien aquesta formació per considerar-la pràctica i aplicada, permetent-los adquirir habilitats reals des del primer dia. Aquest enfocament és crucial en el sector de l’hoteleria i el turisme, on l’experiència pràctica és essencial.

Durada i flexibilitat

La durada relativament curta dels programes d’FP també és un factor atractiu. El 10% dels estudiants trien una FP per la seva curta durada en comparació amb altres opcions educatives, permetent-los ingressar al mercat laboral més ràpidament.

Accés a la universitat

Els cicles d’FP també ofereixen una via d’accés a la universitat, una raó per la qual el 9% dels estudiants trien aquesta opció, combinant formació pràctica i acadèmica.

Barcelona: el lloc ideal per a estudiar turisme

Barcelona és una ciutat vibrant i culturalment rica, sent un important hub turístic a nivell mundial. Estudiar aquí et brinda l’oportunitat d’estar en el cor de l’acció, on la indústria turística està en constant moviment i evolució.

Diversitat cultural i oportunitats internacionals

La ciutat atreu a visitants de tot el món, proporcionant una experiència única per als estudiants. Aquesta diversitat enriqueix la formació i obre portes a oportunitats internacionals.

Activitats i experiències a EUM

Si decideixes estudiar el CFGS en Gestió d’Allotjaments Turístics a l’EUM, estaràs triant una institució compromesa amb l’excel·lència educativa i la formació integral dels seus estudiants. EUM destaca pel seu enfocament en la pràctica professional i la formació en un entorn real de treball.

Pràctiques professionals i programes d’intercanvi

EUM compta amb acords amb empreses del sector turístic a Barcelona, garantint pràctiques d’alta qualitat i construint una xarxa de contactes professionals des del primer dia. També ofereix programes d’Erasmus a l’estranger, permetent als estudiants viure experiències internacionals i perfeccionar les seves habilitats lingüístiques.

El teu futur en el Turisme i l’Hoteleria comença aquí

Triar estudiar cicles d’Hoteleria i Turisme a Barcelona és una decisió que t’obre un món d’oportunitats. Amb una alta taxa d’inserció laboral i una formació pràctica en una de les ciutats més dinàmiques del món, aquesta opció és ideal per als qui busquen una carrera prometedora en el turisme i l’hoteleria.

No esperis més i comença el teu viatge cap a l’èxit professional en Hostaleria i Turisme! El món del turisme t’espera amb els braços oberts! Entra a Trobar Escola, cerca l’EUM i descobreix tota l’oferta educativa que ofereix!