Ars Viva – Barcelona

Formulari de contacte

Informació i imatges aportades per l’escola

Nom:
Ars Viva – Barcelona
Adreça:
Via Augusta, 108
Provinicia:
Població:
Comarca:
Barcelonès
Destacada:
Barri:
Sarrià-Sant Gervasi
Codi postal:
Telèfon/s:
Adreça electrònica:
cooparsviva@gmail.com
Web:

Presentació

Nosaltres som una cooperativa de músics, que fa 30 anys que treballem junts, i  vam decidir formar el nostre projecte d’escola de música. Tots nosaltres som titulats superiors de la nostra especialitat, músics en actiu i amb molts anys d’experiència pedagògic-musical. A la nostra escola a part de les classes, tenim botiga d’instruments i una editorial.

Fem classes d’instruments, classes col·lectives, tallers, master class, musicoteràpia, etc.

Oferim l’ensenyament de la música des de nadons d’un any fins a alumnes de 90 anys.

El nostre projecte es apropar la música a tothom, i demostrar que, qualsevol persona pot arribar a tocar un instrument i fer música, cada un al seu nivell, i aplicar els beneficis que aporta l’estudi de la música per totes les persones.

Què oferim?

Cursos que s’imparteixen Fem…
  • Classes d’instruments: piano, violí, violoncel, bateria, guitarra clàssica, saxòfon, clarinet, cant, guitarra elèctrica, baix.
  • Sensibilització musical de 2 a 6 anys
  • Música en família per nadons a partir d’un any
  • Coral per adults
  • Tallers gratuïts pel barri
  • Roda d’instruments
  • Casal d’estiu de 6 setmanes
  • Combos per nens i adults
  • Cursets intensius
  • Llenguatge musical i harmonia
  • Preparació per exàmens
  • Musicoteràpia per persones grans, i per nens i joves amb TDA, TDAH, i altres patologies.

Més informació

Instal·lacions Disposem de quasi 300 metres quadrats d’instal·lacions dividits en 11 aules, un bany adaptat per discapacitats, un vestíbul on els alumnes i pares tenen un espai per esperar l’hora de les classes, i els petits disposen de material com llibres, llibretes i colors per pintar, i també els alumnes tenen un espai que denominem “digues la teva” on expressen la seva opinió sobre diversos temes relacionats amb l’escola. També tenim microones i frigorífic per mantenir i escalfar aliments, quan els nens es queden a menjar al casal d’estiu.   La nostra escola Som un projecte dinàmic, amb ganes , il·lusió, treball, implicació, bon ambient, i on el més important són els nostres alumnes, creant un vincle afectiu amb els professors i professores, i estimulant dia a dia a tots ells a seguir aprenent i avançar en el seu progrés musical, i que aprenguin a utilitzar la música com a eina d’expressió, sensibilitat, i comunicació.   Activitats d’estiu/hivern… Fem classes durant tot l’any menys al mes d’agost. A l’hivern, a part de les classes fem Tallers gratuïts pel barri de diverses activitats. També fem roda d’instruments. De tant en tant fem promocions en dates assenyalades, com Nadal, Sant Valentí, Ars Viva al carrer, o participant en les festes del barri. A l’estiu sempre fem el casal musical durant 6 setmanes, on fem dos tallers d’instruments cada dia, treballs manuals d’instruments, jocs didàctic-musicals exclusius d’Ars Viva, teatre, ball, cant, experiments de ciència i so, cinema i crispetes, i altres activitats puntuals com espectacle de màgia, batucada, etc. i sortides cada divendres a diferents jocs. L’esmorzar inclòs al preu del casal i tres modalitats d’horari: 9.00/14.00, 9.00/15.30 i 9.00/17.00.